mistä käytte poistamassa ja mitä

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
somnamnaa
1 tähti
1 tähti

Re: mistä käytte poistamassa ja mitä

ViestiKirjoittaja somnamnaa » 14.1.2015 23:43

Kaverit tuo joskus eikä pyydä maksua.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 15.1.2015 4:15

Tiedoton kirjoitti:Mistä hitosta sitä saa ? Onko tuo Suomen silkkitie suljettu ? ?

On suljettu. Ei saa mistään. Se tästä aiheesta...

Mr.green

ViestiKirjoittaja Mr.green » 15.1.2015 17:28

Kuka vasikois omat hampuusi toverinsa?
(Järki Hei älä jätä! ) :doh:

laiho
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja laiho » 15.1.2015 18:42

Mr.green kirjoitti:Kuka vasikois omat hampuusi toverinsa?
(Järki Hei älä jätä! ) :doh:

Tervetuloa oikeaan elämään.
-Zlatan on vain ihminen. Samalla lailla kuin valkohai on vain kala.-

terppana

ViestiKirjoittaja terppana » 20.1.2015 17:45

Tori löytyy tuolta deepwebin maailmasta kyllä, mutta sielläkin suolaset hinnat :D Itse siellä mielenkiinnosta kattelen mitä tarjolla missäkin ja mihin hintaan.

Dayzmeyrchar

ViestiKirjoittaja Dayzmeyrchar » 1.3.2015 20:37

terppana kirjoitti:Tori löytyy tuolta deepwebin maailmasta kyllä, mutta sielläkin suolaset hinnat :D Itse siellä mielenkiinnosta kattelen mitä tarjolla missäkin ja mihin hintaan.

jaa mikäs se sellanen on? sori ehkä tyhmä kysymys :D

rehupekka

ViestiKirjoittaja rehupekka » 5.3.2015 20:33

Se on semmonen osa nettiä mistä ei kaikki tiedä...
Niinku en minäkään...:(

Gugu

ViestiKirjoittaja Gugu » 5.3.2015 21:31

Kavereilta ja tutuilta, ketkä poistavat sillä hetkellä. Mistäs muualtakaan ei täällä päin mitään bägimiehiä liiku enkä kyllä ostaisikaan! Oman piirin sisällä liikkuu.
Anna kaikkien kukkien kukkia!

neural_rust
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja neural_rust » 6.3.2015 1:12

Mä oon rahalla poistanut viimeisen muutaman vuoden aikana ehkä just ja just sen 5-10 kertaa, yleensä mulle ilmoitetaan että tuu poikkeen bissellä ja/tai kahvilla.
Jonkin verta oon jeesannu kavereita kasaan omia settejä mihin oon antanu lantoja, siiduja ja muutenkin neuvonut omalla rajoitetulla tietotaidolla.
Kyllä sieltä yleensä aina jotain on saanut mukaan kotio vietäväksi asti..

Oma käyttö on nykyään niin pientä ja harvakseltaan, että jo 1-2gr riittää mulle pitkäksi aikaa, kun ei polta joka päivä, eikä edes joka toinen viikko.
Toki välillä innostuu, jos joku tulee poikkeen ja tunkee väkisin bongia suuhun 8)

Plus tietty omasta kaapista/purkista saa tarvittaessa aina jos siltä tuntuu..

Mulla on ollu periaate, että en maksa pillusta enkä pilvestä :) Silloin tällöin tosiaan on joutunut joustaan, eihän se vaimokkeenkaan pitäminen mitään halpaa huvia oo, välillä tuntuu että huorissa käyminen tulis huomattavasti halvemmaksi :lol:

terppana

ViestiKirjoittaja terppana » 8.3.2015 12:12

Tuonne torille löytyy Tor-selaimella. Siellä osotteeksi 2i7aalqdpiuw36nu.onion/tori

rehupekka

ViestiKirjoittaja rehupekka » 13.4.2015 17:27

Vihdoin ja viimein sain itteni raahattua tonne, ihan kipeet hinnat, melkein kaikesta pyydetään tuplahintaa, paitsi kukkaa sai 20e, mikä on kyl kiskurihinta mut suhteessa muuhun hintatasoon halpa. Eikö poliisi muka tee tuolla valeostoja (en nyt muista saavatko sitä tehdä mut helppohan se olis kiertää)? Jossain keskustelussa porukat sanoivat et aina tällipaikalla pyöri poliisit, eli jonkunlaista seurantaa siellä harrastavat (elleivät sitten ihan sattumalta olleet siellä), mikä olis kyl vähän outoa kun tommosta nappikauppaa kuitenkin. Tuskin kukaan noilla hinnoilla mitään heikkejä saati sitten kiloja rupee ostelemaan, ellei ole rikas/vajakki.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 27.9.2015 8:01

Tiedoton kirjoitti:Mistä hitosta sitä saa ?

Onko tuo Suomen silkkitie suljettu ? Vai onko mun konees vikaa ? Vajaa vuos sitten vielä sivut pelas, nytten sivuja en auki saa...

Ainakin TÄLLÄ linkillä pääsee rekisteröitymään, kannattaa käyttää aina tor-selainta asioidessasi sivustolla.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 28.9.2015 12:46

terppana kirjoitti:Tuonne torille löytyy Tor-selaimella. Siellä osotteeksi 2i7aalqdpiuw36nu.onion/tori

Ootsä myyjänä siellä?

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 30.9.2015 13:17

rehupekka kirjoitti:Vihdoin ja viimein sain itteni raahattua tonne, ihan kipeet hinnat, melkein kaikesta pyydetään tuplahintaa, paitsi kukkaa sai 20e, mikä on kyl kiskurihinta

Koska milloinkaan kukkaa on saanut selkeästi halvemmalla katukaupasta? Jos unohdetaan kaverialennukset ja itse kasvatettu.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 1.10.2015 11:23

Vieras kirjoitti:...

Koska milloinkaan kukkaa on saanut selkeästi halvemmalla katukaupasta? Jos unohdetaan kaverialennukset ja itse kasvatettu.

Idioottimaisuus ja ahneus ovat löytäneet toisensa kaikessa.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 3.10.2015 13:36

poistin joskus femman ja sain pikakuivattua nuppua oksineen oksat ihan tuoreita ja painavat ku synti... en meinaa ostaa enään ikinä kadulta.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 4.10.2015 19:39

Silkkitie lienee monipuolisin ja turvallisin mesta tällä hetkellä. Melkein tuntuu kuin pilvi olisi laillista

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 5.10.2015 15:54

Mukavaa nauraa laadun ja hinnan kitisijöille. Valittajat kasvattakoon pallit jalkojenväliinsä ja sen jälkeen ne kukat niin ei tarvitse itkeä. Jonkun vihaisen pelkurin mutina 20e/g hinnasta on niin turhaa, kysyntä vaan yksinkertaisesti on niin kovaa, että paskankin saa kovalla hinnalla helposti minne tahansa pienessä ajassa.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 5.10.2015 17:00

Vieras kirjoitti:Mukavaa nauraa laadun ja hinnan kitisijöille. Valittajat kasvattakoon pallit jalkojenväliinsä ja sen jälkeen ne kukat niin ei tarvitse itkeä. Jonkun vihaisen pelkurin mutina 20e/g hinnasta on niin turhaa, kysyntä vaan yksinkertaisesti on niin kovaa, että paskankin saa kovalla hinnalla helposti minne tahansa pienessä ajassa.

Juu, en ymmärrä ollenkaan näitä idiootteja minäkään. Jotkut ihan tosissaan inttävät, että ei ole mahdollista kasvattaa omia ja itkevät hintoja. Itse ajattelen niin, että jos ei kasvata, niin sillon voi olla ilmankin.

Tuo kysyntä taas on johtanut siihen, että kaikki vitun jonnet ja spedet sitten kasvattaa myyntiin ja laatu 99% täyttä paskaa.

Jotenkin tragikoomista, ostakaa vaan rakaa tai muuten vaan paskaa budia 20e gemmi ja itkekää. Eikö kuitenkin olisi helpompaa vaan pistää ne omat kasvamaan?

Kaikki, jotka tuota "rottatouhua" tukee, ovat yksinkertaisesti ihan perseestä. :wanha:

300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 5.10.2015 18:36

Viimeks poistin killalta matoja.
Vian ei tarvitse olla suuri jos se on päässä. -vanha sananlasku

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”