uskoisin pienellä asenteen korjaamisella olevan melko iso vaikutus siihen millaista matskua ja ENNEN KAIKKEA PALVELUA ylipäätätän mistään liikkeestä saatte. eli jos huomaat pullossasi olevan epäkuranttia tuotetta, aivan varmasti pullon myynyt liike myöntää virheensä, korvaa viallisen tuotteen ja luultavasti heittää niin paljon bonareita pälle kun vaan kehtaat pummia. ja jos ei, niin teet hyvin selväksi sekä liikkeessä että toimillas ettet tällaista touhua hyväksy ja asioit tulevaisuudessa toisessa liikkeessä.
en usko, että näinkin kilpaillulla alalla tässä maassa on myyjillä varaa lähteä sun esittämälle linjalle. virheitä sattuu ja tapahtuu ja yllättävän usein ne korjataan ilman sen suurempaa draamaa kunhan ite suhtautuu asiaan vähemmän tunteella. eli kerran vielä: jos meet aukoo päätäs haistakaa-vittu-ootte-kusettanu-mua-asenteella niin luultavasti saat juuri sellaista palvelua. mistä tahansa liikkeestä. ite oon saanut rikki menneitä, pilaantuneita tai väärän tuotteen (omasta erheestä johtuen) vaihdettua poikkeuksetta. kokemuspohjaa on kaikista helsingin liikkeistä. edesmenneessä vp:ssä vaihtoivat halvan ph-mittarin kalliiseen kun sanoin etten jaksa odottaa kahta viikkoa toimitusta uudesta takuuvaihtopelistä. väitän että toisenlaisella asenteella odottelisin vaihtolaitetta vieläkin.
pointti oli siis että jos näet ja odotat kusetusta kaikkialla, juuri sitä saat. ite lähden mielummin siitä, että annan kaikille rehellisen tsäänssin korjata tilanteen. koska huonoimmassa keississä mua kusetetaan sen yhen kerran, jonka jälkeen asioin muualla. mutta ylivoimaisesti useammin huomaan saavani asiani hoidettua tosi jouhevasti kun lähestyn tilannetta muuten kun haista-vittu-asenteella. kelaan, että myyjät toimivat niinku parhaaksi näkevät ja mulle asiakkaana jää valinta mihin rahani laitan.

Pitäisköhän vapaavyöhyke poistaa, kun tänne eksyy noita saksiraiskari urpoja.
. Luulisin trolliksi tällaista huutelua.