miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?
En kovin salassa. Kaverit tietää kaikki ja suuri osa suvusta. Oikeastaan olen avoin muille paitsi työkavereille koko asiasta.
Paljon parempi ja vapautunut olo asian suhteen kun siitä suurin osa tietää.
Paljon parempi ja vapautunut olo asian suhteen kun siitä suurin osa tietää.
Kaverit tietävät polttelun. Muut eivät ja tämä tilanne tuntuu ihan hyvältä. Porukoille ehkä joskus voi kertoa, poliisille en kerro mitään, saavat itse tutkia ja ottaa selvää. 
Let me fuck up your mind, please.
- Vihreevoima
- 2 tähteä

Tosi salassa, mutta ystävät tietävät. Ystäviin pitää luottaa.
Aika avoin olen ollut yrttiasioissa ja vähän valistaakkin yrittänyt, pari kaveriani olen ainakin saanut vakuuttumaan hampun vaarattomuudesta. Kaverit, ystävät ja vanhemmat tietävät mutta isovanhemmilleni en ajatellut kertoa. kasvatuksista en ensimmäisen virheen jälkeen ole kertonut kuin parhaalle lapsuudenystävälleni.
-
Vieras
Itse oon kertonut perheelle, kavereille, sukulaisille ja tulihan siittä puhetta töissäkin, mutta ei ollut sopimusta kun 1kk jäljellä ni myönsin sit suoraan et polttelen usein. No siinä sit työkaveri tuli nykii hihasta myöhemmin että hänkin polttaa.
oltiin sentään puoli vuotta samassa paikassa töissä ja en huomannut et kaveri polttelee. Harmi että kaverilla tuli sit armeijaan lähtö niin ei ollut mahdollisuutta enää sauhutella ku hän kuumotteli intin "huumetestejä" ja oli pitemmän aikaa polttelematta ennen inttiä. 
Ite vedin mielestäni aika rohkean vedon eilen. Olin haastattelussa kouluni yhteen vähän halutummalle suuntautumispuolelle, jonne pääsee siis vain hakemuksen ja haastattelun kautta - jos pääsee. Kerroin siellä sitten että toimin aktiivisesti kannabiksen ympärillä, ja saatan tulevaisuudessa olla hieman julkisuudessa (tyyliin lehdessä tjn?) tuon dokumenttielokuvan puolelta ja koska suuntautumisvaihtoehto on sellainen, että siinä perustetaan opiskelijaporukalla yritys ja tehdään erinäisiä projekteja, katsoin parhaaksi kertoa tuon, ettei sen kanssa tule myöhemmin yrityksen julkisuuskuvan kanssa ongelmia.
Haastattelijat ottivat jutun tosia asiallisesti, ja vanhempi mies totesi että "tyylikästä. rohkea veto." tai sen suuntaista, olin tyytyväinen asian vastaanottoon. Ei hassuja ilmeitä tai kauhistuneita katseita. Jos pääsen sisään, aion myöhemmin kertoa tuosta myös työhaastatteluissa. Se kumminkin on aika iso osa henkilökohtaista elämääni, joten parempi näin.
En tietenkään puhunut käytöstä mitään, mutta tuskinpa ajattelivat että "jaa, puuhailee kannabiksen ympärillä, no ei se varmaan sitten pössyttele."
Katellaan miten käy. ^^ Vähän jännitti mutta hyvin se meni.
Haastattelijat ottivat jutun tosia asiallisesti, ja vanhempi mies totesi että "tyylikästä. rohkea veto." tai sen suuntaista, olin tyytyväinen asian vastaanottoon. Ei hassuja ilmeitä tai kauhistuneita katseita. Jos pääsen sisään, aion myöhemmin kertoa tuosta myös työhaastatteluissa. Se kumminkin on aika iso osa henkilökohtaista elämääni, joten parempi näin.
En tietenkään puhunut käytöstä mitään, mutta tuskinpa ajattelivat että "jaa, puuhailee kannabiksen ympärillä, no ei se varmaan sitten pössyttele."
Katellaan miten käy. ^^ Vähän jännitti mutta hyvin se meni.
No nyt on perustettu Hamppukaupunki, ja se kaupunki on Tampere tietenki.
-
hisweirdness
Weedsterille iso lapanen pystyyn. Työ- ja kouluyhteisöt on niitä missä leiman saatuaan on pitkän aikaa sen leiman uhri. Rohkea, ja jopa mahdollisesti kannattava veto. Karmaa lähtee, ei voi minkään.
Viimeksi muokannut hisweirdness, 18.2.2009 12:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vittu on sullakin kusta päässä paha hajune idiootti lappupää hippi (c) tintZaa 
- Prostitute
Käyttöni on aika yleistä. Varmaan kaikki, joiden kanssa liikun tietää mun tavasta. Eli kaikenlaiset nuoret, koulukaverit, jne.
Sensijaan kukaan vanhemman polven ihminen ei tiedä. Vanhemmat, naapurit. Eikä sisaruksetkaan. Eikä toivottavasti omat opettajatkaan.
Sensijaan kukaan vanhemman polven ihminen ei tiedä. Vanhemmat, naapurit. Eikä sisaruksetkaan. Eikä toivottavasti omat opettajatkaan.
Asiahan on niin, että aihe on niin pieni ja harrastajia vähän, että Hamppu on melko vähäpätöinen ja siksi en käytä Hamppua.
Nostetaan topicia vähän esille.
Poliisilta salassa tietenkin ja joiltakin sukulaisilta. Vanhempani tietävät harrastuksestani ja osaavat suhtautua siihen ihan ok.
Kerroin myös äidilleni muutama viikko sitten, että kasvatan jonka hän otti yllättävän rauhallisesti ja osasi suhtautua siihenkin hyvin. Keskustelimme samalla aiheesta useamman tunnin ajan.
Poliisilta salassa tietenkin ja joiltakin sukulaisilta. Vanhempani tietävät harrastuksestani ja osaavat suhtautua siihen ihan ok.
Kerroin myös äidilleni muutama viikko sitten, että kasvatan jonka hän otti yllättävän rauhallisesti ja osasi suhtautua siihenkin hyvin. Keskustelimme samalla aiheesta useamman tunnin ajan.
Kuumottaako?
Asiasta tietää vaimo, kaikki läheisimmät kaverit, pari työkaveria ja sukulaisista ainoastaan velipojat .Parempi ku kaikki ei tiedä kaikkia asoita, huolestuisivat turhaan.
Herb is for the use and service of man.
Eiköhän tuo liene ihan julkista tietoa. 

Aikalailla julkista tietoa.. Sukulaiset ei kyllä tiedä eikä pidäkkään. 

Kyllähän se suht yleistä tietoa on, vähän pienemmässä kylässä vieläpä asustelen eikä ongelmia ole tullu vaikka täällä tommoset huhut kiertää hyvin nopeasti.
Tähän kyllä vaikuttaa se kun ei ole stereotypisen hipin näkönen vaan perus duunari jolla ei kinaa ole oikein kenenkään kanssa ( en siis itse mitenkään mollaa rastoja,näkyviä hamppuvaatteita jne.) En itse aloita koskaan minkäänsortin hamppujaaritteluja ellei asia nouse puheeksi jonkun muun puolelta, salailen käyttöni vain poliisilta, pikkusiskolta ja työnantajiltani.
Tähän kyllä vaikuttaa se kun ei ole stereotypisen hipin näkönen vaan perus duunari jolla ei kinaa ole oikein kenenkään kanssa ( en siis itse mitenkään mollaa rastoja,näkyviä hamppuvaatteita jne.) En itse aloita koskaan minkäänsortin hamppujaaritteluja ellei asia nouse puheeksi jonkun muun puolelta, salailen käyttöni vain poliisilta, pikkusiskolta ja työnantajiltani.
parhaat kaverit tietävät, isosisko ja isoveli muttei pienemmät sisarukset. Ei myöskään isä eikä tuttavien tuttavat yms. Äiti tietää joka sattuu olemaan sairaanhoitaja. Ei alkanu saarnaan.
Hmmh. Kyllä suurin osa kavereista taitaa tietää meikän pössyttelyistä. Perheestä veljet ja suvusta muutama serkku. Isukilla taitaa olla jo jotain haisua vaikken oo asiasta mitään maininnut mitenkäänpäin.
Mutta sitten kun siirrytään kasvattamiseen niin nöööyyyy, en kerro kenellekään, ettei kenelläkään vaan tipahda kieleltä väärään aikaan väärässä paikassa. Ennemmin jään kiinni muutaman gramman hallussapiosta kuin katselisin miten omia puskia kannetaan multa pois. Se olis jo sydäntä särkevää, yyh.
Mutta sitten kun siirrytään kasvattamiseen niin nöööyyyy, en kerro kenellekään, ettei kenelläkään vaan tipahda kieleltä väärään aikaan väärässä paikassa. Ennemmin jään kiinni muutaman gramman hallussapiosta kuin katselisin miten omia puskia kannetaan multa pois. Se olis jo sydäntä särkevää, yyh.
-
Green Label
Tulee salattua liiankin paljon, mutta systeri ja kaverit tietää. Faija joskus poltellut ja hengailut pilvenpolttajien kanssa muutenkin, joten varmasti olisi aika rento sen suhteen ja aion varmasti kertoakin joskus asiasta. Mutsi on aika konservatiivinen muutenkin, joten en ole ihan varma miten se suhtautuis
.
"I push my seed in her bush for life
It's gonna work because I'm pushin' it right
If Mary dropped my baby girl tonight
I would name her rock'n'roll"
It's gonna work because I'm pushin' it right
If Mary dropped my baby girl tonight
I would name her rock'n'roll"
Green Label kirjoitti:Faija joskus poltellut ja hengailut pilvenpolttajien kanssa muutenkin, joten varmasti olisi aika rento sen suhteen ja aion varmasti kertoakin joskus asiasta. Mutsi on aika konservatiivinen muutenkin, joten en ole ihan varma miten se suhtautuis.
Kuulostaa NIIN tutulta. Meillä isäukko ja siskot tietää, ketään niistä ei haittaa mun harrastus tai polttelu. Ukko tosin ollut aika vähäsanainen omista kokeiluistaan, sanoi joskus pienessä viskissä erätulilla että "kyllä minäkin v. 1971 armeijassa polttelin hassista." Mutsi taas viimeksi toissapäivänä sanoi minulle "On se hyvä kun SINÄ et kasvata sitä kannabista." Joo. Paitsi et tälläkin hetkellä neljä kasvia joista yks kk päästä kypsä ja uudet laittamassa parin viikon päästä. No, tätä se on.
Kyllä meikä vielä joku päivä mutsillekin kertoo mutta en juuri nyt jaksa sitä mykkäkoulua ja sopeutumisperiodia joka siitä seuraa.
~ Aina jotain puuttuu, mieli puutuu ja juuttuu, mies siit suuttuu muttei suostu muuttuu ~
Oma perhe ja oikea kaveripiiri sekä vähän turhan moni muukin tietää. Mutta niinkuin joku taisi jo täällä mainitakin, sitä pahemmaltahan se näyttää mitä enemmän sitä salailee, tietysti turhahan sitä on lähteä myöskään kenellekkään väkisin mainostamaan, epäilyttävältä vaikuttaa ulkopuolisille sekin. Ennen olin vielä avoimempi tämän asian suhteen, nyttemin lyönyt vähän jarruja päälle.
Tätä nykyä yritän myös välttää höpisemästä mitään "illuminati" juttuja puolituttujen seurassa jotka tietävät että poltan mutta eivät aivan täysin hyväksy sitä. Vaikka useimmiten jutut onkin kerrottu ei ihan niin vakavissaan, silti se vain ja ainoastaan lisää mielikuvaa: "polta hamppua kerrankin - psykoosi iskee".
Tätä nykyä yritän myös välttää höpisemästä mitään "illuminati" juttuja puolituttujen seurassa jotka tietävät että poltan mutta eivät aivan täysin hyväksy sitä. Vaikka useimmiten jutut onkin kerrottu ei ihan niin vakavissaan, silti se vain ja ainoastaan lisää mielikuvaa: "polta hamppua kerrankin - psykoosi iskee".
Kannabiksen käyttö ei ole sallittua eikä sitä kuulu täten hyväksyä,