Etkä ammatiksesi voisi myöskään viherpuolen hommia tehdä, edes luomutilalla..
Round Up
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Re: Round Up
So far, so good, so what?
Konan koo kirjoitti:...
Meinaatko että ilman rounduppia ei voi viljellä luomusti maata?

-rastaj@Hamppuforumrastaj kirjoitti:Jos mullassas mato on niin ota mato pois.
En, tietenkään. Sanoin väärin. Ilman mitään torjunta-ainetta olisi kai oikeammin. Tottakai 100 hehtaaria rikkoja voi torjua mekaanisestikkin..Ne on vaan Mosanton perkeleet keksinyt luomutiloillekkin sopivia tuotteita. Biodynaaminen viljely onkin sitten aivan toinen asia..
Viimeksi muokannut Konan koo, 16.6.2011 16:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So far, so good, so what?
Itse suihkuttelin roundupilla palstan rikkaruohot viime vuonna. Monsanto ja agent orange... ei voi muuta sanoa että hui saatana
ja eihän ne minnekkään oo lähteny..