Poliisin pikahuumetesti
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Re: Poliisin pikahuumetesti
Ei se tikkari kovin montaa tuntia näy. Kaverille työnnetty se suuhun pariin otteeseen ja nollaa näyttänyt vaikka illalla polttanut. Kannattaa kumminkin varata useampi tunti (8-10h) aikaa ennen kuin ajaa polttelun jälkeen. On ainakin selvinpäin jos nukkunut siinä välissä.
Sinuakin vaanii vakooja.
Vakooja ohjaa pommit kotiisi.
Vakooja ohjaa pommit kotiisi.
-
Vieras
Tuo riippuu sit ihan kaikesta kuun asennosta lähtien. Itellä näytti kannabis viivaa tiistaina ja olin polttanut edellis perjantaina. Mut sit taas toisaalta kaveri oli polttanu 20min ennen tikkua eikä mitään näkyny.
-
skbx
MindTwister kirjoitti:Tuo riippuu sit ihan kaikesta kuun asennosta lähtien. Itellä näytti kannabis viivaa tiistaina ja olin polttanut edellis perjantaina. Mut sit taas toisaalta kaveri oli polttanu 20min ennen tikkua eikä mitään näkyny.
Miten sait selitettyä poliiseille asian?
e. vai saitko ees..
-
Vieras
skbx kirjoitti:...
Miten sait selitettyä poliiseille asian?
e. vai saitko ees..
Ai miten sain selitettyä
No lähin siitä sit putkaan yöks, ja poliisit lähti ratsaa kämppää.
On mahdollista et pahantuulisuuteni vaikutti asiaan.
-
Phead
hampusta jää jotain aineita kehoon ja ne voidaan huomata vielä kuukaudenkin jälkeen. se voidaan todeta maksa tai jollain rasva arvoilla.
-
skbx
Phead kirjoitti:hampusta jää jotain aineita kehoon ja ne voidaan huomata vielä kuukaudenkin jälkeen. se voidaan todeta maksa tai jollain rasva arvoilla.
Niin. Hiuksista sen näkis, mutta tuskin tuhlataan kalliita verorahoja sellaseen.
-
Klosetisti
Kusessa näkyy yhdet savut reilun viikon. Käytännössä todettu.
-
Vieras
Klosetisti kirjoitti:Kusessa näkyy yhdet savut reilun viikon. Käytännössä todettu.
Ylläri? Näkyy helposti sen 4 viikkoa, jopa 2 kuukautta. Riippuen ihan kuinka aktiivisesti olet pajauttanut. Käytännössä todettu.
-
skbx
Vieras kirjoitti:...
Ylläri? Näkyy helposti sen 4 viikkoa, jopa 2 kuukautta. Riippuen ihan kuinka aktiivisesti olet pajauttanut. Käytännössä todettu.
Tossa mainittiin YHDET. Epäilen kyllä.
http://www.yhtyneetlaboratoriot.fi/kasi ... .asp?id=51 Tosta linkistä voi kattoo miten mikäkin näkyy kusessa.
-
HamppuRakki
Kaverini poltti 5 minuuttia ennen niin sanottua tikkutestiä ja tulos oli negatiivinen olisi pitänyt näkyä muita huumaus aineit mutta eipä näkynyt. Kaveri sanoi että hänellä oli sipsisiä turpä täynnä kun oli kauheat mässyt joten veikkaan tai siis arvaan että mikä tahansa suussa oleva vaikuttaa näytteeseen.Muutama kaveri on päässyt pälkähästä niin sanotun pimp juisen avulla eli siis sitruuna mehullamutta testi ovat todella epä luotettavia niin ei voi varmaksi sanoa mitään kikkaa mitkä toimii. Muistelisin että testien valmistaja on sanonut että testit ovat todella epäluotettavia!
"Before they were silver, we were gold!"
-
Vieras
skbx kirjoitti:...
Tossa mainittiin YHDET. Epäilen kyllä.
http://www.yhtyneetlaboratoriot.fi/kasi ... .asp?id=51 Tosta linkistä voi kattoo miten mikäkin näkyy kusessa.
"- näkyvyysaika riippuu huomattavasti siitä, onko käyttö satunnaista vai kroonista"
Toi on sun linkistäsi. Pointti oli se ettäljwjekudjklfkljijilkkljkljuqeriodjlahjfpqehfoeihfnrurfioehoeyroie fhishlhfkshgliehfoewi qpowurahlafhefhfhaefhaskjhfalfhohflaeihahdfihlihfioeghpaefghoafhjshf kaikki motä me haluttiin on sittenkin hyvin samanlaista kuin ennenkin. Tiedän sen. En ole tyhmä.
-
Vieras
Siis toihan on ihan yksilöllistä, että kuinka kauan näkyy kusessa tai syljestä... Riippuu pitkälti rasvaprosentista, polttelun tiheydestä, urheilutottumuksista, ym.
Ei vaan voi kirjottaa että yhet savut näkyy viikon! Tai edes, että kannabis näkyy kusessa max 6 viikkoa, koska jengi kusee positiivisiä 2 kk tauon jälkeen.
Eikä se välttämättä joka pissassa/syljessä näy. Saatat pissiä viikkoja negaa ja yhtäkkiä jotkut loput jämät päättää poistua sun kehosta vaikka lenkin takia.
Eihän ne THC:n hajoamistuotteet poistu mitenkään "lineaarisesti" vaan ihan just sillon kun ne haluaa. Joillain nopeesti ja toisilla hitaasti. ( Kai tohon jotkut kehon toiminnat vaikuttaa. LUULEN, että rasvan poltto ainakin)
Jos haluaa selvittää, että kauanko itsellä näkyy yhdet savut niin kannattaa tilata netistä niitä pikatestejä. Ei tartte arvailla tai ihmetellä foorumeilla, että kauanko se näkyy tai ei näy!!!
Ei vaan voi kirjottaa että yhet savut näkyy viikon! Tai edes, että kannabis näkyy kusessa max 6 viikkoa, koska jengi kusee positiivisiä 2 kk tauon jälkeen.
Eikä se välttämättä joka pissassa/syljessä näy. Saatat pissiä viikkoja negaa ja yhtäkkiä jotkut loput jämät päättää poistua sun kehosta vaikka lenkin takia.
Eihän ne THC:n hajoamistuotteet poistu mitenkään "lineaarisesti" vaan ihan just sillon kun ne haluaa. Joillain nopeesti ja toisilla hitaasti. ( Kai tohon jotkut kehon toiminnat vaikuttaa. LUULEN, että rasvan poltto ainakin)
Jos haluaa selvittää, että kauanko itsellä näkyy yhdet savut niin kannattaa tilata netistä niitä pikatestejä. Ei tartte arvailla tai ihmetellä foorumeilla, että kauanko se näkyy tai ei näy!!!
- Viheriäpeukku
Niin mitä niistä?
Ite haastattelin normaalin ajoneuvon pysätyksen yhteydessä kahta nuorehkoa sikaa. Kai niitä voi puteksi kutsua. No sedät ei kuitenkaa osanneet itsekkään vastata suoraan kysymyksiin. Kysyin kauanko testeissä kannabis näkyy.. Hölmistyivät hieman mut sit esitin toiseen tapaan kysymyksen. Poltin eilen ilta röpelöt. Voiks net enään näkyä tuossa testissä. EI kuulemma ja jos näkyyki he turvautuvat lääketieteeseen. Siinä missä nämä lääkärisedät keksivät päästää vapaaksi kuuluisimman ja kuolettavan viruksen. Voiko heidän tuloksiinsa luottaa? Kuinka tarkkaa lääkäri voi sanoa viimeisen poltto ajan? ja olenko viel ratissa sekasin?
Mistä sitä tietää ehkä joku päivä se on laillista.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
tsiikaa mun tän hetkinen proggis
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=28277
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
tsiikaa mun tän hetkinen proggis
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=28277
Itellä teettivät moisen testin kolmisen vuotta sitten, kun ne olivat vielä koekäytössä. Samoja testejä kuitennii. Reilua tuntia aikasemmin olin polttanut viimeset sauhut, vaikkakin melko pienet. Päivän mittaan olin maistanu myös pari nokallista pöhinää. Tulos oli kuitekin negatiivinen, joten uskoisin että nuo testit on tehty nimenomaan narauttamaan vaikutuksen ollessa vielä päällä. Kaiketi syljestä häviää vaikutuksen haihduttua myös aineet jotka näkyisivät positiivisena. Tarkoitus oli kysyä a-klinikan lääkäriltä asiasta, mutta enpä muistanut ja asiakkuuskin sinne päättyi.
Joten jos joku asioi kyseisessä puljussa, niin kysäskääpä ja kertokaa.
Joten jos joku asioi kyseisessä puljussa, niin kysäskääpä ja kertokaa.
-
Anttimus
Itselleni tehtiin moinen testi ja mitään ei näkynyt(kuumotti ihan kivasti kun olin heittämässä pomoa himaan autolla). olin sinä päivänä polttanut ja juonut ihan kokista vaan.