pl:n hyvät puolet :D

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
konsta-aapeli

Re: pl:n hyvät puolet :D

ViestiKirjoittaja konsta-aapeli » 23.5.2008 22:51

pyg-mi kirjoitti:PL on usein tyttöjen mieleen

Emäntä poltti ekalla kerralla peltsiä ja nauroi koko illan :laugh: Kukasta sille on jäänyt huonoja muistoja parin polttelukerran jälkeen, eikä kukkaa(tai mitään muutakaan kuin harvoin) polta enää koska siitä tulee "laama" olo eli sohvalukko. Olen kyllä yrittänyt selittää että annostus ja lajike on kaikki kaikessa ettei tule jumioloa mut kammo on kammo, minkäs voit :roll: Jos jotain naurusativaa sais sen polttamaan niin ehkä mieli muuttuis yrtin suhteen positiivisempaan suuntaan ettei tartteis sen sitä siiderin litkua hörppiä.

-Konsta
Fear leeds to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering.

Taustatuki

ViestiKirjoittaja Taustatuki » 23.5.2008 23:11

konsta-aapeli kirjoitti:...

Emäntä poltti ekalla kerralla peltsiä ja nauroi koko illan :laugh: Kukasta sille on jäänyt huonoja muistoja parin polttelukerran jälkeen, eikä kukkaa(tai mitään muutakaan kuin harvoin) polta enää koska siitä tulee "laama" olo eli sohvalukko. Olen kyllä yrittänyt selittää että annostus ja lajike on kaikki kaikessa ettei tule jumioloa mut kammo on kammo, minkäs voit :roll: Jos jotain naurusativaa sais sen polttamaan niin ehkä mieli muuttuis yrtin suhteen positiivisempaan suuntaan ettei tartteis sen sitä siiderin litkua hörppiä.

-Konsta

Jos tykkää kamelin persekarvoituksesta niin mikäs siinä. Kukkaa jos ottaa sen yhen henkosen,niin hankala siitä nyt on överöidä- :lol: Sama juttu alkoholissa kuin hampussa, ei ekakertalaisen kannata kulauttaa puolta pulloa yhtäkkiä, koska yksikin paukku heittää jo hönöön. :doh:
"Frendi senseis on frendien frendi, läpäsee tullin ja tentin ku tentin"

konsta-aapeli

ViestiKirjoittaja konsta-aapeli » 24.5.2008 2:18

^juurikin tuo oli ehkä ongelmana! Laitoin kukkaa ja tupakkia pesään ja koska muija ei ollut koskaan nähnytkään kotikutoista bongia, ei sitä osannut käyttää! No imin pienet(huom. pienet) savut bongiin ja sanoin että ota tästä PIENET jä jätä mulle vähän ja vielä korostin että ihan pienet. Samalla ite tupakkia polttelin ja pari sekuntia siitä kun bongin olin muijalle antanut niin katsahdin muijaa päin ja huomasin että bongi kiiltää tyhjänä!! Sanoin vielä että "sunhan piti vaan pienet ottaa" johon muija vaan vastas että ei siinä paljo mitään ollutkaan.. varttitunti menee-------> muija makailee sohvalla ja meinaa ambulanssia soittaa ku pumppu pysähtyy! No onneks se tilanne meni ohi ku sanoin että odottele vaik vartti niin olo tasottuu ja niinhän se tasottukin. Ehkä kieltämättä liian tujua tavaraa aloittelijalle mutta seassa oli röökiä ja savut mitkä imasin pulloon muijalle ei ollu todellakaan isot, ettenkö sanoisi erittäin hikiset jotka tarkoituksella aloittelijalle imaisin(ja niistäkin meinasin jämät itse imaista ellei muija olisi kaikkia imeny, perkuleen loppasuu :laugh: ) Sen sentään emäntä on nykyään myöntänyt että mulle sopii paremmin ganja kuin alkoholi joten vastalauseita mun pajauttelulle ei tule kuin huonoina päivinä(tai jos pidempi pajautteluputki päällä (esim. pari viikkoa putkeen tjsp)). Tulipahan taas tekstiä ja hieman aiheen vierestä...siitä anteeksipyyntö!

-Konsta
Fear leeds to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering.

mortty

ViestiKirjoittaja mortty » 25.5.2008 0:47

Mä ite diggailen mausta ja väsäämisrituaalista.

Just pari päivää (viikkoa?) sitten poltin vähä peltsiä ja muistinki sit heti että miks sitä ei oikeen tee mieli: jumittaa aika pahasti.
Mutta se väsääminen on vaan jotenkin niin kivaa, siihen saa keskittyä ja ihan kuin se ois ainoo asia universumissa mihin jaksaa kiinnittää sillä hetkellä huomiota. Tai jotain.

Naamaton

ViestiKirjoittaja Naamaton » 25.5.2008 1:38

oispa ees sitä nyt.... :|
Everything is borrowed and everything will be returned.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 30.11.2008 3:09

Pl käy jos ei muutakaan ole ja kitkuttaa niin perhanasti,mutta vannoisin siihen hartsisees budiin jota ei tarvitse paljon polttaa.Ihan pieni putki ronkelista ja olo tasoittuu mukaviin tunnevärähtelyihin kehossa tai armottomaan huutonauruun. :mrgreen:

jansku

ViestiKirjoittaja jansku » 7.7.2011 16:22

melkein vanha kirjoitti:PL= peruslaatu joka oli milleniumin paikkeilla yhtä kuin paskalaatu ja taitaa olla vieläkin. Muistan kuulleeni temin ensimmäisen kerran tuolloin, oli spessuu ja peruslaatuu naapurissa tarjolla PL 38 mk/g ja spessu 50-70 mk/g vähän riippuen. Muuten esim. britit on sitä mieltä että meikäläinen PL hakkaa sikäläisen soapbarin 1-0.

Yleensä ottaen PL on sitä parempaa, mitä vähemmän epämääräsiä välikäsiä siihen on sekaantunut... eli kyllä sitä huonoa hassista (= halpaa > paremmat voittot) roudataan suomalaistenki toimesta tänne ihan tarpeeksi ja sehän uppoaa koska hinta on tässä maassa se keskeisin ja toimivin kilpailukeino (se kossu kulttuuri)...

jep ja kyllä itse poltan kukkaa ja suosittelen muillekkin, mutta kyllä hyvä hasis piristää (tai päin vastoin) kummasti päivää..

On suomessa hyvää pl:ääkin ja paskaakin mutta niin on myös hyvää hasaa(vaikka ny samaa asia hasa/läpy.välillä vaikeeta saada mutta oon sitä mieltä että hyvä esim kaverin,tutun tekemä hasa(tiätäen että saleen hyvää hasamasaa :yes: melkein mielummin poltan hasaa ku kukkaa,noh kesällä ehkä mielummin kukka jointtia, :pimp: mutta hyvä hasa on letkeetä polttoo ei vedä ihan lötköks,pystyy tekeenki jotain.kolisee kauemmin ku kukka.Yks kerta poltettiin 3 äijään 4g läpyä eikä kolissu melkeinpä ollenka,shaisseee saatana.

ps.Läpyä arvostaen. :pimp:

Kannabisti

ViestiKirjoittaja Kannabisti » 10.7.2011 17:11

Ei siinä ole mitään hyvää se on täyttä paskaa mistä tulee vaan paska olo! Vedelkää te siel vaa autorenkaa makust lätkää vittu!

Tällä kommentilla tuli 420! Jeeeeee
Pää jääs. Peace.

J4F

ViestiKirjoittaja J4F » 10.7.2011 18:24

Ainoa hyvä puoli on tosiaan se, että sitä ei saa vaikka haluaisi.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”