Paljonko oraalisesti?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Re: Paljonko oraalisesti?

ViestiKirjoittaja Vieras » 21.2.2011 19:36

näläkä kirjoitti:...

Oliko kysymykseni tyhmä? Olen ihan ensikertalainen niin ei tiedä.

Urkeissa ei oikein sitä THC:ta ole niin saatat joutua useamman kilon vetelemään napaan että pärisee.

merry
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja merry » 21.2.2011 19:37

näläkä kirjoitti:...

Oliko kysymykseni tyhmä? Olen ihan ensikertalainen niin ei tiedä.

Eihän tyhmiä kysymyksiä ole. Mut toi 3 viikkonen urkinlehti kuulostaa niin miedolta et onkohan siinä yhtään thc:tä.

näläkä

ViestiKirjoittaja näläkä » 21.2.2011 19:49

merry kirjoitti:...

Eihän tyhmiä kysymyksiä ole. Mut toi 3 viikkonen urkinlehti kuulostaa niin miedolta et onkohan siinä yhtään thc:tä.

Kiitos vastauksistanne. Ensikasvatus menossa niin puuttuu kokemus enkä juurikaan ole poltellut aikaisemmin. Ajattelin vain kun on jo aika komean kokoinen puska tullut kolmessa viikossa ledien ja eslin alla mutta palleja näyttää puskevan ikävästi. Toivottavasti muut nuoremmat kasvit ovat kauniimpaa sukupuolta. Täytyy kuivailla ja kokeilla polttamista sitten, jos kuitenkin vähän olisi THC:tä kerääntyny. :)

apare

ViestiKirjoittaja apare » 21.2.2011 20:51

Tehtii kaverin kans 5dl pieneks jauhetusta hyvästä lehestä kaakaota ja josta ite join 3/4 niin morjes kun ei enää tee miel kun vaan poltellen nauttia.

Klo 7 illalla rupes vaikuttamaan ekan lasin jälkeen josta ajattelin että onpa mietoa niin hörppäsin loput ja parin tunnin päästä sitten aivan kuutamolla. Nukkumaan 12 aikaan ja 2 aikaan heräillen tulee kiroiltua että onpa perkule vaikea mennä vessaanki tässä kunnossa.

Aamulla oli sitten pikku lätkä pelit mihin piti mennä niin aika hymyä ja jumitusta oli aamullaki mitä en voinu ees uskoa. Ja kun ei enää olis ees halunnu olla pilven mailla. Peli kaveritki ihmetteli et mitäs oon näin aamusta poltellu :)

Ei musta vaan oo tollaseen nautiskeluun ku ei tiiä miten pärähtää :)

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”