Kiitos kaikille analysoivista kommenteista. Niistä on eniten hyötyä asiaa pohtiessa.
Kiitos kaikille myös tunteenpurkauksista, ne ovat täysin ansaittuja, vaikka ette tunnekaan henkilöitä ettekä ole joutuneet katsomaan vierestä miten kiva ihminen on henkisessä/fyysisessä kidutuksessa vuodesta toiseen. Tai en tiedä, ehkä monetkin teistä ovat joutuneet katsomaan samantyylistä paskaa...
Kannustan ihmisiä toimimaan, mutta tyyli kannattaa harkita tarkkaan. Itse toimin vaiston varassa, joka osoittautui hyvin vääräksi keinoksi. Itselläni olisi kyllä ehkä jopa paljon huonompi omatunto jos joutuisin vieläkin katsomaan vierestä miten tämä kiltti tyttö kärsii 24/7 vuosien ajan.
Olen valmis menetyksiin ja ottamaan turpaan, koska tunnen onnistuneeni auttamaan hädässä olevaa ihmistä, vaikka keino ei ollutkaan hyvä. No, samalla syyllä voi vaikka alkaa ammattitappajaksi ja selitellä sitä itselleen että on vain paskojen ihmisten poistaja tms.
Ja onhan omiin pimeisiin puoliin tutustuminen todella kasvattavaa, joku historian henkilökin on sanonut että ihminen oppii tuntemaan itsensä vasta, kun antautuu pimeälle puolelleen...
Tiedän itse että en enään koskaan tule pettämään, se jakso on ohi mun elämästäni.
Ja Noseleap, en todellakaan ole nukkunut öitäni hyvin. Henkinen itseruoskinta ei hirveästi armoa tunne...
Narsistista en tiedä, kaipa sitten olen sellainen.
Voin sanoa, että tälläinen jättää arvet ihmisen mieleen pysyvästi, mutta on tavallaan älyttömän vapauttavaa olla oma itsensä pimeine puolineen.
Pimeä puoli houkutteleva on...
Kannabis sai Örkin tulemaan kaapista ja olemaan rohkea, kannabis sai minut tuntemaan hirmuista sääliä tuota tyttöä kohtaan ja siitä se lähti...
Joten miettikää mitä voitte sen avulla löytää itsestänne jos osaatte oikeasti meditoida tms. Se on aikamoinen avain mielen sopukoihin.
Täällä on varmasti ihmisiä, jotka ovat saaneet hyviä ja pahoja asioita esille itsestään pilven avulla, ihmisiä jotka tajuavat homman idean eikä vain sitä "öhöhhöhöhöö, viddu oon paukuissa"-puolta.
Nyt haastan muut foorumilaiset kertomaan omista kokemuksistaan!
Ja pimeistä puolistaan...
Tunnen itseni välillä NIIIIIN TYHMÄKSI kun mietin tekojani...