GangstaCat kirjoitti:Tylsäääää, eks ny hämeenlinnasta löydy seuraa ku joutuu tääl ny kerran jumittamaan:/??
Ei täällä ketään asu
Konan koo kirjoitti:Suomen suurin valaistu hautuumaa.
Tyyliin
GangstaCat kirjoitti:Tylsäääää, eks ny hämeenlinnasta löydy seuraa ku joutuu tääl ny kerran jumittamaan:/??
Konan koo kirjoitti:Suomen suurin valaistu hautuumaa.
Z1lokki kirjoitti:Täältä ilmottaudutaan myös! Kuinkahan monta vuotta tätäkin on tullut luettua, ja nyt vasta sai tunnuksen väsättyä
BoJangles kirjoitti:...
Parempi myöhään kuin ei silloinkaan.
Kuinka avoimesti uskallatte puhua Hämeenlinnan kokoisessa kaupungissa pajauttelustanne vai kiinnostaako enää pahemmin piilotella? Ite olen melko avoin, jopa osalle työkavereista (ja paljon on tullut vastaan kohtalon tovereita). Melko positiivinen meininki, joskin korvillekin tullut.
Z1lokki kirjoitti:Njoo, jotku kaverit tietää. Mutta kyllä koitetaan pitää omana tietona vaan
GangstaCat kirjoitti:Ja taas mä oon tääl hämeenlinnassa ihan yksin...murrr, seuraa?
BoJangles kirjoitti:Ja aina seuralainenAINA!
leeevi kirjoitti:...
ÄLKÄÄ HELVETTI IHMISET SINNE MENKÖ! Kerran kävin ja en ole ollut vuosiin niin agressiivisella päällä, en todellakaan käynyt kehenkään käsiksi, mutta vittu, jos jostain paskaa meininkiä ja kusipäisen oloisia ihmisiä haluaa hakea (tai vikan tuopin enne 4:ää) niin sillon kannatta käydä!
![]()

Z1lokki kirjoitti:Hei! Se on KESÄ(melkein)!
Nyt elämää!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa