Hamppu vanhemmalla iällä

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Kristallilapsi

Re: Hamppu vanhemmalla iällä

ViestiKirjoittaja Kristallilapsi » 6.4.2010 9:08

keski-ikä kirjoitti:Terve. Enhän minä vielä vanha ole kun ikää vasta 39v mutta puoli elämää (noin 20v) on mennyt pössytellessä, lätkästä kaikki alkoi ja vajaa 10 vutta olen ptänyt omaa puutarhaa.
Muutaman pitemmän tauon olen pitänyt vuosien varrella ja pisin tauko oli 11kk, nuorena polttelin niin kuin moni muukin nuori nykyään, eli silloin kun oli pesän täytettä niin bongi pörisi
viikon jokaisena iltana niin kauan kun poltettavaa oli. Nykyään polttelen 2-5 iltana viikossa ja silloin tällöin pidän reilun viikon tauon, iän karttuessa ja vuosien vareella oppii tuntemaan
itsensä paremmin ja pössyttelystäkin nautin enemmän kun tiedän minkä verran ja kuinka usein voin pajauttaa ilman että se passivoittaisi tai sotkee muuten arjen kuvioita.

Samantyyppiset on kuviot, paitsi kasvatusta vasta 2v. Nyrkkisääntönä polttelussa, ettei 2:sta enempää kuukaudessa, toimii paremmin
ja arvostus hampun monipuolisuuksista tulee paremmin esiin. Ekat paukut 1987 .
"jos metsään huumepoliisi haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt"

Edwin

ViestiKirjoittaja Edwin » 7.4.2010 12:59

Kiva huomata, että näin nelikymppisenä ei vielä pääse forumin fossiiliksi.

Missä on kaikki kuuskymppiset ja sen wanhemmat seniorit, on niitäkin ..ainakin poltteluringeissä vastaan tullut, mutta harvemmin täällä.

W.Burroughs

ViestiKirjoittaja W.Burroughs » 8.4.2010 2:04

Itsekin olen jo 54v, mutta en kyllä tunne itseäni yhtään papaksi.
Hamppua on tullut kasvateltua n. 25v, ihan vakituisesti.
Viinaa en ota ollenkaan, joskus ruuan kanssa viiniä tai oluen.
Alkoholi jäi pikkuhiljaa pois kuvioista sen jälkeen kun ryhdyin hampuusiksi.
Harrastan musiikkia ja puutarhanhoitoa, soitan kitaroita, rumpuja, penny whistle-huilua sekä "syntisenaattoria".
En ole koskaan viettänyt mitään kaksoiselämää ja molemmat poikani, nyt jo aikamiehiä,
tietävät isäpapan anarkistisesta harrastuksesta kyllä kaiken.
Nuorempi poikani on suhtautunut hamputteluihini aina ihan luontevasti, mutta vanhemmalla oli
muistaakseni jossain murrosiän alkuvaiheessa pientä kipsiä asian johdosta, molemmat ovat tätänykyä
ylioppilaspohjaisesti koulutettuja, ihan tasapainossa olevia nuoria miehiä.
En katso hampunpoltosta koituneen minulle mitään suurempaa haittaa,päinvastoin, mutta haluan tässä yhteydessä muistuttaa eräästä
elämän suuresta viisaudesta,nimittäin: "Kohtuus kaikessa" - myös hamputtelussa.
"Todella piinallista.
Kääntyipä mihin suuntaan hyvänsä ja vaikka kuinka nopeasti, aina on perse takana."

Pappa50

ViestiKirjoittaja Pappa50 » 8.4.2010 8:05

W.Burroughs kirjoitti:Itsekin olen jo 54v, mutta en kyllä tunne itseäni yhtään papaksi.

Tiedän ettei perheeni hyväksyisi pössyttelyäni, se onkin ainoa asia miksi pelkään kiinni jäämistä. Ison poliisijoukon tunkeutuminen rauhalliseen kotiin saattaisi tehdä pahaa jälkeä perheelle. Muuten minua ei kiinnijääminen pelota lainkaan, koen olevani oikeutettu polttelemaan siinä kuin muilla on oikeus juoda alkoholia. Harrastukset ovat elämän suola, täällä myös soitellaan kitaraa ja pössyttely sopii todella hyvin yhteen soittamisen kanssa. Tunnen perheeni niin hyvin että jätän kertomatta heille pössyttelystäni, joudun ikävä kyllä viettämään kaksoiselämää, onhan se vähän rassaavaa, mutta viihdyn hyvin "omalla ajallani" kitarani kanssa kellarissa jammailemassa. Kiva kuulla että sinulla ja perheelläsi näyttää menevän myös hyvin elämässä, se on kuitenkin tärkeintä. Onhan tämä peittely aika rassaavaa, kun ei polta edes tupakkaa, hajuhaittojen peittely vie kohta hampaat kun pitää syödä pastilleja eikä maha kestä jatkuvaa valkosipulin syöntiäkään ;) Minä koen olevani pappa sen sanan hyvässä merkityksessä. Voisin harkita sen varporisaattorin ostoa kunhan hieman tutkiskelen muiden kokemuksia siitä.

Hyvää kevättä kaikille keskusteluun osallistuneille ja kiva löytää ketjusta myös naisia.

Söör

ViestiKirjoittaja Söör » 9.4.2010 22:10

Papan hampaista ja perheestä olen hieman huolissaan joten voinkin suositella tätä iolite vapoa. Täydellinen stealth keino käyttää hamppua hyväkseen terveellisesti. Ei hajuja, ei savua keuhkoihin. Näyttää ei-hampuusin silmään kännykältä ja on helppo kuljettaa mukana. Toimii prismasta ostetulla butaanikaasulla.

En ole katunut hetkeäkään hieman arvokasta hintaa kun joudun reissaamaan välillä ja mitään volcanoa ei voi kanneksia mukana.
http://www.my-iolite.com/

Pappa50

ViestiKirjoittaja Pappa50 » 3.3.2011 11:49

Söör kirjoitti:Papan hampaista ja perheestä olen hieman huolissaan joten voinkin suositella tätä iolite vapoa. Täydellinen stealth keino käyttää hamppua hyväkseen terveellisesti. Ei hajuja, ei savua keuhkoihin. Näyttää ei-hampuusin silmään kännykältä ja on helppo kuljettaa mukana. Toimii prismasta ostetulla butaanikaasulla.

En ole katunut hetkeäkään hieman arvokasta hintaa kun joudun reissaamaan välillä ja mitään volcanoa ei voi kanneksia mukana.
http://www.my-iolite.com/

No niin, nyt se sitten tuli hommattua. Säästää keuhkoja eikä perhekään tuntunut haistavan mitään vaikka menin vierelle paukkujen jälkeen pesemättä hampaita ja ilman pastilleja ;) Kävin hakemassa Helsingin asematunnelista, sehän oli hieno liike, mukaan tuli muutakin mukavaa. Kiitos vain Söörille vinkistä. Silloin tällöin kyllä kaipaa sitä savua keuhkoihin ja Iolitellä polttelu vaatii vähän enemmän aikaa. Eikös tällaisen voisi sallia tupakoitsijoillekin ravintolassa, silloin siinä sivussa voisi itsekin sauhutella kun hajueroja ei tunnu olevan.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”