Huhu kertonee 1.2k-1.5k heikin hinta, prässistäkin huutaavat 1k.
Joskus 2000luvun alussa hinta pörräs 7/900 hujakoilla
Heikin hinta?
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
-
Mrijuona
Re: Heikin hinta?
1000-1400€, riippuen ovatko omia vai muiden, itse en omistakaan kyllä tosin alle 10e myy ja harva sitä kukaan muukaan myy.
joutuuhan siinä 3kk näkemään hoivaa ja vaivan näköä vaiko kuinka? 
joutuuhan siinä 3kk näkemään hoivaa ja vaivan näköä vaiko kuinka? 
Re: Heikin hinta?
Mitä pohjoisemmaksi mennään, sen kalliimpaa tuntuu olevan. Itse en myyntiä harrasta mutta vierestä seuranneena Oulun korkeudella tapauksesta riippuen 1200-1500€. Muutama sata kilometriä etelään niin hinta tippuu jo roimasti. Ulkopuskista saatava puolihötöinen, kuitenkin täysin polttokelpoinen, ei liiku enää samassa hintahaarukassa