Virtsassa liottaminen vaikuttaa vegen pituuteen?
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
-
kinko
Re: Virtsassa liottaminen vaikuttaa vegen pituuteen?
ootteko kuullu, silloin kun pirtua juotiin niin välillä tuli sisäinen palo vattaan sattui kuulemma perkeleesti (olen kuullut vanhemmilta alan konkareilta)kustiin suuhun tai kermaa laitettiin jos sattui olemaan no ei tässä muuta tällä kertaa.

mölli kirjoitti:Vastaavaa makuefektiä voi toki kokeilla kusemalla budeille curetusvaiheessa. Tai suoraan bongiveteen. Tai jointinvetäjän suuhun.
nii nii aivan muistankin eilen juoneeni lannoite pullosta ku popparit oli kuivunu viikon ? et joo kyll varmasti se kusenmaku on viel siin itse budis ainii nii joo niit annettiin alku vaihees nii joo mikä se oli energian talteenottaminen nii joo mikä se oli se huuhtelu? et siis jooo se maku jää sinne
Miten vitussa tää mun troolailutopingi on vielä elossa... 
joojoo kannattaa salee sisällä käyttää kusta ihanat lämmöt ni tulee hyvät hajut?
:D.
Kusella lannoitetut puskat tuottivat oivan sadon pienestä valotehosta huolimatta 2*18w loistoa + 75w monimetalli. 4 puskaa
ja taas yksi uusi harrastus ;D
Tetratelekinesisgrammaton kirjoitti:Stnan hipit![]()
Miksette samantien tee yhden kasvin vesifarmia wc-pönttöön?
veden vaihto/hapetus onnistuu napinpainalluksesta, pöntön kanteen aukko reikäruukulle...
ja lannoituskin onnistuu kätevästi
Tämähän on loistava ajatus! Vielä kun pykää viereiseen kylpyammeeseen tällaisen kätevän bongin:
Sori OT, oli pakko
-sec_thc-
Grow your own !
Grow your own !
sec_thc kirjoitti:...
Tämähän on loistava ajatus! Vielä kun pykää viereiseen kylpyammeeseen tällaisen kätevän bongin:
![]()
Sori OT, oli pakko
Nerokasta!