Miltä kasvava hamppu oikeasti tuoksuu?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Tuoksu

Miltä kasvava hamppu oikeasti tuoksuu?

ViestiKirjoittaja Tuoksu » 9.4.2008 19:22

Yargh!

Miltä se Sativa/Indica siellä kasvatustilassa oikeasti tuoksuu?

Huomaan omassa kasvatuksessani erittäin miedon makean mutta ei yhtään kannabis tyylistä tuoksua,
voiko jokin olla vikana vai tuleeko kyseinen hurmaava tuoksu vasta ihan loppumetreillä?

Kasvatus Yksi sativa & yksi indica kavamassa vähän yli 100w esl:n alla.

Kasvamassa noin 1kk vegeä & 2kk kukitusta, juuri karvat tulleet vasta tytöillä esiin.

Lajikkeina: Jock Horror nirvana & Top44 nirvana.

Ei ole tosiaan mitään ilmansuodatinta.

Kiitos!

T. Vieras

nzo

Re: Miltä kasvava hamppu oikeasti tuoksuu?

ViestiKirjoittaja nzo » 9.4.2008 19:36

Eipä nuo kaikki lajit hirveesti tuoksu, edes qqs.. Mullakin aika mietoa, ehkä hieman ureainen tuoksu :)
You never get to heaven if you're scared of getting high. -Kylie Minogue

flogisto

ViestiKirjoittaja flogisto » 9.4.2008 19:40

Mieto sitruunamelissa mulla vegessä.
QQ:ssa emt, en osaa kuvailla, ei ainakaa kissankuselta mitä muut yleensä sanoo.

skbx

ViestiKirjoittaja skbx » 9.4.2008 19:50

Tuoksu kirjoitti:Kasvamassa noin 1kk vegeä & 2kk kukitusta, juuri karvat tulleet vasta tytöillä esiin.

Siis 2 kuukautta kukkimassa ja nyt vasta paljastanut sukupuolen?! :shock:

tai sit mä vaan ymmärsin jotain väärin..

hikkasuki

ViestiKirjoittaja hikkasuki » 9.4.2008 20:03

Vaihtelee tuoksut lajikkeittain.
Jotkut tuoksuvat hedelmäiselle ja taas toiset melkein "diesel" petroli tuoksuja tai sitten todella vahva yrtti vain.
Ei voi kuvailla sanoin se tuoksu on ihana. :point:

Kura

ViestiKirjoittaja Kura » 9.4.2008 20:34

Toi mun nyppimiskasvi joka alko harmikseni kukkia muitten mukana tuoksuu ihan miedolle ruusulle. :yes:
"Words are weightless here on earth, because theyr free"
-Josh Homme

Tuoksu

ViestiKirjoittaja Tuoksu » 9.4.2008 20:40

Korjaus aikaisempaan, kiitos jo vastauksista!

Siis 1kk vegessä ja 2 viikkoa kukintaa.

Hobgob
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Hobgob » 10.4.2008 4:57

Hamppu tuoxuu hyvältä!

Oikeasti tuoxu tuo mieleen bensan &partaveden.

KougiKougi

ViestiKirjoittaja KougiKougi » 10.4.2008 5:43

En nyt ainakaan tahtois ajatella että tää johtuis jostain kannabikseen ja sen polttoon liittyvistä vuosien mittaan kertyneistä positiivisista assosiaatioista, mutta en kyllä tiedä hamppua parempaa tuoksua.
Hyvän kukinnon tuoksu on semmoinen minkä tuntee ja tunnistaa, tuttu tuoksu. Silti joka kerta kun sitä nuuhkaisee kunnolla läheltä, niin se yllättää voimakkuudellaan. HOTTDAMN!!

HiisaajaHiisi

ViestiKirjoittaja HiisaajaHiisi » 10.4.2008 10:31

Lajikekohtaista niinkun aiemmin jo mainittu, itsellä tulee mieleen aina sitruunan ja jonkun pippurin sekoitus, erittäin miellyttävä tuoksu! Mun mielestä suurin osa lajikkeista ei edes dunkkaa kovin paljoa kun vasta parilla viimeisellä kukitusviikolla, ainakin jos kasvatusalue on kohtuullisen hyvin eristetty.
Hiljempaa hyvät ihmiset, hiljempaa :)

yrtin_ystävä

ViestiKirjoittaja yrtin_ystävä » 10.4.2008 10:44

Yks kasvi tuoksu kukussa ihan pihkan ja lämpimän kaljan sekotukselle, tosi vahva ja ihana tuoksu :lol: Tiiä oonko ollu sit kaljahuuruissa koko aja..
Laatu korvaa määrän. Vai miten se menikään?

Hanko

ViestiKirjoittaja Hanko » 17.4.2008 7:21

Itellä skunkkii kasvamas, eikä haise kyl liian pahasti. Kukitus tosin vasta aluillaan. Siinä vaiheessa ku valot sammuu ni alkaa vasta kunnon döfis. Ei tosin siinäkään vaiheessa vielä hikisukille haise mutta samalle ku jos ottais jonku minkä tahansa viherkasvin ulkoa ja katkaisis sen varren ja haistais sitä.

Skunkki haisee mimmin mielestä hikisukille kukkiessaan, omasta mielestä hergulle :P

Master Passion Greed

ViestiKirjoittaja Master Passion Greed » 17.4.2008 15:11

Passion#1 ei tuoksu vegessä lainkaan. Siis ei yhtään.

Lowryder 2 haisee ainakin mulla ihan kiitettävästi heti kun pallit on kehissä. Myöhemmin sukupuolensa näyttävät neidit haisevat vähemmän mutta kuitenkin. Haju on kuin normaalia pihanurmea kompostoitaisiin ja kissa olisi käynyt vähän lirauttamassa päälle...

åke pakana
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja åke pakana » 17.4.2008 22:33

Tuoksu kirjoitti:Miltä se Sativa/Indica siellä kasvatustilassa oikeasti tuoksuu?

haju- & makuasioista ei voi kiistellä. itse vastaisin muheva.

loppumetreillä asioilla ei ole merkitystä. jos käy niin, että asut kerrostalossa ja et pidä siitä, että naapurit eivät pidä siitä. ni sul o toivottavaste rautase hermo. semssi tarvita.

(makeisbreikki taikka paussi, marabun tuoteperhe)

nii täs tapaukses tietyste haisulin kätkemine johonkki hyvä kätkö olis varmanki iha suasiteltava.
mekaanine taik kemialline hajusieppari o hyvä, taik vastahaju taik haisun noitumine poijes.

sit o myäs kaikemoissi hajui sitovi materiaalei, joil voi vuorata kasvatustilan. myäs rajun kuperkeikan vetäminen on todettu vähentävän hajua. taik ei siit ainaka kauhia haitta voi ol?
ja hallittu tulen käyttö on kai käsittääkseni tutkimisen arvoinen asia.

ja tollaki satsil sää saas kyl iha mainiot poltto hetkeksaikka. koo vaa oles tarkkan.

Kiitos! lopussa kiitos seisoo
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

Makezu_pp

ViestiKirjoittaja Makezu_pp » 21.4.2008 10:38

T44 ei ole hirmu vahva. itsellä ulko-oven vieressä kaappi ja kaapin ovi melkein aina auki. Huomaa asuntoon tullessa hajun, mutta monellehan se ei sano yhtään mitään. Hieman nokkosen/sitruunan hajuinen, sormiin jää käsittelyn jälkeen tunkkainen, yrttinen, kuin hien haju. kaiken kaikkiaan hurmaava tuoksu. :)

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 21.4.2008 14:58

åke pakana kirjoitti:...

haju- & makuasioista ei voi kiistellä. itse vastaisin muheva.

loppumetreillä asioilla ei ole merkitystä. jos käy niin, että asut kerrostalossa ja et pidä siitä, että naapurit eivät pidä siitä. ni sul o toivottavaste rautase hermo. semssi tarvita.

(makeisbreikki taikka paussi, marabun tuoteperhe)

nii täs tapaukses tietyste haisulin kätkemine johonkki hyvä kätkö olis varmanki iha suasiteltava.
mekaanine taik kemialline hajusieppari o hyvä, taik vastahaju taik haisun noitumine poijes.

sit o myäs kaikemoissi hajui sitovi materiaalei, joil voi vuorata kasvatustilan. myäs rajun kuperkeikan vetäminen on todettu vähentävän hajua. taik ei siit ainaka kauhia haitta voi ol?
ja hallittu tulen käyttö on kai käsittääkseni tutkimisen arvoinen asia.

ja tollaki satsil sää saas kyl iha mainiot poltto hetkeksaikka. koo vaa oles tarkkan.

Kiitos! lopussa kiitos seisoo

Jaa-a. Mulla on just työn alla Väinö Linnan Sotaromaani ja kyllä Åke kuulostat iha Hietaselt. Seki ol vissi sielt Turkkusen suunnalta, vai kui mää se sano....? Et jepjep total Offtopic mut muistakaa että hajunpoistoon ON vaihtoehtoja...googletus ja HAKU-toiminnon käyttö voi auttaa alkuun... :shock:

alias salanimi

ViestiKirjoittaja alias salanimi » 7.5.2008 8:03

Mulla lapsukaiset tuoksuivat vegessä ja kukituksen alussa vähän nokkoselle! Ajan kuluessa nokkosen tuoksu voimistui, mutta ku urkit saatiin pois ni kaapissa haisee ainoastaan budi :laugh: Ja kun lehtiä koskettaa ja haistaa sormia, se hajuu saa kylmät väreet kulkemaan pitkin selkärankaa.

jamjar

ViestiKirjoittaja jamjar » 7.5.2008 12:52

Mun lr tuoksuu aika hedelmäiselle ku läheltä haistelee, muute ei haise minnekkää.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”