Mikä on kukan hinta
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Re: Mikä on kukan hinta
oma mielipide on se taas et sitä pitäis pistää jakoo...ehkä suuremmis määris maks 8e ketku.
rullis kirjoitti:oma mielipide on se taas et sitä pitäis pistää jakoo...ehkä suuremmis määris maks 8e ketku.
Siitä vaan sitte. Alota sä ja näytä mallia.
Mun mielestä kaikki sais olla halvempaa mutta ku ei ole ja senkaa on vaa totuttava elämään.
jos ei totu niin ei auta ku kasvattaa omat perunat ja budit.
jos mä niin tekisin nii ei todellakaan muut tekis...mut pointti oli se kumminkin että hinta on noussu ilmasesta ihan överii kuka hitto ostais torilt suppilovahveroit jos niidenkin hinta nousis 8-9€litralt ja tuplaantuis samanlailla ku ganja et kyl mä ite niitäkin kävisin sit poimii metsäst.
Täällä vissiin on hiukan hankalampi poimia kanjaa mettästä? 
pointti oli se sitten taas että poimit ite suppilot ja kasvatat ite hamppus.sama se joko viidakko koton tai viidakko loppu kesäst ulkon 

rullis kirjoitti:pointti oli se sitten taas että poimit ite suppilot ja kasvatat ite hamppus.sama se joko viidakko koton tai viidakko loppu kesäst ulkon :think:
Ei se kotikasvatus kaikille paras vaihtoehto ole. Esim. meikän käyttötahdilla kerta pari vuoteen ois aika tyhmä veto vetää puskat kotiin, kun voi poistaa esim. satasella vuoden tai parin tarpeet helposti ja nopeasti.
Toki jos olet päivittäiskäyttäjä niin homma on ihan eri.
"Tykkään käydä baarissa tanssimassa, baarissa juomassa, baarissa kavereiden kanssa, baarissa laulamassa ja baarissa."
nii no on tossakin pointti mut sähän saisit sil satasel enemmän jos kasvattaisit eikä se paljoo vaadi ja viel jos curetat kuukausia nii ömm
...en minäkään oo enää päivittäis polttaja huomasin kauan aikaa sit et siin ei oo mitään järkee mut niskasta sain otettuu itteeni vasta puol vuot sit
rullis kirjoitti:nii no on tossakin pointti mut sähän saisit sil satasel enemmän jos kasvattaisit eikä se paljoo vaadi ja viel jos curetat kuukausia nii ömm
Olen kukkaa kasvattanut noin neljä vuotta, joten tiedän tasan mitä se vaatii.
Ja jos käytän vaikka 2g/vuosi, niin miksi tarttisin yhtään enempää kun mitä sillä satasella saa (= ainakin 2.5v tarpeet, todennäköisesti enemmän). Myös ostettua kukkaa voi curettaa.
"Tykkään käydä baarissa tanssimassa, baarissa juomassa, baarissa kavereiden kanssa, baarissa laulamassa ja baarissa."
-
KompostiKamu
Hellsinki:
Silver haze 13e/g.
Silver haze 13e/g.
- StickOfRome
- 1 tähti

Se voittaa jolla on kuollessaan eniten leluja.
Vielä 2 vuotta sitten sain 10-15 e gramman... nyt saan olla onnellinen jos 20 e g eikä ees laatu oo nii hyvä enään. 
Olen pulittamaan ja havainnut seuraavat. Etelä-Suomessa tavallinen budi n. 20e/g. Keski- ja muu suomi oikea budi 13-16/g. Susirajalla huippulaatuinen superkukka 7-9e/g. Pitäskö muuttaa Tuupovaaraan?
Dean kirjoitti:Pitäskö muuttaa Tuupovaaraan?
Paskat. Pitäiskö alkaa ostamaan sitä kilokaupalla ja diilaamaan sitä PK-seudulla? Rahantuloa ei voi estää...
Oulussa kun kävin nii nää hihurit poistaa siel "kukkaa" (mixiä) 20e/g, tääl etelässä ehkä hiukan eri meininki.. En tosin tie ku treen tilanteen.. Sillonka se kukka 20e oo, ku tietää mistä hakee.. Tosin ite en edes muista koska olis tarvinnu poltoista maksaa.. 
nii eihän tosta kukast tee enää muu vaarallista ku se rahan määrä mikä siin on alkanu liikkuu et nosta vaan hintaa nii teet siitä vaarallisemman. 
Ei pk-seudul saa enää alle 20e budii ellei hae sit vähintää sitä hektoo. Kysyntää enemmä ku tarjontaa nii se vaa, pois ku lähtee pk-seudult halvempaa on
.
apollo11 kirjoitti:Ei pk-seudul saa enää alle 20e budii ellei hae sit vähintää sitä hektoo.
Paremmat kontaktit = halvempi + parempi tuote!
Anna kaikkien kukkien kukkia!
No "hyvä" kuulla että muuallakin on hinnat yhtä persuuksista. Pohjois-Savossa pyytäävät 20e gee normisti mutta nuoret myyvät jopa 25e geellä. Ite oon poltellu lähemmäs kymmenen vuotta koko ajan mutta näillä hinnoilla on polttokin alkanut vähentyä kun kukkaro ei kestä ja periaatteen vuoks en enään laita 20e tai yli budiin. Vois laittaa omat setit tulille ja tehä säästöön hyvä setti jolla pärjäis pidemmän tovin. Olisiko budin kysyntä noussut pilviin kaikkialla suomessa?
"Bury me standing"
Mä en tunne ketään kuka pyytäis yli 15. ( Ellei sitten ole kyseessä vaasanaukio. Kunnon kusetusaukio. Silloin ymmärrän 20 reiän. Tulee kuumotus-, poliisi-, stevari-, kusetuslisät.)