Vieras kirjoitti:semmosta vielä että onkohan sen pyretriinin kanssa kastelu varmasti ihan terveellistä?
Että ei oo mitään riskejä terveydelle?
Ehkä ei kannata alkaa vielä leikkimään tolla ennenku oot varmistunut onko ongelmaa vai ei.
Vieras kirjoitti:semmosta vielä että onkohan sen pyretriinin kanssa kastelu varmasti ihan terveellistä?
Että ei oo mitään riskejä terveydelle?
Makaveli kirjoitti:...
Ehkä ei kannata alkaa vielä leikkimään tolla ennenku oot varmistunut onko ongelmaa vai ei.
Makaveli kirjoitti:taimet pitävät vedestä, mutta älä hukuta niitä, eli max se 1dl vettä päivässä ja toki se mullan kosteus kantsii kokeilla vaikka sormella, että onko märkää / kosteeta tai kuivaa.
Jonistic85 kirjoitti:...
ite oon tuon mullan kosteuden tarkistanu kasvien ollessa pikkuastioissa silleen, et oon tayttany ylimaaraisen astian pelkalla mullalla ja vertaillu sit muiden astioiden painoon, tarviiko kastella jne.

Jonistic85 kirjoitti:...
ite oon tuon mullan kosteuden tarkistanu kasvien ollessa pikkuastioissa silleen, et oon tayttany ylimaaraisen astian pelkalla mullalla ja vertaillu sit muiden astioiden painoon, tarviiko kastella jne.
Vieras kirjoitti:hmm en pistäis kyl heti ylikastelun piikkii ku sattuneesta syystä turhauduin niihi rimpuloihin ja annoin mullan kuivua ku jaksanu semmosia hoivaa ku ne kuoli melkeen pystyyn.. Eli ei ne ainakaa toipunu ku annoin mullan kuivahtaa kunnolla mutta tää ei varmaan vaikuta jos ne kerran on hukutettu(?).. No toivotaan että ois noinkin typerä syy.. en tiiä sit et miten oisin tossa onnistunu ku ennen ihan hyvin kaikki sujunu.
Mut joo kiitos kuitenki paljo avusta. raportoin miten tässä käy. vielä en luovuta
Vieläkin ideat tervetulleita.

Vieras kirjoitti:Juu.. uudet ehtiny itämään ja nyt mullassa täsmälleen Makavelin ohjeiden mukaan.
Tässä ny oottelen et pikkuset nousis.. saas nähä joutuuko taas tapella kasvamattomuuden takia jos joutuu niin sit kokeilen tota Bumbklaattin ohjetta.
Ilman teitä avuliaita hampuuseja oisin jo varmaa menettäny toivon kokonaan mutta nyt vaan peukut pystyyn!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa