YKSI NOLLA LIIKAA (haluan kasvattaa)
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
-
Vieras
Re: YKSI NOLLA LIIKAA (haluan kasvattaa)
Ei tule vettä reijistä kun nostaa ruukun, tökin ruuvarilla niistä reijistä vähäsen. ei tullut vettä. joo sitä lekasoraa kun olisi ollut. pitäsköhän hakea autosta sisätilan lämmitin ja sillä? vai mitä ne siemenet tykkää jos liika kuumaa saavat? onko ne jo hukkunueet? sydänvaivojahan tästä panikoinnista jo saa 
-
Vieras
Nyt on ollu 3 tuntii auton sisätilan lämmitin päällä ja siä on nyt 30 astetta lämmintä.
vähä muka kuivanu, mut ei paljo yhtää. sammutin lämppärin ja nyt vain se pöytätuuletin. saa nähä sit kuin käy. menee hermot jos meni 50€ siemeniin ihan turhuuteen. ei tää nii helppoo taida ollakkaan, kun en saa edes itämään.
kusee jo ekalla viikolla 
vähä muka kuivanu, mut ei paljo yhtää. sammutin lämppärin ja nyt vain se pöytätuuletin. saa nähä sit kuin käy. menee hermot jos meni 50€ siemeniin ihan turhuuteen. ei tää nii helppoo taida ollakkaan, kun en saa edes itämään.
Ei tarvi panikoida jos on alusta asti ollut reiät ruukun pohjassa. Siemenellä menee 1-3 päivää
haljeta, ja sen jälkeen 2-4 päivää nousta pintaan. Ja kun et idättänyt niin kyllä siinä ainakin
3-4 päivää menee että ne nousee pintaan.
Itse idätän aina siemenet märän paperin sisässä, ja viimeaikoina halkeamiseen ja idun syntymiseen
on mennyt reilu päivä. Sitten yleensä heitän 2-3 sentin syvyyteen multaan, ja n. 4 päivää
on kestänyt pintaannousu.
Ja sä vissin 9. päivä pistit ne multiin, ei tässä vielä ole mennyt kuin 3 päivää.
haljeta, ja sen jälkeen 2-4 päivää nousta pintaan. Ja kun et idättänyt niin kyllä siinä ainakin
3-4 päivää menee että ne nousee pintaan.
Itse idätän aina siemenet märän paperin sisässä, ja viimeaikoina halkeamiseen ja idun syntymiseen
on mennyt reilu päivä. Sitten yleensä heitän 2-3 sentin syvyyteen multaan, ja n. 4 päivää
on kestänyt pintaannousu.
Ja sä vissin 9. päivä pistit ne multiin, ei tässä vielä ole mennyt kuin 3 päivää.
-
Vieras
On 20 nirvanan white rhino siementä hinta 55 euroa. Mua on huijattu. Ei tuolta mitään tule ees. Huomenna tulee viikko täyteen ja toi multa on mielestäni juuri sopivan kosteeta. Siemenet 1cm syvyydes. en painanut liika tiiviiksi multaa. Kaikki pitäs olla kunnos mutta kun ei niin ei.
Onko mitää toivoo enää? Outoo! Olenko oikea poropeukalo! Luulis nyt ees yhden tulevan pinnalle mutta ei ei eiiii eiiiiiii!
Onko mitää toivoo enää? Outoo! Olenko oikea poropeukalo! Luulis nyt ees yhden tulevan pinnalle mutta ei ei eiiii eiiiiiii!
Itse ainakin onnistuin tappamaan ensimmäisistä kymmenestä itämässä olleista siemenistä 9, kun pistin mullan "kosteaksi" (purkki hanan alle ja vettä). Sen jälkeen tajusin, että kunhan siitä päältä on pikkasen kosteeta se riittää. Osta vaikka joku suihkepullo millä suihkit multaa kun alkaa tuntumaan kuivahkolta. Tuossa vaiheessa kohtuus on avainsana.
- Pajautus...
Vieras kirjoitti:On 20 nirvanan white rhino siementä hinta 55 euroa. Mua on huijattu. Ei tuolta mitään tule ees. Huomenna tulee viikko täyteen ja toi multa on mielestäni juuri sopivan kosteeta. Siemenet 1cm syvyydes. en painanut liika tiiviiksi multaa. Kaikki pitäs olla kunnos mutta kun ei niin ei.![]()
Jos oot tosiaan noin hätänen etkä millään jaksa odottaa niin ainahan voit kaivaa ne siemenet pois sieltä mullasta ja kokeilla eri idätystapoja.
-
Kit Carson
Miks vastailette tähän?
Älä ruoki trollia jne jos sälliä kiinnostaa kasvatus se voi varmaan rekisteröityä ja kysellä sitten.
Älä ruoki trollia jne jos sälliä kiinnostaa kasvatus se voi varmaan rekisteröityä ja kysellä sitten.
-
Kit Carson
Noudatin vain sääntöjä.
Vaikka kyseessä onkin vapaavyöhyke, ei kaikille pösilöille kannata vastailla.
Vaikka kyseessä onkin vapaavyöhyke, ei kaikille pösilöille kannata vastailla.
-
Vieras
Munko pitäs vittu rekata itteni niin en sun mielestä ois trolli, vittu oot sitte viisas tapaus. Voi noudatitko jopa peräti sääntöjä. Noudata niitä sääntöjäs siä kotonas, älä tänne tuu niitä lässyttään PELLE.
-
Vieras
Jos menisit pikkupoika (oletettavasti poika olet) pariksi vuodeksi muualle kasvamaan ja aloittaisit sitten sen kasvatuksen, maltilla. 

-
Vieras
Mikä vitun vittuilu palsta tää oikeen on, oon vain huolissani kun ei tule pintaan! sä et vissiin oo ikinä ollu huolissas!? voi vittu mä sanon mihkä tää keskustelu ny ajautu! vai kasvamaan, mulla on ihan varmasti enemmän ikää kun sulla! vasikka taidat olla mun rinnalla!
- dr_greenthumb
Tuossa tilanteessa itse kaivaisin varovasti ne siemenet ylös.
Jos siemenet ei ole itänyt niin muutaman märän suodatinpaperin väliin.
Sitten kun on kasvattanut jonku sentin pituisen hännän niin takaisin multaan.
Jos ei meinaa itää niin kynsisaksilla siemenen kärki pois ja sitten sinne suodatinpaperien väliin.
Jos on itänyt niin takaisin multaan ja odottamaan.
Ymmärrän kyllä että voi olla vähän hermot kireällä kun kalliit siemenet
Jos siemenet ei ole itänyt niin muutaman märän suodatinpaperin väliin.
Sitten kun on kasvattanut jonku sentin pituisen hännän niin takaisin multaan.
Jos ei meinaa itää niin kynsisaksilla siemenen kärki pois ja sitten sinne suodatinpaperien väliin.
Jos on itänyt niin takaisin multaan ja odottamaan.
Ymmärrän kyllä että voi olla vähän hermot kireällä kun kalliit siemenet
Chill
-
Vieras
KIITOS asiallisesta vastauksesta KIITOS. no nyt kaivoin yhen siemenen varovasti ulos ja se ei oo muuttunu paljon yhtään. just ja just näkee et on ihan vähä haljennut ja toisesta päästä työntyy esiin vajaa millin pitkä häntä. aikasta tumma se mikä työntyy sieltä esiin, ja se alkaa niinku siitä halkeemasta puolestavälistä siementä se juttu ja on vain vähän vaalea siitä keskeltä se juttu.
-
teini
hei sun täytyy oppii että elämässä saa paljon parempaa kohtelua kun osaa kysyä asiallisesti ja odottaa maltillisesti.. auttaa myös jos ei käyttäydy kuin idiootti
-
Vieras
No huh huh! Eikö sulla ollu muuta tekemistä kun tulla kertoon tuo tänne, pienet on sullakin ympyrät! kerro kuinka oon käyttäytynyt kuin idiootti!?