Tätä mun uneni tiesi.... Ei mennyt ihan nappiin, mutta yritys oli hyvä, ellei hyvä+ itselleni.
Olihan tuo ensikasvatukseni ja oli mielenkiintoista seurata Luojan luoman yrtin kasvua siemenestä täyteen kukkaan. Suorastaan ikävä kukkasiani, he olivat kuin lemmikeitä.
Alun topeksinnän jälkeen löysin tämän foorumin ja olen saanut täältä todella hyviä neuvoja. KIITOS siitä KAIKILLE.
Eriyinen kiitos... kukas hän nyt olikaan ketjussa ylempänä... Hänelle, joka stsemppasi, että ota eka yritys huumorilla, muistin sen aina, eikä vituta nyt yhtään, n. 1l raakaa jäkälää kuivumassa. Menihän oma aikansa, mutta kannatti. Kevätauringossa ikkunalaudalla 27.4. kurkkivat mullasta, en ollut uskoa.

Pian nautin kuin joulukinkkua, siivu kerrallaan.
Kiitos sa1vax ja vieras vastauksistanne. Eli syötän oraville ne siemenet, jos kelpaa? Minä jo bisnestä rakentelin, pian siemeniä niin paljon, jotta kanarialle plantaasin perustan. Joo, ehkä tulevaisuudessa.
Täytyy alkaa alusta, nyt kun on hieman kokemusta, saattaapi tulla parempi sato.

.
Etsimään niitä siemeniä, parempia valoja ja se ilmastointikin vielä, kun kesä meni jo. Nii ja komeroon paremmat tapetit. Komero 55+55+180. Saa suositella, miten komeron sisustan, tuikusta tapettiin, ja edelleen multa/ravinteet ja kastelukerrat... Ihan kaikki vinkit otan vastaan ja varmasti kiinnostais monia muitakin.
p.s. isompi komero harkinnassa.