Milloin aikaisintaan lehteä voi polttaa?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
pete-rok

Re: Milloin aikaisintaan lehteä voi polttaa?

ViestiKirjoittaja pete-rok » 10.1.2011 23:48

Itse olen sauhuttanut melkeimpä joka päivä muutaman kuukauden ajan ja lehti toiimii kyllä todella hyvin. joskin ei siihen malliin kuin ququ mutta toimii se vaikka ei sillä kuutamolle pääse mutta kuka haluaisi olla sekaisin kun voi olla iloinen? Tuli mieleen että onko tuo lehti ei toimi joku "kovien Jätkien" homma njotta näytetään niin kovalta. eiköhän lehdessä ole aikalailla sama thc yms. joka potkii kuin ququssa. mut oon niin kova ettei lehti potki:D

Jos lehden THC ei Toimi niin ei toimi Kukankaan. kylmä totuus mutta totta. sama aine sama vaikutus. paska puhe on paskaa puhetta ihan sama mitä sanoo. siinä teille koville jätkille joilla lehti ei toimi. paska homma kun lehteä saa kumminkin kasveista aika paljon, Luuserit:D

Vai mitä lehteen tulevat toimivat osat on? PTHC eli paskathc:tä?
Ärsytttää lukea paskaa jokapuolella maailmaa kun jokainen osaa kumminkin totta puhua

Edit: Logiikkaa: jos esimerkiksi lehdessä olisi 1% thc:tä ja Kukassa 10% niin 1Gramma lehteä toimisi samalla tavalla kuin 0.1 kukkaa(tämä on vain esimerkki. ei tieteellistä tutkimusta asiasta) Mutta jos oletus olisi tämä niin samalla tavalla se toimii. Vähän ajattelus asiaan niin löytyy totuus.
Kovikset joilla lehti ei toimi niin voi vähän miettiä asiaa ja jos osaa ajatella niin ehkä se itsensä tunteminen antaa vähän todenmukaisuutta voitte rehellisesti puhua ettei tarvitse kovistella. en ala nyt mitään puhetta pitämään kun kaikki sen voi löytää itse mutta tunne itsesi niin olet sinut itsesi kanssa. ei täällä tarvitse olla muita "parempi" eli toisaalra huonompi. Vastaus löytyy aina jos sitä vain haluaa

Istjender
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Istjender » 11.1.2011 12:26

Petelle: mulla toimii lehti varsin mainiosti mutta tuli vaan mieleen, että kasvihan tuottaa hyvinkin montaa eri sorttia kannabinoideja (listauksia löytyy varmasti netissä), ja niiden suhteet toisiinsa ja ehkä jopa olemassaolo voi hyvinkin olla erilaisia kukassa ja lehdessä. Tuskin siinä pelkästään määristä on kyse.

Lehden polttelu on mielestäni tyhmää. Lehdestä kun voi tehdä niin paljon muitakin kivoja asioita.
"Tykkään käydä baarissa tanssimassa, baarissa juomassa, baarissa kavereiden kanssa, baarissa laulamassa ja baarissa."

pete-rok

ViestiKirjoittaja pete-rok » 11.1.2011 14:34

Istjender kirjoitti:Petelle: mulla toimii lehti varsin mainiosti mutta tuli vaan mieleen, että kasvihan tuottaa hyvinkin montaa eri sorttia kannabinoideja (listauksia löytyy varmasti netissä), ja niiden suhteet toisiinsa ja ehkä jopa olemassaolo voi hyvinkin olla erilaisia kukassa ja lehdessä. Tuskin siinä pelkästään määristä on kyse.

Lehden polttelu on mielestäni tyhmää. Lehdestä kun voi tehdä niin paljon muitakin kivoja asioita.

esimerkkinä olikin thc en puhunut muista kannabinoideista mitään vaan ajattelin vain yksinkertaisen esimerkin laittaa.

apollo11
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja apollo11 » 11.1.2011 15:03

kylse lehti toimii, mutta se ei ole niin voimakasta ja sitä joutuu hiisaa 15min välein et pysyy "jonkunäköses" pilves.

se ei vaa oo kovin terveellistä.

kkiimmbbllee

ViestiKirjoittaja kkiimmbbllee » 15.1.2011 23:27

Oon sanonu ennenkin mutta lehti toimii, ainakin minulla. Tosin lajike kohtaista.
Eikä hävetä yhtään myöntää että on toleranssi pohjissa, varsinkin kannabiksen kohdalla. Eipä tule joka vitun päivä hiisattua
kun on elämässä muutakin. :)

EDIT: Niin ja olen yleensä aikaisintaan riipinyt 1kk ikäistä kasvia... Ihan testimielessä jotta kasvatanko kuitua. :D
Kannabis vaikuttaa lamaannuttavasti keskushermostoon. Välittömästi aineen ottamisen jälkeen käyttäjä tuntee iskeytyvänsä toistuvasti Opel Corsan tuulilasin läpi.

kriminaal1

ViestiKirjoittaja kriminaal1 » 17.1.2011 21:02

kkiimmbbllee kirjoitti:Oon sanonu ennenkin mutta lehti toimii, ainakin minulla. Tosin lajike kohtaista.
Eikä hävetä yhtään myöntää että on toleranssi pohjissa, varsinkin kannabiksen kohdalla. Eipä tule joka vitun päivä hiisattua
kun on elämässä muutakin. :)

EDIT: Niin ja olen yleensä aikaisintaan riipinyt 1kk ikäistä kasvia... Ihan testimielessä jotta kasvatanko kuitua. :D

Tai sitten olet vain kateellinen, että sulla on niin vähän nuppua? :think:

BustedHannela

ViestiKirjoittaja BustedHannela » 18.1.2011 4:00

Kerran söin yhden taimen kun se oli kuolemassa tuholaisiin. Olikohan edes toista lehtiparia.
Heräsin yöllä siihen, että nauroin, mitä ei ole tapahtunut koskaan muulloin. En ollut siinä iässä vielä poltellut juurikaan pilveä.

Tiedän mitä ajattelette, mutta tämä tarina on tosi :lol:
Marihuana on laitonta,jotenka se pitää unohtaa.Sitä ei pidä siis käyttää.Pysy kaljassa.

kkiimmbbllee

ViestiKirjoittaja kkiimmbbllee » 18.1.2011 14:16

kriminaal1 kirjoitti:...

Tai sitten olet vain kateellinen, että sulla on niin vähän nuppua? :think:

Jaa-a. :D
En nyt sanoisi noinkaan mutta joskus kasvatusten välissä on kyllä kieltämättä aika kuivaa. :roll:
Onneks kaverit jeesaa, nytkin pyytivät vapoa kokeilemaan...
En muuten ennen ole sitä kokeillut. Mutta tänään ----> :pimp:
Kannabis vaikuttaa lamaannuttavasti keskushermostoon. Välittömästi aineen ottamisen jälkeen käyttäjä tuntee iskeytyvänsä toistuvasti Opel Corsan tuulilasin läpi.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.1.2011 14:58

No kyllähän siitä lehdestä saa pienet pössyt kerran päivässä. Sen ensimmäisen jointin jälkeen seuraavat ei juuri pientä jumia enempää tee ja aika inhottavaa polttoakin se on. Jos lehteä haluasa johonkin käyttää niin ihan toimivaa kannabutteria siitä kyllä saa ja voihan siitä myös hiukan hassista vääntää jos jaksaa. Itte kyllä kannan lehdet vaan roskikseen.

Ninja420

ViestiKirjoittaja Ninja420 » 1.5.2012 14:11

Vieras kirjoitti:No kyllähän siitä lehdestä saa pienet pössyt kerran päivässä. Sen ensimmäisen jointin jälkeen seuraavat ei juuri pientä jumia enempää tee ja aika inhottavaa polttoakin se on. Jos lehteä haluasa johonkin käyttää niin ihan toimivaa kannabutteria siitä kyllä saa ja voihan siitä myös hiukan hassista vääntää jos jaksaa. Itte kyllä kannan lehdet vaan roskikseen.

Eikai niitä roskikseen kannata, tekee ennemmin vaikka butteria, ja varmasti löytyy aina joku jolle se lefa kelpaa.

Se vaikuttaako lehti riippuu kyllä täysin lajikkeesta. Joskus älytettiin super skunkia ja yllättävän hyvin kyllä pärähti. Viimeksi sitten polttelin jotain jack hererin halpisversion lehtiä, ja niitä sai hiisata älyttömät määrät, että sai edes pienen pössiksen :/

Peppe Halti

ViestiKirjoittaja Peppe Halti » 2.5.2012 13:34

Ei niitä nyt roskiin kannata heittää, jos niitä on enemmän kuin muutama kymmenen kappaletta.

En minä kyllä niitä polttamaankaan rupeaisi kyllä, paitsi trimmilehteä nyt voi paremman puutteessa polttaa.

Mutta joka sadon lehdistä olen tehnyt cannabutteria. Näin kun toimii, niin pystyy ottamaan helposti riittävän suuren annoksen, että vaikutukset tulevat toivotun kaltaisiksi.
"Elämän tuoksuihin ei kuulu kannabiksen löyhkä"

Martti Kauppila, iltalehden keskustelupalsta.

mölli

ViestiKirjoittaja mölli » 3.5.2012 19:31

Täälläpäin Brainstorm on ainakin huomattu lajikkeeksi, jonka lehti (5vk qq) toimii miltei yhtä hyvin kuin heikompi kukka.

Ja onhan tuota lefaakin kiva karsia vaikka varjostavia pois ja blandikseksi. Sadonkorjuupäivänä sitten butteria :pimp: . Harvemmin tulee pelkkää lehteä hiisattua; nyt kun on MFLB ja haistatin lokkeilijoille persettä niin sitä kukkaakin jää säästöön ihan eri mittakaavassa.
Peace.

hampparimies

ViestiKirjoittaja hampparimies » 3.5.2012 23:27

IMO ei sitä lehteä kantsi kärytellä sellasenaan.. Riipii kurkkua niin perkeleesti.
Asetonin läpi öljyksi ennemmin! :yes:

betoni

ViestiKirjoittaja betoni » 10.5.2012 1:40

hampparimies kirjoitti:IMO ei sitä lehteä kantsi kärytellä sellasenaan.. Riipii kurkkua niin perkeleesti.
Asetonin läpi öljyksi ennemmin! :yes:

Aikalailla kasvattajasta, alustasta, lajikkeesta kiinni että riipikö se lehti. Kyllähän se öljy/hasa aina parempi vaihtoehto mutta jos sattuu vaan muutamat ketulat olemaan niin kyllä sitä polttaa voi, on kuitekin terveellisempää ja parempaakin kuin vaikka kadulta ostettu pl. On ainakin itsellä ja kavereilla lehdestä tehdyt öljyt tupannut raapimaan kurkkua ja joskus ollut jopa karumman makuista kuin itse lehti.

mr.capone

ViestiKirjoittaja mr.capone » 23.7.2012 22:54

Itse poltin juuri a-ak47 juuri pallinsa näyttäneen urkin lehdet joposta ja tuntuu kyllä että pärähtää, ei nyt ihan yhtä hyvin kuin trimmilehti mutta silti. :)

shibii

ViestiKirjoittaja shibii » 23.7.2012 23:47

Tossa keväällä jäi kasvatukset kesken muuton takia sillon oli n. kuukauden vanhat big budit kaadettava eivät olleet vielä kukituksessa, kuivasin lehdet hyvin pimeässä ja toimi varsinkin nyt kun ei ole nuo tolet enään niin korkealla. Useesti varmaan lehteä poltetaan pikakuivattuna nitkuissa sillon se ei kyllä toimi :x

Valmiiden kasvien lehdet on pärissyt kyllä aina.

Averell
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Averell » 27.7.2012 21:34

Viimeyönä poltin lehteä jo 03:05 , mutta aikaisemminkin olen joskus polttanut, olisko ollu siinä yhen pintaan. En kyllä suosittele että paljoo siitä aikaisemmin polttelee ku voi sit olla niinki et ei toimi, nii.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 27.7.2012 22:34

Kolme viikkoa putkeen jokapäivä samaa lehteä polttanut (aloitin kun kukkinut 2vko) ja toimii kuin kukka kun pari pesää älystä nappaa :) .Tosin pilvi ei kestä niin pitkään kuin kukalla mutta 10 lehteä riittää itsellä 5 tunniksi. Master Kushiaa :pimp: .

Qual1ty

ViestiKirjoittaja Qual1ty » 8.8.2012 21:22

Widow x MF uros lefat n 5vk vanhat päris paremmin ku parhainkaa PL mitä oon polttanu. Siis 5vk ikäsenä maistelin, toimi hyvin mutta vielä parmemin ku oli ollu joku 7vk veges :)
Serious Dänk Shit ;>

NoZero

ViestiKirjoittaja NoZero » 19.8.2012 7:51

:D itsehän mieluiten polttelen (hyvää) lehteä, vaikutukset ovat lievät ja lyhytaikaiset, juuri sopivat nollatoleiselle. Tälläisen puolen tunnin "tauon" jälkeen jaksaa taas skarpata loppupäevän, hyvä korvike kahvikupposelle ja tupakalle.

Ja niille jotka sanovat että lehti ei toimi;

Opetelkaa kasvattamaan.
Vähentäkää toleja; noin puolen päivän tauko älystä voi tehdä ihmeitä! ( :laugh: )

...

Lehdestä voi saada loistavan polttelukokemuksen, kunnon huuhtelulla (pienikin määrä ravinteita maistuu) ja fermaamisella.

Lajikkeiksi suosittelen AK-48, Chronic, PPP.
...Ja teidän isällä, on väärät arvot ja siks sä oot ääliö

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”