Rentouttavaa vai ei?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Pikkuherkko

Re: Rentouttavaa vai ei?

ViestiKirjoittaja Pikkuherkko » 4.10.2012 20:00

Polttaa kunnon hasapaukut illansuussa nii voin luvata että kokovartalopuudutus on taattu ! :laugh:

tippa

ViestiKirjoittaja tippa » 4.10.2012 21:06

Yleisesti otettuna sativat auttaa henkisiin ongelmiin
ja indicat fyysisiin ongelmiin.
Kipuihin indicaa suosittelen ja muihinkin ongelmiin.

Toivotaan,että jollekkin auttoi tämä postaus..

puolakäämi

ViestiKirjoittaja puolakäämi » 2.9.2013 2:01

Olen hyvin satunnainen käyttäjä, mutta pakko kysyä silti.
Mistä mahtaa johtua että jokakerran kun olen poltellut savut niin tulee se tunne kuin joku alkaisi puristaa päätäni. Eli toisinsanoen saan julmetun päänsäryn ja hengitykseni muuttuu raskaaksi, oloni ei ole millään tapaa rentoutunut saatika iloinen ja sosiaalinen. Kaikki mitä olen polttanut on puhdasta ja rakkaudella kasvatettua. Eikä mitään mustalaisilta tai muilta lurjuksilta ostettua sontaa.
Olen polttanut sitä myös eritavoilla kuten bongit piiput jopot älyämpäri yms. Tupakan seassa tai raakapaukkuina. Aina päädyn samaan päänsärkyyn.
Joten kertokaa arvon hampuusit mitä teen väärin vai eikö tämä vain sovi minulle? :(

n3fu

ViestiKirjoittaja n3fu » 4.9.2013 17:43

Ihan ekana kysyn, että yskitkö paljon torvisessioiden aikana? Itsellä juurikin tuo köhiminen, joka on välillä hyvinkin voimakasta, aiheuttaa tykyttävän ja ehkä jollain tavalla puristavan tunteen päälaella ja takaraivossa. Keuhkot on välillä (ei tokikaan aina) sen verran tukossa astman ja siitepölyallergioiden takia, että polttaminen vain pahentaa sitä tukkoisuutta, mutta yleensä keuhkot rupeavat "vetämään" 10-15min polttelun jälkeen ja se inhottava puristamisen tunnekkin häviää päästä. Astmalääke auttaa, yllätys yllätys, parhaiten tuohon keuhkojen tukkoisuuteen :D Eli siis mun neuvo olis tähän se, että jos saat jostain käsiisi ventoline nimistä astmalääkettä niin kokeile ottaa hatsit kiekosta savujen jälkeen, itsellä jeesaa.
Myös polttotapa ja välineet vaikuttaa aika paljon, ei tartte kaikkea saada heti kerralla pesästä savuksi ja jos lussuttelet jostain pikkupiipusta/jointista tms. pienestä välineestä niin liian kuumat savut riipii yleensä aika tehokkaasti keuhkoja ja kurkkua.
RAUHALLISIA! pössyttelyhetkiä ja toivottavasti on jotain apuja näistä.

no johan on

ViestiKirjoittaja no johan on » 17.5.2014 2:31

:lol: meikäläisen näyttö on akvaario. Sen verran tässä on rentoutunu :D Kaikki vaa pysähtyy ja onni laskee maan päälle. Cheers :mrgreen:

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”