Kukkaa voi tilata netistä?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
tonoposse

Re: Kukkaa voi tilata netistä?

ViestiKirjoittaja tonoposse » 15.2.2008 19:17

Vieras kirjoitti:onkos jengille nyt saapunu noita lähetyksiä?

käykääs kokeilee k.o lafkan nettisivuja toimiiko,mulla ei toiminu ku koitin mennä sinne mielenkiinnosta tsiikaa joks "hauskuus" on loppu tolta yritykseltä...;) :lol: jokainen tyylillään
peace

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 15.2.2008 20:59

käykääs kokeilee k.o lafkan nettisivuja toimiiko,mulla ei toiminu ku koitin mennä sinne mielenkiinnosta tsiikaa joks "hauskuus" on loppu tolta yritykseltä...;) :lol: jokainen tyylillään
peace

Jumissa on sivut. Voi vittu miten ahistaa, oli nimittäin tilaus sisällä. :evil:

Huara

ViestiKirjoittaja Huara » 15.2.2008 22:20

onkos jengille nyt saapunu noita lähetyksiä?

Tasan kuukausi sitten lähti minun lähetys eikä ole kuulunut mitään. Veikkaan et on jäänyt kanadan tulliin koska suomen tulli olis kyllä soittanu. :cry:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 16.2.2008 0:20

Sain tänään nautittua loput edellisestä tilauksestani <3
Uutta tilausta pitäisi laittaa, mutta sivut lagaavat. Kerran päivässä saa ehkä sivun ladattua :E
Toivottavasti kyseessä ei ole mikään operaattoritason esto tai muuta vastaavaa :E

Hammerheart
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Hammerheart » 16.2.2008 9:36

Kyllä ne sivut toimii (ainekin nyt), mutta ei mitään pakettia ole saapunut, ja tuskin saapuu.

PekkaPerse

ViestiKirjoittaja PekkaPerse » 16.2.2008 20:34

Ei helvetti, pojat! STFU. Tyritte tämän homman alkuunsa. Näin kävi Ruotsissa.

Huolestunutvierailija

ViestiKirjoittaja Huolestunutvierailija » 17.2.2008 18:55

Voiko tämän topikin poistaa? Kyllähän poliisi tästä jo tietää, mutta liika julkisuus ja suosio ei tässä tapauksessa ole KENENKÄÄN edun mukaista. Tämmösistä pitää kysyä kavereilta. Ja jos ei ole pilvipääkavereita, koska esim. asuu jossain peräperselässä, niin... no, elämä on joskus kovin julmaa.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”