Mikä on kukan hinta

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
NotSNot

Re: Mikä on kukan hinta

ViestiKirjoittaja NotSNot » 9.3.2013 21:19

Huilunhaltija kirjoitti:Tarkoitin, että jos sitä kukkaa kasvatetaan teollisessa mittakaavassa. Niin sen hinta olisi tuo euron gramma. Vähän niinkuin vaikkapa perunan.

Tulen muuten koko kokollesi kokoon, jos kokoot kukasta kokon. :lol:
Euron gramma. :lol:
Asiasta on turha väitellä idiootin kanssa. Turha sua on pyytää miettimään kaikkea mahdollista mitä "teolliseen kasvatukseen" vaaditaan. Onneksi elät yksinkertaisessa maailmassa. Kumma juttu että kurkku ei ole euroa gramma noin niinku esimerkkinä vain.

En ole muuten kovinkaan moneen talviseen perunatarhaan törmännyt. :think:

e:
wietlök kirjoitti:...
Kurkku on jotain pari-kolme euroa tuhat grammaa eli 0,002 - 0,003 euroa per gramma noin niinku esimerkkinä vain.
Sori ot.
Pointin kuitenkin ymmärsit varmaan? Kännissä sitä en itse ajatellut ja heitin ihan noin niinku esimerkkinä jonkun mikä ensiksi mieleen tuli. :wink:
Viimeksi muokannut NotSNot, 10.3.2013 21:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Siemenissä ainakin hyvä itävyys! 60 siemenestä 60 vesilasin pohjalla jo! :D

wietlök

ViestiKirjoittaja wietlök » 10.3.2013 8:44

NotSNot kirjoitti: Kumma juttu että kurkku ei ole euroa gramma noin niinku esimerkkinä vain.

Kurkku on jotain pari-kolme euroa tuhat grammaa eli 0,002 - 0,003 euroa per gramma noin niinku esimerkkinä vain.
Sori ot.

fin1000w
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja fin1000w » 10.3.2013 15:10

Turku-Uki-Rauma-Pori.

Grammat kadulla hyvästä kuivasta lehdettömästä ja muutenkin siistitystä kukasta on 20-23€ g.

kerbiili
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja kerbiili » 10.3.2013 15:20

Hinnasta on mielestäni turha itkeä. Jos ei itse kasvata niin on ostettava. Jos ei ole rahaa, sitten ollaan polttamati. Kasvattajalla on kuitenkin kuluja ja kokoaika kuumotus perseenalla.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.

Istjender
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Istjender » 10.3.2013 20:18

Halpaa se on jokatapauksessa verrattuna baarien laillistettuihin ryöstöhintoihin, vaikka kadulta ostaisi.
"Tykkään käydä baarissa tanssimassa, baarissa juomassa, baarissa kavereiden kanssa, baarissa laulamassa ja baarissa."

Haje

ViestiKirjoittaja Haje » 10.3.2013 22:55

Lienenkö yksin tämän näkemykseni kanssa, kun minua ainakaan ei yhtään häiritse maksaa vaikka sitä kahtakymppiä grammalta. Vapottaessa siitä irtoaa kuitenkin (toki laadusta riippuen) hyvinkin moneksi illaksi iloa, ja jos vertaa esimerkiksi baariin, sillä ei saisi lähellekään edes sitä yhtä iltaa ja kännissä oleminen nyt on muutenkin vain perseestä. Aina voisi kasvattaa itse, mutta jos niin ei tee ja joku muu ottaa kuumotukset ja huolenpidot ja pähkäilyt niskoilleen ja on vielä siitä valmis jotain jakamaankin, en todellakaan ala ulisemaan hinnasta. Raha on kuitenkin loppujen lopuksi niin turha juttu, että on vain hiton siistiä että sillä pystyy ylipäätään ostamaan jotain sellaista mitä hiisailu voi parhaimmillaan ihmiselle antaa.
Gaze into the fire, into the clouds, and as soon as the inner voices begin to speak ― surrender to them. Don't ask first whether it's permitted, or would please your teachers or father or some god. You will ruin yourself if you do that. - Hesse

Istjender
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Istjender » 10.3.2013 22:59

Haje kirjoitti:Lienenkö yksin tämän näkemykseni kanssa, kun minua ainakaan ei yhtään häiritse maksaa vaikka sitä kahtakymppiä grammalta. Vapottaessa siitä irtoaa kuitenkin (toki laadusta riippuen) hyvinkin moneksi illaksi iloa, ja jos vertaa esimerkiksi baariin, sillä ei saisi lähellekään edes sitä yhtä iltaa ja kännissä oleminen nyt on muutenkin vain perseestä. Aina voisi kasvattaa itse, mutta jos niin ei tee ja joku muu ottaa kuumotukset ja huolenpidot ja pähkäilyt niskoilleen ja on vielä siitä valmis jotain jakamaankin, en todellakaan ala ulisemaan hinnasta. Raha on kuitenkin loppujen lopuksi niin turha juttu, että on vain hiton siistiä että sillä pystyy ylipäätään ostamaan jotain sellaista mitä hiisailu voi parhaimmillaan ihmiselle antaa.

Allekirjoitan täysin. Meikän käyttötahdilla (äärettömän pieni), jos en kasvattaisi muista syistä, en todellakaan omaan käyttöön kasvattaisi yhtään kasvia vaan ostaisin jokaikisen gramman.
"Tykkään käydä baarissa tanssimassa, baarissa juomassa, baarissa kavereiden kanssa, baarissa laulamassa ja baarissa."

foliohattu
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja foliohattu » 11.3.2013 5:46

Haje kirjoitti:Aina voisi kasvattaa itse, mutta jos niin ei tee ja joku muu ottaa kuumotukset ja huolenpidot ja pähkäilyt niskoilleen ja on vielä siitä valmis jotain jakamaankin, en todellakaan ala ulisemaan hinnasta. Raha on kuitenkin loppujen lopuksi niin turha juttu, että on vain hiton siistiä että sillä pystyy ylipäätään ostamaan jotain sellaista mitä hiisailu voi parhaimmillaan ihmiselle antaa.

oon melkein samoilla linjoilla. mun ongelma ei oo niinkään se mitä kukka maksaa, vaan miten se hinta sitten siitä eteenpäin jakautuu. mua ärsyttää, että siinä on ihan keinotekosia (=tarpeettomia) välikäsiä nostamassa sitä hintaa. kukka, joka lähtee kasvattajalta kymppiin, päätyy loppukäyttäjälle yli kahteenkymppiin. ja tää on vain ja ainoastaan kieltolain ansiota. jos tuotanto olis laillista, vois kasvattajalta lähteä femmaan (ollen vielä erittäinkin kannattavaa) ja loppukäyttäjälle päätyä viiteentoista ja valtio ja jakeluverkostokin sais osansa.

mut miks tehdä asioita fiksusti ja helposti kun ne voi tehä myös typerästi ja vaikeamman kautta?

mut siis joku 15 olis mun mielestä ihan ok hinta grammasta, juurikin edellämainituista syistä. ja kun hatsi laillistetaan, niin ei 20 olis mulle deal-braker. jos saisin siihen hintaan laadunvalvonnan läpäissyttä kuumotusvapaata pajaria ni olisin ihan messissä.

:foil:
As soon as you look at the world through an ideology you are finished. No reality fits an ideology. Life is beyond that. Life only makes sense when you perceive it as mystery and it makes no sense to the conceptualizing mind.

Original

ViestiKirjoittaja Original » 11.3.2013 21:22

Kukan hinta riippuu tuleeko se itse kasvattajalta vai välikäsien kautta, kuten ylläkin on asiaa puitu.
Pientä hinnastoa omasta kotikaupungista:

- Kukinto, joka saattaa tulla yhen-kahden välikäden kautta maksaa aina 18-20 euroa grammalta ja sekaan voi mahtua myös lehteäkin.
- Hasis, joka tulee yhden-kahden välikäden kautta maksaa 10-15 euroa grammalta. Ei kiitos.
- Kukinto, joka tulee kotikasvattajalta maksaa 10-16 euroa grammalta. Laatu on hyvä, hinta passeli ja tietää tasan tarkkaan mitä on saamassa.
- Hasis, joka tulee kotikasvattajalta maksaa 8-13 euroa grammalta. Hyvää tai ihan hyvää.

Kavereiden kesken hintaa harvoin edes katsotaan, nimittäin välillä lajikkeiden vaihtelutkin ovat mieluisia. :wink:

Pivosen Hellu

ViestiKirjoittaja Pivosen Hellu » 11.3.2013 23:03

holy weed kirjoitti:onko tampereen alueella bägimiehiä? olisiko "kuljetuspalveluille" kysyntää alueella? uskoisin että jos ei itse kasvata ja myy kukintoa n.15e hintaa ihmisille jotka eivät tiedä edes nimeäsi olisi riski jäädä kiinni erittäin pieni. keskustelua kiitos.

Aika hankalaa se kukinnon ostaminen Tampereella tuntuu olevan varsinkin jos elämäsi ei pyöri pilven ympärillä. Täällä taitaa olla paljon kasvattajia, jotka kaveripiiriinsä myyvät/lahjoittavat. Itsellä ei ole ainakaan hajuakaan missä sitä kaupataan, jos ei laske mukaan sekakäyttäjiä, joiden kanssa en halua olla missään tekemisissä. Minulta kysellään usein, että mistä sitä saa (takkuisen habituksen johdosta varmaankin), viimeksi tänään kaupan pihassa mustalaiset utelivat "jotain poltettavaa". Kerran olen kauppiaaseen Tampereella törmännyt, erään paikallisen ravintolan vessassa pyöritti bisneksiään. Kyllä täällä kukka kauppansa tekee, jos joku vain sitä kauppaa uskaltaa ja tahtoo tehdä.

wietlök

ViestiKirjoittaja wietlök » 12.3.2013 10:01

Original kirjoitti:Hasis, joka tulee kotikasvattajalta maksaa 8-13 euroa grammalta. Hyvää tai ihan hyvää.

Väitätkö että jostain saa ostaa suomihashista ja vielä pilkkahintaan?
Hollannissa paikallinen hashis maksaa moninverroin mitä importhash,
alkaen muutamasta kympistä jopa satoihin euroihin.
Kerro ihmeessä lisää.

a7240px12

ViestiKirjoittaja a7240px12 » 12.3.2013 14:39

Huilunhaltija kirjoitti:Tarkoitin, että jos sitä kukkaa kasvatetaan teollisessa mittakaavassa. Niin sen hinta olisi tuo euron gramma. Vähän niinkuin vaikkapa perunan.

Ajatuksena tuo on ihan kiva, mutta siinä vaiheessa kun kukkaa kasvatetaan laillisesti teollisessa mittakaavassa, niin hinta tulee olemaan kova. Ensin valmistajat brändäävät tuotteensa ja markkinointi- ym. kulut nostavat rajusti hintaa ja lopuksi vielä valtio ottaa omansa verotuksen muodossa. No, tuo tilanne ei tule toteutumaan"vähään aikaan".

Original

ViestiKirjoittaja Original » 12.3.2013 21:01

wietlök kirjoitti:...
Väitätkö että jostain saa ostaa suomihashista ja vielä pilkkahintaan?
Hollannissa paikallinen hashis maksaa moninverroin mitä importhash,
alkaen muutamasta kympistä jopa satoihin euroihin.
Kerro ihmeessä lisää.

Kerro mitä haluat tietää, niin parhaani mukaan koitan vastata.

Ylemmässä viestissä kerroin hintoja, joita olen nähnyt käytettävän tuotteista.
Kuten sanoin, 8€ on ollut pienin summa mikä on sattunut vastaan ja 13€ suurin, kun kyseessä on ollut kotikasvattajan itse tekemä hasis.
En näe tässä mitään outoa, koska kukinto on kumminkin se nro.#1 tavara, jolla riittää kysyntää enemmän kuin tarjontaa. Määrät mitä hasista siellä tehdään ovat pienet. En ole kuullut, että olisi samaa tavaraa koskaan päätynyt esimerkiksi ulkopaikkakunnalle tai kaverin kaveria pidemmälle.

Hollannissa olisi todella mielenkiintoista päästä edes käymään. En silti taloudellisen tilanteeni vuoksi kykenisi maksamaan satoja euroja grammasta?
Quarterista voisin jopa harkitakin, kun olisi voittanut vaikka arvasta hymyilyttävän summan rahaa. Enkä kieltäytyis, jos tarjottais. :laugh:
Viimeksi muokannut Original, 13.3.2013 13:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

wietlök

ViestiKirjoittaja wietlök » 13.3.2013 7:33

Kiinnostaisi tietää valmistusmenetelmä sekä mahdolliset jatkeaineet,
koska olen itsekin aikoinani valmistanut kotihashista muutamalla eri tavalla (pieniä määriä omaan käyttöön).
Tälläkin on paljon ohjeita ja juttua tuotteen valmistuksesta erilaisilla menetelmillä, jopa lehdistä,
mutta kokemuksesta voin kertoa ettei lehtimateriaalille juurikaan kannata tehdä erottelua,
koska vaikuttavien ainesten määrä on niin vähäinen, ettei eroteltavaa juuri ole
ja lopputuotteen määrä on aikaan ja vaivaan nähden mitätön.
Joten kukka on toimivin vaihtoehto ellei lehteä ole noin pelto.
Jos laatu oli hyvää, niinkuin mainitsit, niin tuosta voisi, melkein jollain kierolla tavalla,
laskea hashiksen valmistukseen käytetyn kukinnon maksaneen asiakkaalle sen kiistellyn 1€ grammalta.
Olettaen että grammassa hyvää tai ihan hyvää suomihasaa on 8 - 13 kukkagramman trikomit
:) .

Itse en osta enkä myy.

e:
Original kirjoitti:Oletan käytettävän pressing, silkscreen ja bubble bag-menetelmiä. Tuotetta ei tarvitse jatkaa.

8 - 13 €/g lienee ainakin suomen- ellei jopa maailmanennätys.
Uskokoon ken tahtoo.
Viimeksi muokannut wietlök, 19.3.2013 17:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Julian

ViestiKirjoittaja Julian » 13.3.2013 12:18

wietlök kirjoitti:
Tälläkin on paljon ohjeita ja juttua tuotteen valmistuksesta erilaisilla menetelmillä, jopa lehdistä,
mutta kokemuksesta voin kertoa ettei lehtimateriaalille juurikaan kannata tehdä erottelua,
koska vaikuttavien ainesten määrä on niin vähäinen, ettei eroteltavaa juuri ole
ja lopputuotteen määrä on aikaan ja vaivaan nähden mitätön.
Joten kukka on toimivin vaihtoehto ellei lehteä ole noin pelto.
:)

Sori offarista, mutta pakko kommentoida oma mielipide..

Jos kypsästä kasvista kerää lehdet ja tekee niistä hasista, niin miksi luulet että siitä ei tulisi hyvää? Oikeesti ylimääräisistä ulkokasvien lehdistä tuli puoli heikkiä tomaattihasaa joskus. Se on aika iso eikannata -pallero jo. :D
Asetonilla tein tuolla kertaa ja noh olihan siitä puoli päivää vaivaa. Uittelin siivilällä asetonikylvyssä kaikki lehdet siivilällinen kerrallaan ja sitten odottelin parikolme päivää kun asetonit haihtu. Tuli kyllä aivan överi vahvaa. Lehteä oli varmaan pari muovipussillista mistä siis tein.

Tietysti olen heittänyt kaiken kompostiin aina.

Original

ViestiKirjoittaja Original » 13.3.2013 22:50

wietlök kirjoitti:.. 8 - 13 kukkagramman trikomit :) ..

Oletan käytettävän pressing, silkscreen ja bubble bag-menetelmiä. Tuotetta ei tarvitse jatkaa.

Pressing ja silkscreen ovat itsellenikin tuttuja, eivätkä todellakaan vie hirveitä aikoja valmistaa.

Unohdit kertoa, että minkälaisesta projektin tuotoksista teit hasiksesi?
Ulkokasvatuksistakin saatavat terveet, kuin myös friikahtaneet kukat ja niiden lehdet käyvät mainiosti yhdessä tai erikseen.
Myös kotikasvatuksistakin. Hyvin olen grinderin kieftrapin saanut täyteen parista-kolmesta puskastakin.
Joka meinaa taas sitä, että olen saanut yhden isomman kuution väännettyä tylsyydessäni ja tuhottua sen heti teon jälkeen.

Tehdäänkö siellä tuntipalkalla hommia näissä jutuissa, kun ei minun tutuistani kenenkään ole tarvinnut tuijotella kelloa tai leimata kortteja maksimaalisien tuottojen perässä, kun mainitsemisiasi asiakkaita ei tosiaan ole. Anna hyvän kiertää.

Jos tulee vielä jotain, niin lähettäisitkö yksityisviestillä. Ollaanko tukotettu tarpeeks hasista kukan hinta -topiciin? :laugh: :laugh:

wietlök kirjoitti:
e:...
8 - 13 €/g lienee ainakin suomen- ellei jopa maailmanennätys.
Uskokoon ken tahtoo.

Käy tutustumassa muiden maiden foorumeille, kysy kavereiltasi ja käytä järkeäsi.
Sinun hintasi ?00+€/g kuulostaa omaan korvaani kovin utopistiselta.
Mutta kuten sanoit, uskokoon ken tahtoo.

Päteminen tällaisesta asiasta ilman evidenssejä on vähintäänkin lapsellista.
Viimeksi muokannut Original, 24.3.2013 15:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

NeoVariable
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja NeoVariable » 15.3.2013 20:41

Original kirjoitti:Kukan hinta riippuu tuleeko se itse kasvattajalta vai välikäsien kautta, kuten ylläkin on asiaa puitu.
Pientä hinnastoa omasta kotikaupungista:

- Kukinto, joka saattaa tulla yhen-kahden välikäden kautta maksaa aina 18-20 euroa grammalta ja sekaan voi mahtua myös lehteäkin.
- Hasis, joka tulee yhden-kahden välikäden kautta maksaa 10-15 euroa grammalta. Ei kiitos.
- Kukinto, joka tulee kotikasvattajalta maksaa 10-16 euroa grammalta. Laatu on hyvä, hinta passeli ja tietää tasan tarkkaan mitä on saamassa.
- Hasis, joka tulee kotikasvattajalta maksaa 8-13 euroa grammalta. Hyvää tai ihan hyvää.

Tuo pitää paikkansa ainakin Kemi/Oulu/Raahe-akselilla, ja sama hintataso vallitsee oman kokemukseni mukaan myös pääkaupunkiseudulla.

Nistit, jengit, ja rikolliset (tai vaihtoehtoisesti periaatteensa myyneet kotikasvattajahampuusit) kasvattavat budia myyntiin ja sotkevat lehteä mukaan, saattavat suihkia lakkaa kaveriksi, ja lyövät hinnaksi 20 e/g... Myyvät tätä muka budina pois. Toisaalta, osa näistä ihan kunnollisista kotikasvattajista lätkäisee puhtaan budinsa hinnaksi kaksikymppiä per g, koska se on selvästi parempaa kuin nistien jatkettu budi. Vaikka samaan hintaan myydään, niin etu kilpailijoihin on jo saavutettu kun vastapuoli pilaa oman "tuotteensa" jatkamalla sitä.

Pienemmillä paikkakunnilla piiritkin ovat tietty pienemmät, joten budinlakkaajat/muut kusettajat jäävät helpommin tempuistaan kiinni, ja sana leviää: "älä osta tältä, se myy pelkkää ylihintaista paskaa". Pääkaupunkiseudulla verkosto on sen verran monimutkainen, että on mahdollista myydä paskaa tavaraa eteenpäin, jäämättä siitä kiinni (kunhan muistaa varoittaa omaa välikättä lakkaylläristä, jonka "tyyppi joka myy mulle" on budiin "kuulemma" lisännyt).

Mielestäni 20e/g on ryöstöä, katsoi sitä miltä kantilta hyvänsä... Itse en diilaa, ja näin päin pois. Kannabiksen laittomuus mahdollistaa tämän bisneksen, mutta mielestäni KAIKKI mikä on rikollisilta/narkkareilta/kusettajilta pois, on eteenpäin. Eli vaikka SINÄ et myisi budia 20e/g, niin joku liiviköriläs sen tilaisuuden kuitenkin käyttää hyväkseen (vaikka meidän huumausainelaki tosin perustuu olettamukseen, että ostaja olisi tässä vaiheessa jo kiltisti pistänyt rahat takaisin pankkiin).

Maksaisin parikymppiä/g ainoastaan, mikäli nämä 3 kohtaa täyttyvät:
a) kova tarve budille, vaikkapa esim. mökkireissu jonne tulossa enemmän porukkaa/muilla ei ole omaa polttoa
b) myyjä on edes etäisesti tuttu (ei mikään essopäinen bensalenkkari)
c) joku savutteleva kaverihippi suosittelee kyseistä tavaraa

Mutta että kotikasvattaja, joka myy tuntemattomille ilman välikäsiä... Todellinen hurjapää, en pidä moista riskinottoa järkevänä. :D

10-15e/g maksaisin milloin hyvänsä (vink vink :mrgreen:) hyvästä kukasta. Ostamisen paras etu on mielestäni se, että pääsee kokeilemaan erilaisia lajikkeita ilman kuukausien kasvatusrumbaa. :) Ja jos hyvä tyyppi on kyseessä, niin onhan se ainakin moraalisesti (vaan ei juridisesti) parempi ratkaisu tukea kaverin pärjäämistä, vaikka näiden asioiden sanominen onkin tabu.

Koko viestini on täynnä tabuja, mutta en minä vaan välitä. Myymisestä/ostamisesta keskusteleminen on näissä piireissä tabu aivan turhaan, ja tuollaisten "tabujen" kuumottelu antaa ainakin minun mielestä ihmisestä melko nistimäisen kuvan. Rajoittuneisuus varastaa aikaa kehitykseltä, you know.

Original kirjoitti:...
Kavereiden kesken hintaa harvoin edes katsotaan, nimittäin välillä lajikkeiden vaihtelutkin ovat mieluisia. :wink:

Ja TÄMÄ! Yhteistyö on voimaa. :yes:
Olemme edelleenkin orjia, hieman parempiosaisempia vain; samoin kuin isäntämme.

oldirty
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja oldirty » 16.3.2013 12:44

Tääläpäin rahalla ei irtoa. Perus ulkokukkaa saattaa saada ilmaiseks tai vaihto konjamiiniin desi/gramma suhteella. Tämäkin vain hyville ystäville. Jos ei olisi itsellä mahdollisuutta "omaan tuotantoon" olisin jo lopettanut hamputtelun. En tunne myyjiä, enkä montaa kasvattajaakaan. Järjestäytyneen rikollisuuden tukijoille ei heru ymmärrystä. En halua olla missään tekemisissä huumekauppiaiden kanssa. En tarkoita kotikasvattajia jotka myyvät täysi-ikäisille ystävilleen osan tuotoksistaan vaan "hassista" lakkabudia subuja sun muita huumeit diilaavia urpoja.
the Effects are very strange, and, at first hearing, frightful enough) is very general and frequent: and the Person, from whom I received it, hath made very many Trials of it, on himself, with very good Effect.

fin1000w
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja fin1000w » 16.3.2013 23:57

oldirty kirjoitti:Tääläpäin rahalla ei irtoa. Perus ulkokukkaa saattaa saada ilmaiseks tai vaihto konjamiiniin desi/gramma suhteella. Tämäkin vain hyville ystäville. Jos ei olisi itsellä mahdollisuutta "omaan tuotantoon" olisin jo lopettanut hamputtelun. En tunne myyjiä, enkä montaa kasvattajaakaan. Järjestäytyneen rikollisuuden tukijoille ei heru ymmärrystä. En halua olla missään tekemisissä huumekauppiaiden kanssa. En tarkoita kotikasvattajia jotka myyvät täysi-ikäisille ystävilleen osan tuotoksistaan vaan "hassista" lakkabudia subuja sun muita huumeit diilaavia urpoja.

Ei varmaan noin synkällä katsomuksella kannata ostaa tai polttaa sitä kallista...

Pekka_Potti

ViestiKirjoittaja Pekka_Potti » 17.3.2013 7:13

Miksei hyvästä poltosta voisi maksaa? KYllä tietysti 20 € on kova summa hyvästäkin budista, mutta viime kesänä oli ainakin sellainen tilanne, että erittäin hyvää polttoa irtos 16 - 18 € / g ja jos näitä ei irronnut, oli takuumestassa kelvollista polttoa aina siihen 20 € / g. Tälläisestä tilanteestahan ei voinut kuin nauttia, sillä välillä on ollut kuivempaa, eikä kesän vierailut Suomessa ole mahdollistaneet kasvattamista.

Täysin eripuuolelta palloa; Sain juuri kelvollista polttoa 4 pikku minigrippiä täynnä aika tasan 20 €. Grammamäärästä ei tietoa, mutta sihautin menemään jo yhden säkin kahdessa päivässä... :laugh:

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”