Snadeis kitkuissa
Döfis
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
- paha_sipuli
Re: Döfis
Itselläni mennyt lähinnä niin päin, että kun poltteli päivittäin (tosin vain iltaisin), niin päivän mittaan sitä kukan sulotuoksua oli haistavinaan ties missä. Nyt kun olen vähentänyt polttelua niin näitä tuoksuharhojakaan ei ole tullut enää ollenkaan.
- Fuckmuffin
- 1 tähti

Onpa läppä, jotkut "kitkut". Haistan kyllä gugun vasta, kun se oikeasti haisee. Kämpän ja kavereiden kämppien ulkopuolella tätä on tapahtunu lähinnä jossain rappukäytävillä. Tiiän, että jossain mun naapurissa on proggista meneillään. Tietäispä, missä. 
-
Vieras
Tässä taloyhtiössä joku toinenkin kasvattaa ja aina välillä haisee rappukäytävä niin helvetisti. Varmaan kuivaukset tai kokkaukset menossa kun ei muuten haise, mut sit aina välillä tulvii semmonen älytön tuoksu. Kerran hissiin tuli tyyppi joka haisi siltä ku se käyttäis hasaa deodoranttina. Oiskohan tässä syyllinen?
Itikses piti kerran käydä kusel. Vessa hais nii paljo budille et siit aromist ois voinu leikata ittelleen sateensuojan.
Itikses piti kerran käydä kusel. Vessa hais nii paljo budille et siit aromist ois voinu leikata ittelleen sateensuojan.
-
-toohi
pexi kirjoitti:Entisessä työpaikassa aina yhden työkoneen luona hais kukka.
Raksalla joskus itsekin haistelin, että taitaa putkifirman pojat poltella kukkaa töissä. Rankka aromi leijui porukan koko työpisteen ympärillä aamusta iltaan ja viikosta toiseen. Rupesi jo vähän häiritsemään, mutta en onneksi mennyt jointtia tarjoomaan: tajusin myöhemmin, että nehän käyttää hamppua tiivisteenä, kun tekevät liitoksia.
-toohi
-
-toohi
En nyt lähtisi kiistelemään hajuasioista?-) Tapahtui vuosia sitten ja siinä vaiheessa kun itse skarppailin töissä, niin kyllä sen hampuksi tunnistin samantien. Ehkä luulin sitä oudoksi lajikkeeksi tai huonosti kuivatuksi. Silloin en ollut vielä haistellut esim. hamppunarua, jota lähempänä tuo tuoksu tosiaankin on, jos nyt tarkkoja halutaan olla.
-toohi
-toohi
-
-toohi
Voihan nimettömät huutelijat!
Ei varmaan pitäisi edes vastata, mutta yritetään kuitenkin: Ketjun aihe oli "Oletko haistanut kukkaa jossain, missä sitä ei ole?". Kerroin haistaneeni voimakkaan hampun hajun ja luulin sitä silloin kukaksi. Kuitua oli mahdollisesti lämmitetty tai jopa poltettu. Ehkä ko. putkarit eivät vetäneet niitä perus-patterinputkia. Nykyään vertaisin tuoksua lähinnä voimakkaaseen hamppunarun hajuun. Got it?
Toivottavasti tulet vittuilemaan myös seuraavasta tarinasta:
Kauan sitten ammoisina aikoina asuessani vielä porukoilla poltteleva kaverini tuli käymään ja tokaisi saman tien keittiöön tultuaan, että: -Toi lavuaari haisee ihan hasalle! Johon minä epäuskoisena: -Tuskin, ei ole ollut polttoa pariin viikkoon. Lavuaaria piti kuitenkin käydä haistelemassa. Itse en haistanut mitään, mutta kaveri ei luopunut kannastaan.
Haluaisitko nyt tämän kaverin numeron, että voit soittaa sille tästä 20 vuotta sitten tapahtuneesta kommelluksesta ja vittuilla, että: "Ei mun lavuaari haise mun mielestä yhtään hasikselle!"
-toohi
Ei varmaan pitäisi edes vastata, mutta yritetään kuitenkin: Ketjun aihe oli "Oletko haistanut kukkaa jossain, missä sitä ei ole?". Kerroin haistaneeni voimakkaan hampun hajun ja luulin sitä silloin kukaksi. Kuitua oli mahdollisesti lämmitetty tai jopa poltettu. Ehkä ko. putkarit eivät vetäneet niitä perus-patterinputkia. Nykyään vertaisin tuoksua lähinnä voimakkaaseen hamppunarun hajuun. Got it?
Toivottavasti tulet vittuilemaan myös seuraavasta tarinasta:
Kauan sitten ammoisina aikoina asuessani vielä porukoilla poltteleva kaverini tuli käymään ja tokaisi saman tien keittiöön tultuaan, että: -Toi lavuaari haisee ihan hasalle! Johon minä epäuskoisena: -Tuskin, ei ole ollut polttoa pariin viikkoon. Lavuaaria piti kuitenkin käydä haistelemassa. Itse en haistanut mitään, mutta kaveri ei luopunut kannastaan.
Haluaisitko nyt tämän kaverin numeron, että voit soittaa sille tästä 20 vuotta sitten tapahtuneesta kommelluksesta ja vittuilla, että: "Ei mun lavuaari haise mun mielestä yhtään hasikselle!"
-toohi