Läskille päihteitä

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
deeq

Re: Läskille päihteitä

ViestiKirjoittaja deeq » 4.8.2011 10:34

Keppana on kiva juoma, harmi kun kasvattaa mahaa.

Saattaa se pajautuski tehä saman, jos meinaa on kova mässyileen. :mrgreen:
When the stress burns my brain just like acid raindrops, Mary Jane is the only thing that makes the pain stop.

kinko

ViestiKirjoittaja kinko » 8.11.2011 18:08

Lähetetty 8.11.2011 18:00:
Toimihenkilö kirjoitti:Terve,

Kauanko hamppu näkyy verikokeissa? Pystyykö työterveyteen menemään ihan normaalisti vai pitääkö passata?

Kuten tarkimmat saattaa havaitakin, en ole tutuimmalla maaperälläni.

Morienttes!
Ridasjärven päihdehuolto laitoksen läpikäyneenä voin sanoa että tarkkuus kusikokeessa näkyi jäämät viikon, riippuen tietenkin paljonko oli käytellyt, olin vetänyt pari päivää ennen hoitoon menoa afghaanin kukintoa aika reippaasti niin näkyi viikon päästäkin vielä kun joka päivä kusi näyte otettiin, enkä poltellut hoidossa ollessa, 3 kuukautta olin hoidossa, siitä on noin 15vuotta, olen pysynyt suht hyvässä kuosissa kasvattelen ja polttelen.
Viimeksi muokannut kinko, 11.11.2011 7:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Hepasuodatin

ViestiKirjoittaja Hepasuodatin » 9.11.2011 22:59

Moi,

Ensi kasvattajana voin itse sanoa, että on näitä kiva kasvattaa.
Joka päivä, kun tulee töistä on pikkutekemistä ja mikä tärkeintä näkee kuinka se kasvi kasvaa niin nopeasti. Nyt n. 1,5kk kasvatuksen jälkeen tietää, että on vielä 2-3kk jäljellä ennen kasvin kuivatusta.

Joten kasvatuksessa menee noin 2-5kk riippuen siitä kuinka pitkälle aikavälille haluaa poltteluaineksia.

Ohjeita kannattaa etsiä tältä foorumilta tai Hupusta. Täältä sain itselleni täydennettyä ohjeet juuri ennen istutusta. :lol:

Voisin sanoa, että kotikasvattamalla saat aineksia sopivasti hiihtolomille

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”