Ongelmia rekisteröitymisen kanssa

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Re: Ongelmia rekisteröitymisen kanssa

ViestiKirjoittaja Vieras » 19.9.2007 0:49

Näin kävi täälläkin, että hotmailin sähköpostiin ei tullut aktivointiviestiä, eikä löytynyt roskaposteistakaan. Laitoin ylläpidolle kahteen otteeseen mailia asiasta, mutta eivät suostu aktivoimaan. :roll:
Mailiosoite oli oikein, koska tokalla rekisteröintiyrityksellä sen sanottiin olevan varattu. Tunnukseni on siis nyt passiivinen.

Tekisittekös asialle jotain; käyttäjätunnus on cawh

Kiitos. :)

growguide
Site Admin

ViestiKirjoittaja growguide » 19.9.2007 6:27

Vieras kirjoitti:Näin kävi täälläkin, että hotmailin sähköpostiin ei tullut aktivointiviestiä, eikä löytynyt roskaposteistakaan. Laitoin ylläpidolle kahteen otteeseen mailia asiasta, mutta eivät suostu aktivoimaan. :roll:
Mailiosoite oli oikein, koska tokalla rekisteröintiyrityksellä sen sanottiin olevan varattu. Tunnukseni on siis nyt passiivinen.

Tekisittekös asialle jotain; käyttäjätunnus on cawh

Kiitos. :)

Tänä spämmimailien aikana ylläpidolle lähettämäsi postit olivat hukkuneet muiden postien sekaan, pahoittelen tätä. Mutta tunnus on nyt aktivoitu, ja sisäänkirjautuminen pitäisi onnistua tunnuksellasi ja antamallasi salasanalla,

Tervetuloa mukaan :)

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 25.9.2007 18:28

Laitoin aikasemmin viestiä että käyttäjä tunnus ei tahdo toimia millään. Oon kokeillu vaikka mitenkä mut ei. voisiko ylläpito aktivoida minun käyttäjä tunnuksen?! Käyttäjätunnus on juupeli

Ylläpidon huomautus: käyttäjätunnus aktivoitu

juupeli

ViestiKirjoittaja juupeli » 26.9.2007 13:43

Kiitos paljon. Nyt pääsee vapaasti kirjottelemaan :D

blueberry-

ViestiKirjoittaja blueberry- » 5.10.2007 20:27

auttakaa nyt miestä mäessä..
Vaihdoin sähköpostin kuumotusten takia ilmaispalveluun, mutta vahvistusviestiä ei vaan näy... :(
ps. myös vanha osoite toimii.. :yes:

blueberry(ex?)

ViestiKirjoittaja blueberry(ex?) » 6.10.2007 21:28

Voi elämän karut kävyt.. alkaa olla jo vieroitusoireita.. olihan konekin sentään viikon huollossa. :( :evil:

Addic
3 tähteä
3 tähteä

ViestiKirjoittaja Addic » 6.10.2007 21:31

blueberry(ex?) kirjoitti:Voi elämän karut kävyt.. alkaa olla jo vieroitusoireita.. olihan konekin sentään viikon huollossa. :( :evil:

Kokeilepa nyt kirjautumista.

blueberry

ViestiKirjoittaja blueberry » 6.10.2007 21:39

Nöyrin kiitos, avunpyyntöni on kuultu. :lol:
Silmieni väristä näette tomaattien tuoreuden.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 9.11.2007 19:17

Eipä oo mullekkaan mailia tullu, pari kertaa oon koittanu... -Sima Siima

growguide
Site Admin

ViestiKirjoittaja growguide » 9.11.2007 20:58

Sima Siima, nyt kirjautumisen pitäisi onnistua.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 11.1.2008 15:28

eipä kyllä tule mailiin mitään mullekkaan.
kaks tunnusta jo tehny, kumpikaa ei toimi eikä kummankaa s-postiin tule mitään viestiä.
jos vaikka aktivoisitte nyt sitten tämän:pilvenpiirtäjä

Ylläpidon kommentti: kyseinen nimimerkki on nyt aktivoitu manuaalisesti.

vieras_n4751

ViestiKirjoittaja vieras_n4751 » 29.5.2008 19:56

Joo, koetin rekisteröityä viikko sitten hotmailiosoitteella, mutta ei mitään tule. Nyt loin ihan tätä elämänpuolta varten anonyymin luukku.com osoitteen, mutta ei sinnekkään postia kilahda, ei saapuneisiin eikä spämmilaatikkoon. Joten ystävällisimmin pyydän, jos tunnukseni "n4751" voitaisiin rekisteröidä käsin.

Oiskohan vika siinä, että sekä MSN:llä että MTV3:lla on niin jyryt ja paskat suodattimet, että ne blokkaa sen phpmailerin silleen, ettei niistä tuu ees sinne roskapostilaatikkoon mailia.

Ylläpidon kommentti:

Nykyään Hamppuforumin aktivointisähköpostin uudelleenlähettämistä voi pyytää käyttäjä itsekin, login-toiminnon yhteydessä olevan linkin kautta, jos alkuperäinen on mennyt sähköpostin roskapostilaatikkoon (tarkista se roskis myös uudelleenlähetyksen jälkeen). Kyllä ne viestit jonnekin tavallisesti menevät, eivät ne täysin tuhoudu - onnistuneita rekisteröintejä tulee yhä edelleen mm. luukku.com:istakin.

Nimimerkki n4751 on aktivoitu ylläpidon toimesta manuaalisesti.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 23.11.2008 15:10

Nonniin, eilen rekkasin ja ei kuulunut sähköpostia. Tänään pyysin aktivointia uudelleen vaan eipä ole näkynyt, jaksaako ylläpito tehdä asialle jotain?

Käyttis Jediknight ja sähköposti reemo-84äthotmail.com

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 23.11.2008 15:17

Elikkä oma kämmi kyseessä ja sähköpostini onkin @windowslive.com. :) no näin se homma etenee ja koitetaan kohta uusiksi..Eli edellisen viestin voi ignoraa eikä täydy aktivoida mitään. - Jediknight

stalin1

ViestiKirjoittaja stalin1 » 19.1.2009 12:04

Wanha ketju ja kaikki on Wanhaa.
Semmosta vaan kyselisin että voiko tuon vanhan passivoituneen käyttäjä tunnuksen aktivoida taas käyttöön?
Tunnushan on stalin

Pitkään aikaan en foorumilla käyny ja nyt se sit on passiivinen.Itku tuli. :cry:

Käyttäjätunnus on näköjään jo varattu. eli jossakin mie olen?

stalin

ViestiKirjoittaja stalin » 19.1.2009 12:08

stalin1 kirjoitti:Wanha ketju ja kaikki on Wanhaa.
Semmosta vaan kyselisin että voiko tuon vanhan passivoituneen käyttäjä tunnuksen aktivoida taas käyttöön?
Tunnushan on stalin

Pitkään aikaan en foorumilla käyny ja nyt se sit on passiivinen.Itku tuli. :cry:

Käyttäjätunnus on näköjään jo varattu. eli jossakin mie olen?

Hahaa. Osasinki ihan ite. Eli täällä taas.
Myrkkyä

korenius

ViestiKirjoittaja korenius » 22.1.2009 13:20

Rekisteröityisin, mutta en selviä pääsykokeesta. Oisko mahdollista saada tukiopetusta, tarkkikselle, vai joko mä oon kypsää heinää.

multakurkku

ViestiKirjoittaja multakurkku » 22.1.2009 16:26

korenius kirjoitti:Rekisteröityisin, mutta en selviä pääsykokeesta. Oisko mahdollista saada tukiopetusta, tarkkikselle, vai joko mä oon kypsää heinää.

lue hupu2:nen.

:lol:

Pähkäile.
Enemmän viestisä tekstiä juu..
Laman ja säästämisen vuoksi valo tunnelin päässä sammutetaan :guru:

korenius

ViestiKirjoittaja korenius » 22.1.2009 18:46

Pink Floyd: Mother, tiedän tän mutta unohdin ton.

korenius

ViestiKirjoittaja korenius » 24.1.2009 3:09

Aina vaan tulee: Koe hylätty. Mitä teen väärin, en tajua ehkä loppuelämä meneeki tässä kokeessa.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”