Antaako naiset helpommin savuissa? :)

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Sassy

Re: Antaako naiset helpommin savuissa? :)

ViestiKirjoittaja Sassy » 15.6.2007 13:46

Kyllä sauhuissa kai irtoo helpommin, sievisteli sitä miten tahansa. Jos miettii vaikka tilannetta että jamppa kysyy lähdenkö jatkoille, niin epäilen että vastaus on aika automaattisesti ei, oli rinssi millanen hyvänsä. Mutta jos jamppa kysyy että lähenkö jatkoille sauhuttelemaan, niin voisinpa kuvitella lähteväni. Eihän se ole mikään tae harrastetaanko sillon sitten seksiä, mutta ei se mitenkään mahdotonta ole jos jamppa sattuu muutenkin olen sitä tyyppiä että sen kanssa voisi harrastella :o

Heinäseksi vaan tuppaa helposti olemaan suht itsekästä seksiä (ainakin mulla), oudon kanssa ei välttämättä olis yhtä kivaa kun tutun kanssa. Mutta tutun kanssa se on kyllä jotain käsittämätöntä.

Tietty ihmiset on erillaisia. Entisellä ei koskaan ottanu eteen pilvessä, oli aika ikävä yhtälö kun mulla mikään muu oikeen tietty mielessä pyörinyt. Toisen kanssa taas kemiat osu kaiken puolin, molemmat toteutti omia perverssioita ilomielen pilvessä. Se siittä kai erityisen kivaa tekikin kun molempien perverssiot oli suhteellisen samoja, oudon kanssa tosta voisi tulla ongelmia

Kestoa olen miettinyt. Sitä tuntuu että on harrastanut seksiä ikuisuuden. Mutta entäpä jos se vaan tuntuu sille, ja todellisuudessa se kestikin vaan sen kolme minuuttia? Siinä sitä on onnensa kukkuloilla, kiljunut puolta kymmentä orkkua ja kerinnyt välissä miettimään pakastimessa olevaa suklaa jätskiä. Mutta entä jos se ei oikeesti kestänytkään kun pari hassua minuuttia :think:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 21.4.2008 17:57

Jaa.

Itsehän en antaisi kenellekään noin vain, olin sitten selvin päin tai savuissa (alkoholiahan en siis käytä)

Tai en tiedä, kun eivät meikää himoitse muut kuin poikaystävä, jos hänkään. Tarkoitan nyt ettei kukaan häntä ennen ollut osoittanut minuun sellaista kiinnostusta joten eipä ollut tullut annettua muutenkaan.

No en mä voi tietää.

Poikaystävälle kuitenkin annan koska tahansa. :---)

HiisaajaHiisi

ViestiKirjoittaja HiisaajaHiisi » 21.4.2008 23:22

Sassy kirjoitti:Kestoa olen miettinyt. Sitä tuntuu että on harrastanut seksiä ikuisuuden. Mutta entäpä jos se vaan tuntuu sille, ja todellisuudessa se kestikin vaan sen kolme minuuttia? Siinä sitä on onnensa kukkuloilla, kiljunut puolta kymmentä orkkua ja kerinnyt välissä miettimään pakastimessa olevaa suklaa jätskiä. Mutta entä jos se ei oikeesti kestänytkään kun pari hassua minuuttia :think:

Mutta onko sillä niin väliä? Tuntuu kuitenkin niin mahtavalta, eihän oikean ajan kulumisella ole siinä vaiheessa väliä :). Aikakin itsessään on melko hauska käsite, sitä onkin usein tullut pajoissa mietittyä!

Topiciin vastatakseni, itsellä ainakin nousee seksuaalisuus huippuunsa tiettyjen lajikkeiden kera. Siitä "saanko" enemmän paukuissa en tiedä, se on muutenkin niin harvassa, en harrasta irtosuhteita.
Hiljempaa hyvät ihmiset, hiljempaa :)

BoJangles

ViestiKirjoittaja BoJangles » 25.4.2008 23:43

En tiedä tuosta lohkeamisesta paukuissa, koska en ole koskaan (ainakaan tietoisesti) harrastanut lähikontaktia naisen kanssa joka olisi ns. under influence. Mutta itsestäni voin sanoa ainakin, että uskoisin olevani parempi rakastaja paukuissa. Silloin ei ole kiire mihinkään ja keskittyy 100%:sti vaimoon ja mielihyvän tuottamiseen. Yleensä savuissa jotenkin vain tietää paremmin mitä tehdä eikä rakastelu ole mikään suoritus ennekuin menee katsomaan telkkarista jalkapalloa :D .
"What`s So Funny About Peace, Love And Understanding?"

Aimeelie

ViestiKirjoittaja Aimeelie » 26.4.2008 9:59

En ole koskaan savuissa edes miettinyt seksiä. Silloin on niin hyvä olo, etten halua ajatella asioita, jotka aiheuttavat pääosin vitutusta, stressiä ja pahaa oloa.

painkiller

ViestiKirjoittaja painkiller » 26.4.2008 15:03

Aimeelie kirjoitti:En ole koskaan savuissa edes miettinyt seksiä. Silloin on niin hyvä olo, etten halua ajatella asioita, jotka aiheuttavat pääosin vitutusta, stressiä ja pahaa oloa.

Täytyy offtopicina sanoo et sulla se on seksielämä kunnossa.

Taustatuki

ViestiKirjoittaja Taustatuki » 26.4.2008 15:05

Pillua saa kun kysyy. :D Tosin nyt on eukko niin saa kysymättäkin. Nykyään on jopa tarjottu kysymättäkin baarissa, sitä se sormus sormessa teettää...miksi muijat tykkää varatuista miehistä ja melki väkisin haluaan seksiä. Haha. :D
"Frendi senseis on frendien frendi, läpäsee tullin ja tentin ku tentin"

Atorn

ViestiKirjoittaja Atorn » 14.5.2008 18:07

Voi veljet.

Fisua saa paljaalla koukullakin, jos vaan osaa. ;>

:think: TOSIN jos on iha ärtsin näkönen megahothohtmunaseisoobeibe niin VITTU MÄ TUUN JA HYÖKKÄÄN.
Oops! I Did it again!

Don't never go away beibh, just stay with me. :pimp:

Lipstikka_

ViestiKirjoittaja Lipstikka_ » 14.5.2008 21:51

painkiller kirjoitti:...

Täytyy offtopicina sanoo et sulla se on seksielämä kunnossa.

Ei hitto repesin ihan kunnolla :D
way to go.

Jutustelija

ViestiKirjoittaja Jutustelija » 15.5.2008 13:04

Oishan se hieno kierrättää bongia vaikka parin-kolmen naisenpuolen kanssa. Luulen, että joku antaisi jollekin. Itse voisin olla sivustaseuraajanakin nojatuolissa, sikaria tai jopoa poltellen.

Pitäs saada ne naiset vaan kanssain polttelemaan. Deitti.nettiin ilmoitus: "Etsin naisparia/kolmikkoa. Ettehän ole tyhjäpäitä. Paras esileikki on mielestäni syvällinen filosofinen keskustelu. Siinä pääsee heti sessioiden aluksi syvemmälle toiseen ihmiseen kuin fyysisesti sitten about 70 minuutin päästä takaapäin. Mielestäni syvällisimmät ajatukset tulevat klo 04.20 poiketessani aamuöisen saunan jälkeen laiturille savuille." (???)

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 15.5.2008 15:35

Jutustelija kirjoitti:Oishan se hieno kierrättää bongia vaikka parin-kolmen naisenpuolen kanssa. Luulen, että joku antaisi jollekin. Itse voisin olla sivustaseuraajanakin nojatuolissa, sikaria tai jopoa poltellen.

Pitäs saada ne naiset vaan kanssain polttelemaan. Deitti.nettiin ilmoitus: "Etsin naisparia/kolmikkoa. Ettehän ole tyhjäpäitä. Paras esileikki on mielestäni syvällinen filosofinen keskustelu. Siinä pääsee heti sessioiden aluksi syvemmälle toiseen ihmiseen kuin fyysisesti sitten about 70 minuutin päästä takaapäin. Mielestäni syvällisimmät ajatukset tulevat klo 04.20 poiketessani aamuöisen saunan jälkeen laiturille savuille." (???)

Laita ihmeessä ilmoitus. Siihen kuuluu jättää alkuperäisestä vain 1,2,3 ja 5.

Lause nr. neljä (4.) kannattaa kertoa Pajari-Katrille vasta 20 minuutin päästä yhdynnän huipennuksesta...(k

kifi

ViestiKirjoittaja kifi » 15.5.2008 22:18

Ehkä joo..

Mutta miinuksena; sitä ite ei niin herkästi tajua niitä vihjeitä, että nyt ois "Lovee" tarjolla.. :doh:
Tai sitt ei vaan uskalla tarttua tilaisuuteen.

ms.botwin

ViestiKirjoittaja ms.botwin » 18.5.2008 23:11

Tässä on oltu sen verran kauan ilman savuja että saa tulla vapaasti yrittämään.. antamista en kylläkään takaa.. :wink:
No, ei vaiskaan.. antaahan sitä jos mies muuten on ok ja kiinnostava, oli sitten poltettu tai ei. Joskus panettaa enempi savuissa ja joskus ei, mielialat ym. elämäntilanne vaikuttaa aika paljon.

Naamaton

ViestiKirjoittaja Naamaton » 18.5.2008 23:33

Itteäni ei edes haluta savuissa. Mutta panettaahan niita naisiakin joten kylle ne "antaa" siinä missä miehetkin :D Tämmöseen johtopäätökseen oon tullut.
Everything is borrowed and everything will be returned.

JennyMyrmeli

ViestiKirjoittaja JennyMyrmeli » 30.5.2008 2:04

Äh. Mä kyllä mietin ihan kaikkea muuta, kuin seksiä.
Paitsi että on niin joskus sattunut käymään.
Ja se vei kyllä mehut ihan kokonaan :lohtu: .

Warewolf
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Warewolf » 1.6.2008 7:39

Lähetetty 1.6.2008 8:08:
ei jaksa kolata kaikkia sivuja läpi, vastaan kuitenkin.
Aika halpamainen temppu savustaa nainen eka kuiosiin, sit vonkaamaan. Jos nainen ei ole sallivalla päällä, paukut on xiittiä. Jos selvinpäin heruu, sit paukut. on meinaan mahtava kokemus imo.
yks sellainen feministitytsy kerran häpeili kun oli paukuissa tuntunut niin hyvältä että naapurit TAATUSTI kuuli... hittojako siinä häpeämään. kyl se aika kovaa ulvoi...

Lisätty 31 minuutin jälkeen:

kifi kirjoitti:Ehkä joo..

Mutta miinuksena; sitä ite ei niin herkästi tajua niitä vihjeitä, että nyt ois "Lovee" tarjolla.. :doh:
Tai sitt ei vaan uskalla tarttua tilaisuuteen.

Voi ny ziisus... Siis jos ei kantti kestä puhua naiselle mitä haluaa, se ei ole se oikea. Usko pois, mulla on kokemusta liki sadasta naisesta. Kun tapaat sen oikean, tiedät kyllä. Mäkin luulin että paskajuttua, mut sit tapasin ton nykyisen. Olen monelle naiselle sanonut rakastavani, nyt tajusin että en silloin rakastanut. Nyt rakastan. Hassua. Silti himottaa muutkin, vaikka en kotona jää mitään paitsi. oli mitä vaan. anaali, pilvi, oraali, kalja, pillu, piri, whatever. Mut, onneksi emäntä ymmärtää asian, jos sattuu jotain, hän ei halua kuulla jollei se ole jotain vakavaa mikä aiheuttais eron. samaa ajattelen itse, ei seksi ole mikään sakramentti, vaan aikuisten ilonpitoa.
obs, typo korjattu. muutama sellainen.
Natsimoderoinnin puolesta.

*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*

goldenbooy

ViestiKirjoittaja goldenbooy » 3.6.2008 14:50

Omista kokemuksistani voisin sanoa, että eivät ainakaan helpommin.
Voi tietty johtua siitäkin, ettei itselläni ole savuissa juurikaan haluja ja
omat mieltymykset jotenkin ajavat minut naisten luo keillä on "heikohko"
itsetunto, mikä taas ei ole saanut heitä hyppäämään syliini aina kun tekisi mieli.
Eräs entinen kun toksautti ettei tee ikinä mitään aloitetta ja tulihan se huomattua.
Sitä jos ei ite halua deitata lahnaa niin pitää napata bongi esiin. Siinähän sitten eukko
kattelee halutonta miestä. Baarista en kyllä enää lähde seksin perään se on huomattu
se kunto jep, joko älytöntä yrittämistä tai sitten natsaa ihan täysii riippuu niin paljon naisen
effortista. Seksi pilvessä on kyllä kivaa, mutta en pysty luomaan eroa selvinpäin harrastetulle.

I love to fuck, but u bitches made it so hard for me.

Mulla ei ole muuten ollut ikinä vaikeuksia nussia tuntemattoman kanssa. Itseasiassa koen sen
helpommaksi varsinkin jos aavistelen kyseisen naikkosen häippäsevän poies aamulla
jatkokontaktin poislukien. Sitä "tutun" ihmisen kanssa ja varsinkin paukuissa alkaa miettimään
taas jotain hyvinkin epäolennaista omasta tai kumppanin suorituksesta mikä taas on saanut
suhteet kariutumaan ja käden vauhtiin. :D

tunnus

ViestiKirjoittaja tunnus » 5.6.2008 0:12

Itselle tuli niin kova kuumotus, ettei pystynyt antamaan. :oops:

PossiAtti

ViestiKirjoittaja PossiAtti » 31.3.2010 20:36

No saako naisilta helpommin kun heidän juomiin laittaa tyrmäys tippoja?
Muija tuntee ittensä varmaa aika kusetetuks, kun hän herää aamulla ja muistaa pojan tarjoneen hänelle pilveä ja menetti sitten neitsyyden samalla.
Ei huoh...

ArtistFromHell
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja ArtistFromHell » 1.4.2010 0:29

PossiAtti kirjoitti:No saako naisilta helpommin kun heidän juomiin laittaa tyrmäys tippoja?
Muija tuntee ittensä varmaa aika kusetetuks, kun hän herää aamulla ja muistaa pojan tarjoneen hänelle pilveä ja menetti sitten neitsyyden samalla.
Ei huoh...

Savut vaikuttaa vähän eri tavalla ku tyrmäystipat, ihme vertaus..

Tuntuu et hyökkäät jotenkin pilveä vastaan, kun sama se mitä sille neitsyelle tarjoo, pillun takia huumaaminen on moraalitonta kaikki tyynni.

Taidat olla joko neitsyt, kade, feministi, naiivi tai useampi edellämainituista. :laugh:

Ei maar.. :mrgreen:

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”