Asunnossa kuuma

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Re: Asunnossa kuuma

ViestiKirjoittaja Vieras » 10.2.2011 20:40

ei voi olla totta. :D. aina vissiin löytyy joku uusi paikka mistä tota patteria säädetään?

eka vain kuvittelin että tuota säätönuppia vääntämällä kaikki tapahtuu... :lol: meni tiedot uusiksi.

pistän harkintaan tohon ruuviin koskemisen... tuumamasan kertomus pistää miettimään kahdesti ton tekemisen kans... jos on lisätietoa asiasta niin kertokaa mielellään, kaikki tieto on hyödyksi ja minua ihan oikeasti pistää vituttamaan tämä saharassa eläminen, mut ei haluais tomaateista luopua.

lämmöt 26.7... kämpässä, ei kaapissa... kaapissa on about 2 astetta yli ton, eli ilmanvaihto workkii hiton hyvin.

karderi

Re: Asunnossa kuuma

ViestiKirjoittaja karderi » 10.2.2011 23:46

Jouh en mäkään enää uskalla koskee mihinkään ton tuumamasan läpän jälkeen. Mulla tulikuuma patteri kiinni teltassa ilmanottokohdan kohdalla, silti 24C vaan teltassa lämpöö. Sadonkorjuun jälkeen sitten huoltomies sekä palohälyttimeen patterit.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”