Kuinka paljon on gramma kukkaa?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Re: Kuinka paljon on gramma kukkaa?

ViestiKirjoittaja Vieras » 21.7.2008 21:57

KougiKougi kirjoitti:...

No ei se kai nyt ihan noin mee...

Jos et harrasta patruunoiden uudelleenlatausta yms. kyllä se vaan menee.

Loco

ViestiKirjoittaja Loco » 22.7.2008 1:23

Kyllä itse ainakin haluan punnita tuotokseni ja polttoni.
(vältetään niitä kotietsintöjä). :wink:

Gramma on mielikuva, jonka olet joskus punninnut. :think:

karstanenmartikainen

ViestiKirjoittaja karstanenmartikainen » 22.7.2008 9:44

juu niin tulee myynti syyte mut jos se pesolla on purettuna, eli osina niin ei tuu ja kuinkas monelle se koti etsintä tulee? ensinäkin koti etsintään täytyy olla näyttöä jne. ei ne kytät sinne ihan itsestään tuu !!!!! ja jos huutelet kadulla et mulla on hampput siinä osoteessa ja siinä osotteessa niin kai ne sinne vähän ajan päästä hyökkääkin. mutta tollanen gramman juttu on niin pieni et ei käi siihen mitää tarvii mut jos omia juttuja haluu punnita niin ihan jees.
karstat kunniaan

tuhannen taalan mies

ViestiKirjoittaja tuhannen taalan mies » 23.7.2008 10:39

KougiKougi kirjoitti:...

No ei se kai nyt ihan noin mee...

Kyllä se taitaa mennä, omalla kohalla oli helppoo sanoa että tatteja fiktasin, en haluu syödä övereitä :lol: .
Before you jump in the game, lets get 1 thing understood /
If ya selling that ice cream, you gotta make sure its good/'

Fucking like a rabbit, smoking a lettuce

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”