jee kirjoitti:Onko ulkomailta siementen tilaaminen turvallista, onko siitä kukaan jäänyt kiinni??
Tuo olisi mukava tietää koska tilaaminen tapahtuuu kaverini osoitteeseen, jolle en ole kertonut paketin sisältöä ... johtuen siitä että asun vielä vanhempien luona..
Onpas reilua toimintaa!

Ehkäpä kyseiselle kaverillesi olisi syytä tiedottaa, mitä olet hänen osoitteeseensa tilaamassa. Ainakin itse olen ehdottomasti sitä mieltä. En tiedä suuttuisinko, mutta ainakin hieman hämmästelisin kaverin toimintaa, jos itselle saapuisi tuon kaltainen paketti tietämättäni. Jos taas kaverisi ei hyväksyisi tuota ollenkaan, olisiko mahdollisesti aika miettiä jotakin muuta kaveria, jonka nimellä tuon tilaisi?? Miten fakta, että asut vanhempiesi luona vaikuttaa siihen, ettet ole kertonut/kerro etukäteen kaverillesi tilauksesta?
No mutta kuitenkin, en itse ole ikinä siemeniä tilannut, joten en voi kokemuksella sanoa mitään varmaa, mutta käsittääkseni nuo siemenpankit ovat pääosin hyvin luotettavia, ja sisältö saapuu (useimmiten?) ehjänä ja hyvin pakattuna perille. Eivätkä nuo siemenet (ainakaan ennen lex kukkaruukkua) laittomia olleet, ellet sitten aikonut niistä LAITTOMIA hUUUmausaineita valmistaa?!?!?!?!?

Kaipa ne yleensä hyvin saapuvat perille ilman mitään ongelmia tullin tai muunkaan kanssa..
Saattoi olla hitusen turha postaus, mutta pakko oli ottaa kantaa tuohon menettelytapaasi