Entä itse hampun kasvatus?
Jäänyt epäselväksi...

. Melko useasti suomessa aloitetaan se rangaistus ennen kuin sinut on tuomittu rikoksesta, pidetään esim. tutkimusvankeudessa ihan vitun typeristä jutuista päälle kuukauden ja sen jälkeen vielä jotain vitun aresteja viikkoja, vain koska syyttäjä luulee että hän oli syyllinen(ja oli väärässä)
. Todellakin suomessa olet syyllinen vaikkei mitään todistettaisi, jos syyttäjä on sitä mieltä, välillä ollaan sitten taas syyllisiä, vaikkei mitään todistettaisi.

jebus kirjoitti:Onko hampunsiementen myynti/antaminen/(ulkomailta) osto rikos? Kyllä on.
jebus kirjoitti:Entä itse hampun kasvatus? Kuituhampun kasvatus on laillista, pitää vaan olla tiettyä lajiketta. Jos päihteeksi meinaat niin on laitonta.
Y.C. kirjoitti:Huumausaineen valmistaminen on rikos. Hampun, kokapensaan ja oopiumiunikon kasvattaminen huumausaineena tai sellaisen raaka-aineena käytettäväksi on laitonta. Muihin tarkoituksiin ko. kasveja saa kasvattaa.
Yksinkertaisuudessaan siis näin. Sen, onko kasvattaminen jossain tietyssä tapauksessa laitonta tai laillista, ratkaisee oikeuslaitos tapauskohtaisesti. Tästä muuten seuraa se, että koskaan ei pitäisi tunnustaa kasvattaneensa huumausaineeksi.
Vieras kirjoitti:Onko hampunsiementen myynti/antaminen/(ulkomailta) osto rikos?
Entä itse hampun kasvatus?
Jäänyt epäselväksi...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa