Hamppu & parisuhde

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Re: Hamppu & parisuhde

ViestiKirjoittaja Vieras » 13.4.2008 8:31

Kiva, kun on tullut kommentteja tähän aiheeseen. Vähän tekee tiukkaa hyväksyä päivittäistä sauhuttelua, kun en itse ihan vieläkään, liki 10 vuoden jälkeen tajua, miksi pitää sytyttää montakin kertaa illassa... kun olisi niin paljon muutakin kivaa tekemistä. Ne niin hienoiksi ja elämälle sisältöä tuovaksi kuvatut pään sisäiset meditaatiot kun eivät valitettavasti näy virkeytenä ulospäin :)

Uskon että puoliso olisi kiinnostavampi kumppani vähemmällä polttelulla ja saisi enemmän aikaiseksi, tulisi vähän muutakin sisältöä elämään. Mikään tiukkapipo en ole, ja kaikki tutkimuksetkin on luettu. Polttelu sinänsä on mielestäni todellakin ok, mutta liika on liikaa - oli kyse mistä vaan. Tyylikäs viikonloppupolttelu olisi hyvä diili. Vähempi olisi enemmän - ja rakkauskin voisi paremmin, ja kestäisi varmasti pidempään.

Aimeelie

ViestiKirjoittaja Aimeelie » 13.4.2008 10:56

Kun aloin seurustella pajauttelijan kanssa, minulla oli ennakkoluuloni (kiitos koulujen huumepropagandan), mutta ne karisivat, kun huomasin, ettei polttelu aiheuta mitään ikävää. Siis kumppanille, itse en aikonut edes kokeilla, koska pelkäsin kuitenkin mahdollisia vaikutuksia itsessäni. Lopulta kiinnostus kuitenkin kävi ylivoimaiseksi ja onneksi kävi. En voisi kuvitella parempaa tilannetta ensimmäiseksi kerraksi, kun toinen huolehtii siitä, että minulla on varmasti hyvä olla ja ettei mikään aiheuta negatiivisia fiiliksiä. Ilman sitä ihmistä en varmaan olisi kokeillut ollenkaan.

Nykyään olen vapaa, mutta toivon, että kun joku ihanuus astuu elämääni, hänkin polttelisi tai vähintäänki hyväksyisi minun satunnaiset savuni.

atzoup

ViestiKirjoittaja atzoup » 15.4.2008 17:48

Vain muutaman kerran olen emmännän kanssa pajauttanut. Syynä tähän kumppanini mielenterveyslääkkeet joidenka takia ei uskalleta kovasti hiisata. Kaapissa kuitenki rehottaa ja viikonloppusin kavereitten kanssa pajautellaan. Parempi seki ku juominen. Ja juomisesta tuli mielee et en oo voinu juoda noin 9 kk, kun on ollu aknekuuri päällänsä. Luojan kiitos pysty pajauttelee kumminki.

Ainomieli

ViestiKirjoittaja Ainomieli » 15.4.2008 18:50

Kauniimpi osapuoli harvemmin pajauttelee. Tykkää enemmän kevyillä alkoholilitkuilla lotrailla. Ei siinä mitään. Antaa kaikkien kukkien kukkia. :D
Hyväksyy ihan täysin pienen harrastukseni. Yhdessä sen aloitimmekin.

Välillä saattaa vähän rakkauselämä kärsiä, kun en pajareissa jaksa hirveästi mitään tehdä, mutta toisaalta olen aika hellyydenkipeä pajareissa ja jaan rakkautta kyllä isolla volyymilla. Ja siitäkös emäntä tykkää. :lohtu:
The illegality of Cannabis is outrageous, an impediment to full utilization of a drug which helps produce the serenity and insight, sensitivity and fellowship so desperately needed in this increasingly mad and dangerous world. - Carl Sagan

Tsaikovski

ViestiKirjoittaja Tsaikovski » 27.4.2008 21:52

Meillä vaimo tykkää paljon enemmän siitä että olen paukuissa kuin esimerkiksi kännissä. Kännissä oon kuulema hieman ärsyttävä ja kuorsaan, paukuissa paljon siedettävämpi. Eli hyvin on asiat tällä saralla. :)
Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem

THCkoitin

ViestiKirjoittaja THCkoitin » 28.4.2008 17:44

Minulla on ihana vaimoke, joka hyväksyy harrastukseni vaikkei itse tykkääkkään poltella. Kerran jopa ehdotti että siirtäisin kasvatustilani isompaan kaappiin.

vaimoke <3

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 29.7.2008 20:29

Meillä polttelemme emännän kanssa molemmat. Emäntä harvemmin, kun taas itse lähes joka ilta aina silloin kun polttoa on... Ei ole jokailtaisesta polttamisestani valittanut, päinvastoin. Kärsin uniongelmista ja eukko hyväksyy täysin että poltan piipullisen illalla ja saan nukuttua erittäin hyvin :yes:

stickyicky

ViestiKirjoittaja stickyicky » 31.7.2008 9:28

Tsaikovski kirjoitti:Meillä vaimo tykkää paljon enemmän siitä että olen paukuissa kuin esimerkiksi kännissä. Kännissä oon kuulema hieman ärsyttävä ja kuorsaan, paukuissa paljon siedettävämpi. Eli hyvin on asiat tällä saralla. :)

Heh! Sama homma, avovaimoni ei tykkää minusta kännissä :D Pajautamme ja kasvatamme yhdessä. Olen kyllä löytänyt täydellisen naisen siinä mielessä, muussakin mielessä :yes:
It's 4:20, do know what it means?

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”