Mässyjä ei juurikaan tule, ja karkkien / sipsien sijasta mässäilen mielummin hedelmiä tai jotain kunnolla ruoaksi kelpaavaa. Sitä mukaa paino on myös tippunut aika reilusti muutaman viime vuoden aikana
Laihduttaako kannabiksen käyttö?
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
-
HiisaajaHiisi
Re: Laihduttaako kannabiksen käyttö?
Itsellä on syöminen myös vähentynyt kun olen pidempään käyttänyt. Tai ei oikeastaan hirveästi vähentynyt, mutta muuttunut huomattavasti terveellisempään suuntaan.
Mässyjä ei juurikaan tule, ja karkkien / sipsien sijasta mässäilen mielummin hedelmiä tai jotain kunnolla ruoaksi kelpaavaa. Sitä mukaa paino on myös tippunut aika reilusti muutaman viime vuoden aikana
Hiljempaa hyvät ihmiset, hiljempaa 
-
Vieras
itse ko aloin hiisailemaan pysyi paino samana kuin ennen ja sen jälkeen se laski huomattavasti alle alipainon nyt painan 35 kg. ja ennen painoin noin 50.
kannatan 
kannatan vitun siiiiiistiiii
35kg...
Eikai tommonen paino enää ole tervettä...?
Eikai tommonen paino enää ole tervettä...?
"Kun ei ajatukses enää kasassa pysy,
kaiva kaapistas bongi, kasvoille kestohymy."
kaiva kaapistas bongi, kasvoille kestohymy."
- Lion of Judah
Mun nyt on vähän vaikea tähän kommentoida, mutta pajauttelu on ainakin pitänyt meikäläisen laihana. En tiedä johtuuko se sitten siitä, koska mulla on muutenkin helvetin nopea aineenvaihdunta enkä liho väkisinkään, mutta paukuissa en oo ainakaan lihonut. On tapana mässyillä aivan helvetisti, mutta en tosiaan osaa sanoa lihoisinko jos en polttaisi paukkua. Uskoisin että en ainakaan kauheasti, kun joskus on tullut huomattua että kaikenlaista roskaruokaa on ahmittu (selvänä, ei savuissa) lyhyellä aikavälillä paljon, eikä lisäkiloja näy. Joskus oon huomannu painon hiukan tippuneen ku on tullu vähemmän mässyiltyä paukuissa.
Ite en oo sen lisäksi juurikaan huomannut mässyjen vähenevän pitkäaikaisella, säännöllisellä polttelulla - kolmenkin kuukauden päivittäisen pajauttelun jälkeen tuli aina melkoinen nälkä kun ne savut oli polttanut. Onneksi en ole herkästi lihovaa tyyppiä muuten, voisi tulla nimittäin ongelmia ton syömisen kanssa.
Ite en oo sen lisäksi juurikaan huomannut mässyjen vähenevän pitkäaikaisella, säännöllisellä polttelulla - kolmenkin kuukauden päivittäisen pajauttelun jälkeen tuli aina melkoinen nälkä kun ne savut oli polttanut. Onneksi en ole herkästi lihovaa tyyppiä muuten, voisi tulla nimittäin ongelmia ton syömisen kanssa.
"Layer cake. Have you seen it? Fucking good weed with Daniel Craig."
~Matisyahu
~Matisyahu
- puskakemisti
Itsellä säännöllisen epäsäännöllisen bajauttelun aloitus aikanaan laihdutti useampia kiloja. Tämä johtui tosin vain siitä asenteen muutoksesta, minkä kannabis toi elämääni. Siinä jäi sitten liha ja sen mukana turhan rasvaiset ruuat. Myös liikunta lisääntyi, kun mieliala alkoi olla korkeammalla jatkuvasti, myös talvisin. Polttelun olen pitänyt harvana ja juhlallisena rentoutumisena, joten mässyt iskevät vieläkin. Mikäs sen mukavampi kuin syödä hedelmiä, rusinoita ja juoda makeaa mehua, kun se vaan maistuu niin pirun hyvältä.