Prässi.

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
kaiutin

Re: Prässi.

ViestiKirjoittaja kaiutin » 15.12.2011 23:18

cannabis-harrastelija kirjoitti:...No mistä tunnistaa sen että se on jatkettu paskalla?

Siitä että ritisee paljon, jättää öljyisen palamisjätteen, painaa kokoon nähden ihan järjettömän paljon, trikonomit jos luupilla katsoo onkin neliskanttisia kiteitä jotka vaan makaavat kasvin päällä kun oikeat trikonomit ovat pystyssä.
rastaj kirjoitti:Jos mullassas mato on niin ota mato pois. :D
-rastaj@Hamppuforum

Surre_

ViestiKirjoittaja Surre_ » 15.12.2011 23:38

cannabis-harrastelija kirjoitti:...No mistä tunnistaa sen että se on jatkettu paskalla?

Hajusta ja mausta ja tuhkasta ja varmaan terveyshaitoista ajan kanssa. Ilmeisesti rätinää myös tai jotain. Kerran oon haistanu ja oli omituinen haju. Pitää olla kasvin haju aina.

MaZa1 kirjoitti:Hmm...seuraava kysymys on, kannattaako? Mikset odota et saat ite kasvatettua tai että tutustut johonki tyyppiin joka kasvattaa, ni ei tarvis prässiä hiisata.
Ite melkeimpä polttasin jotain peltsiä ku noita lakka yms koristeltuja prässejä.
Mut tää on vaa mun mielipide kukin tehköön miten ite tahtoo, jos tahtoo.

No siis varmaan se pelti on kuitenkin se legendaarisin ja satavarmasti eniten jatkettua kamaa. Älkää sitäkään polttako siitäkään ei tiedä mitä sisältää. Ihme pääkipuja vaan tulee ja mitälie muita pitkän tähtäimen vaurioita.

cannabis-harrastelija

ViestiKirjoittaja cannabis-harrastelija » 15.12.2011 23:49

Surre_ kirjoitti:...

Hajusta ja mausta ja tuhkasta ja varmaan terveyshaitoista ajan kanssa. Ilmeisesti rätinää myös tai jotain. Kerran oon haistanu ja oli omituinen haju. Pitää olla kasvin haju aina.

...

No siis varmaan se pelti on kuitenkin se legendaarisin ja satavarmasti eniten jatkettua kamaa. Älkää sitäkään polttako siitäkään ei tiedä mitä sisältää. Ihme pääkipuja vaan tulee ja mitälie muita pitkän tähtäimen vaurioita.
Mull on tullut verta keuhkoista pari kertaa, kurkku koko ajan kipee ja yskittää koko ajan...oon polttanut sitä joku 1 vuos joka päivä.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 16.12.2011 0:45

cannabis-harrastelija kirjoitti:...Mull on tullut verta keuhkoista pari kertaa, kurkku koko ajan kipee ja yskittää koko ajan...oon polttanut sitä joku 1 vuos joka päivä.

Ei ole tullut mieleen lopettaa, kun tulee verta keuhkoista. Ei voi olla noin pakottavaa tarvetta päästä pilveen, että tollaset pikku sivuvaikutukset on hyväksyttävissä.

MaZa1

ViestiKirjoittaja MaZa1 » 16.12.2011 14:03

Surre_ kirjoitti:No siis varmaan se pelti on kuitenkin se legendaarisin ja satavarmasti eniten jatkettua kamaa. Älkää sitäkään polttako siitäkään ei tiedä mitä sisältää. Ihme pääkipuja vaan tulee ja mitälie muita pitkän tähtäimen vaurioita.

No toikin ehkä vähän riippuu mistäpäin on, ite en oo täällä ku kerran törmänny peltsiin joka oikeesti oli kummallista. Haisi tiskirätille mut toimi sekin muttei kauaa. Yleensä ollu sellasta ruskeeta ei kauheen tummaa muttei kauheen vaaleetakaan melko hyvälle tuoksuvaa tavaraa, tosin välillä melko kovaa mut eiks se aika paljon johdu kuivumisesta?

Mut edelleen kukin tyylillään, olis kyl ehkä kantsinu lopettaa jos verta tulee keuhkoista yms...?
Bla..bla blabla bla..bla?

lowryder.pump

ViestiKirjoittaja lowryder.pump » 16.12.2011 16:14

cannabis-harrastelija kirjoitti:...Mull on tullut verta keuhkoista pari kertaa, kurkku koko ajan kipee ja yskittää koko ajan...oon polttanut sitä joku 1 vuos joka päivä.

Oot kyllä mahdoton sankari. Samal harmil vois kiskoo kovempiikin. Kasvattakaa.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”