Aloittelija kyselee tyhmiä + kokemuksia

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Re: Aloittelija kyselee tyhmiä + kokemuksia

ViestiKirjoittaja Vieras » 16.4.2014 23:12

...en meinannut löytää kotiin kävelyltä (alle 150m matka). Matka tuntui useammalta kilometrilta ja se vain piteni joka askeleella. Piti ihan tosissaan keskittyä ja muistuttaa itseä, että se on vain se kukka mikä sekoittaa. Olihan tuo aika hurjaa ja aiheutti jo pientä paniikkia, kun kun yhtäkkiä mikään talo tai katu ei näyttänyt tutulta, tai jos näyttikin, niin vähintään se oli ihan väärässä paikassa.

Tämä on aina paha kun tulee täytenä yllätyksenä. Oon huomannut että lyhtypylväistä on suuri apu, ne kun on perätysten siinä kadunvarressa niin niitä seuraamalla löytää helposti kotiin.

dethh

ViestiKirjoittaja dethh » 17.4.2014 0:56

Suosittelen tekemään asioita pilvessä. Pilvessä on se juttu, että kaikki on sillon hauskempaa ja tuntuu paremmalta, tuoksuu paremmalta ja maistuu paremmalta, jne. Jos vaan jumitat sohvalla ja kuuntelet musiikkia, niin kyllä se vähän hukkaan menee. Itse esimerkiksi tykkään käydä pihalla nauttimassa luonnosta. Varsinkin yöllä tähtitaivaan tuijottelussa voi vierähtää pitkiäkin aikoja. Jos soitat jotain soitinta, niin soitteluun saa kanssa uusia ulottuvuuksia. Kannabis antaa arkisiinkin asioihin uusia ulottuvuuksia ja ihan arkisten asioidenkin tarkempi tutkailu voi olla mielenkiintoista :laugh:

Mutta toki kaikki on yksilöllisiä ja ei varmaan kellään toimi hatsi samanlailla, nuo oli vaan mun omia fiiliksiä :pimp:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 29.4.2014 22:49

Itse pidän eniten sellaisesta kukasta joka pistää naurattamaan hillittömästi. Eilen poltettiin kaverin kanssa mun bongista hittejä, niin pärähti tosi mahtavasti ja kaiki asiat nauratti ja tulin tosi puheliaaksi. paras kokemus mitä kukasta on tullut. Enää en välttämättä jointteja polttelekaan ellei ole aivan pakko 8)

paha_sipuli

ViestiKirjoittaja paha_sipuli » 4.5.2014 22:26

En tiedä kuinka ajankohtaista on enää lähteä tarjoamaan vinkkejä, mutta aloittelijoille olen suositellut aina ns. one-hitter -piippua. Se on pieni yksinkertainen piippu, joka on tarkoitettu kertahenkosten kokoisten annoksien polttamiseen. Itse käytän ulkosalla/yksin polttaessa miltei yksinomaan tuollaista.

Omien käyttökokemusten mukaan yhdestä 0.1 gramman kukanpalasta saa noin neljä tai viisi "pesällistä", eli piipulla poltetaan varsin pieniä annoksia kerrallaan. Aloittelijaystävällisen tuosta vehkeestä tekee sen, että kun poltetaan titraamalla niin överöinnin riski laskee huomattavasti. Polta vaikka alkuun ihan yksi pesällinen, odota kymmenen minuuttia ja jos vaikutus ei ole toivottava, niin koita polttaa toinen.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 8.3.2015 17:50

OOTSÄ ALOTTELIJA!? ei vittu hei kaikki tulkaa kattoo, täällä on alottelija! nauretaan sille ja KIVITETÄÄN SE!

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 8.3.2015 19:29

Minne porukka hävittää perkuujätteet? Perkuu alkaa olemaan ajankohtainen ja näin kerrostalon asukkina en oikein uskalla normaalin biojätteen sekaan varsia laittaa. Kärräättekö ne jonnekkin metsään vai mitenkäs? :think:

Puuhis

ViestiKirjoittaja Puuhis » 8.3.2015 21:11

Mää oon ainaki heittäny vaan muovipussin pohjalle, normaalisti muita roskia päälle ja roskiin, ei se sen vaikeempaa oo. Tosin mulla on semmoset jännät roskikset jotka on kaivettu maan alle, joten sieltä ei kukaan vajakki pääse niitä kollaan. Eikä noi varret tai aurinkolehdet kyllä niin paljoo tuoksu, että sen takia tarvis ylipäätään mitään kuumotella. Voithan sää ne tietenkin käydä heittämässä naapurin roskikseen, tai vaikka sinne luontoon jos siltä tuntuu. :laugh:

Hiisaajahemuli

ViestiKirjoittaja Hiisaajahemuli » 20.3.2015 17:49

Pois menevät rippeet menee ihan biojätteen sekaan. Pakkaan kuitenkin varret (ja mahollisesti lehdetkin, jos niitä tulee heitettyä pois) kuumotusten takia muiden jätteiden keskelle silleen, ettei ulkopuolelta näe mitään epäilyttävää vaikka joku neropatti keksiskin poimia nimenomaan mun biopussin muiden joukosta ja tiirailla sitä valoa vasten :D

Toki jos on oma jonkin sortin kompostori, niin sinne vaan. Ei varmaan mikro-organismit hampusta pahastu :)

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 2.9.2015 17:26

Ajattelin laittaa samaan tilaan muutaman autofem. puskan ja muutaman femmatun. Saisin näin vähän porrastettua satoja. Vegettäsin noita femmatuja 20/4 valoilla sen kuukauden. Sit kääntäsin 12/12. Onko siis mitään haittaa noille autoille mitä ajattelin sekaan laittaa?

Muhkelo

ViestiKirjoittaja Muhkelo » 28.10.2015 19:44

Omat kokemukset kun ensimmäisen kerran kukkaan poltin niin taisi olla parit savut joiperista ja hyvin päris. Myös porukalla saattaa olla vaikutusta savujen toimivuuteen. Yksin kun polttelee niin menee helposti paljon enemmän. Tuntuu et kun porukalla hiisaa niin polttoa kuluu paljon vähemmän. Joskus asiat on kyllä toisinpäin. Lajikkeellakin on suuri merkitys. Indicaa yksin niin toimii paremmin. Sativa porukalla toimii oikein hyvin. Autoflowereihin en koskis. Omasta mielestä se on täytää roskaa jossa sativa ja indica ovat menettäneet ominaisuudet joihin autoflowerin kukitus/kasvu aika ei pysty saavuttamaan tai tuottamaan koska liian nopeaa. jopa indikaksi. Kaikki af. mitä oon polttanut niin samanlainen sekavuustila johon hälvenee hyvin nopeasti eikä edes huomaa olleensa pilvessä. Lowryder#2 oli vielä ihan ok mutta ei sekään vedä vertoja hyvin risteytetyille kasveille. Neville haze on kyllä ässä sativa. Hyvää kannattaa odottaa!
Divine heart in divine body, caress taking from heart and body. Purity in body, with heart open to mind.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”