sossun kusitestit.

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Re: sossun kusitestit.

ViestiKirjoittaja Vieras » 6.6.2008 11:03

Juuri tuota moraalisaarnaa teitä on pyydetty ystävällisesti välttämään, kun sillä ei ole mitään merkitystä suuntaan tai toiseen. Ikäänkuin heti muutaman kuukauden päästä 18 vuotta täytettyäni, olisin jotenkin valmiimpi imemään pääni pilviin??

Kukin tehköön omat ratkaisut, itse poltellut 14 vuotiaasta asti melkein säännöllisesti, enkä koe siitä olleen mulle yhtään haittaa.. En siirtynyt vahvempiin, en ole edes testannut, en flipannut, ja kouluakin vielä käyn... so whats the big deal??

EDIT!!! Toi viimeinen lausahdus oli retorinen kysymys eli te viisastelijat sieltä fiksuimmasta päästä voitte olla heittämättä heti uutta saarnaa kehiin.

KougiKougi

ViestiKirjoittaja KougiKougi » 6.6.2008 13:47

Vieras kirjoitti:Kukin tehköön omat ratkaisut, itse poltellut 14 vuotiaasta asti melkein säännöllisesti, enkä koe siitä olleen mulle yhtään haittaa.. En siirtynyt vahvempiin, en ole edes testannut, en flipannut, ja kouluakin vielä käyn... so whats the big deal??

En nyt ota kantaa suuntaan tai toiseen, mutta pointti lienee lähinnä siinä, että vaikket nyt koekkaan tosta polttelusta mitään haittaa, saattaa olla että joskus kolmekymppisenä toivot että olisitkin aloittanut sen polttelun vasta aikuis-iässä.

veio

ViestiKirjoittaja veio » 7.6.2008 0:00

Vieras kirjoitti:Juuri tuota moraalisaarnaa teitä on pyydetty ystävällisesti välttämään, kun sillä ei ole mitään merkitystä suuntaan tai toiseen. Ikäänkuin heti muutaman kuukauden päästä 18 vuotta täytettyäni, olisin jotenkin valmiimpi imemään pääni pilviin??

Kukin tehköön omat ratkaisut, itse poltellut 14 vuotiaasta asti melkein säännöllisesti, enkä koe siitä olleen mulle yhtään haittaa.. En siirtynyt vahvempiin, en ole edes testannut, en flipannut, ja kouluakin vielä käyn... so whats the big deal??

EDIT!!! Toi viimeinen lausahdus oli retorinen kysymys eli te viisastelijat sieltä fiksuimmasta päästä voitte olla heittämättä heti uutta saarnaa kehiin.

Eiköhän tää topikki voisi olla tässä. :wanha: Teiniangsti on ankeeta eikä kuulu tälle foorumille, kusehan vaan kiltisti sinne purkkiis. :eiei:
Puolet kosahtaa kun kikkailee.

Janus
3 tähteä
3 tähteä

ViestiKirjoittaja Janus » 7.6.2008 16:30

Vastuuvapauslauseke / Disclaimer - Hamppuforum

Jatkaakseni Hamppu.net -sivuston keskustelupalstalle sitoudun noudattamaan seuraavia käyttöehtoja:

Olen täysi-ikäinen ja tiedostan, että kannabiksen hallussapito, käyttö sekä viljely ovat nykyisen lainsäädännön alla rikoksia...

Tällainenkin juttu on hyvä muistaa. Alankomaissakin hampun ikäraja on 18 ja siellä ovat myös palvelimet. Alaikäiset foorumilla voivat aiheuttaa ongelmia palveluntarjoajalle ja voi foorumi kärsiä. Ei moralisoida, mutta muistetaan mihin on etusivulla sitouduttu.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”