Polttelu.

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Echolaa

Re: Polttelu.

ViestiKirjoittaja Echolaa » 10.5.2008 13:43

Mielipiteeni tavastasi on, jotta hyville tavoille oot oppinu. Ehkä myöhemmin parempi, mutta tuskinpa
fyysinen ja henkinen kehitys vaarassa. Se on paha homma tuo itsehypnoosi, etenkin jos nuorena siihen
sortuu, mutta valppaana pysyt ja rehellisenä itsellesi.

olisiko alaikäisen hamputtelu ja foorumilla käynti missään suhteessa sallittavaa teidän mielestänne?

Ehkä tätä enää turha kysyä kirjautuneilta käyttäjiltä, kun puhetta aiheesta on ollutkin esim. http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=17636.
Ehkä itse kysyjä voisi vastata, että haluatko tulla foorumille kirjoittelemaan selvästi julistaen alaikäisyyttäsi, jolloin viranomaisille annetaan hyvä syy sulkea rakas foorumimme ? Mitä hyödyt alaikäisenä foorumin jäsenenä? Ei kai tosta pisteitä jaeta, risuja mieluummin :laugh: Voithan tehdä kuin muutkin alaikäiset ja yksinkertaisesti valehdella ikäsi.
Tekee homman kunnolla ja kuumottaa vasta sitten, kun ei ole rahaa maksaa
sitä sakkolappua, mikä kyseisestä toiminnasta annetaan.

Lilyria

ViestiKirjoittaja Lilyria » 10.5.2008 14:39

Paavo, todella hyvää tekstiä, se sai ajattelemaan asioita, ja aika monelta kantilta...
Kaipa se on se teiniikä kun ei tiedä mitä haluaa :point: :foil:

pyöveli

ViestiKirjoittaja pyöveli » 11.5.2008 11:46

Lilyria mä kannatan että vedätät vaan ikäs ja rekisteröidyt! :yes: Mun mielestä oot hyville tavoille oppinu ikään kattomatta
_aina_ parempi ganja ku alkomahell. Itekki olisin mieluummin vielä 16v,villi ja vapaa! :lol: :pimp:
187

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”