Huomenta. Kyllä kai se alkoholi minunkin mielestä paskempi aine on kuin kannabis, mutta se on laillista. En tiedä, varmaan minunkin kannabiksen käyttö ois pysynyt paremmin hanskassa jos kannabis olis ollut laillista. Jaa että psykoosissa vieläkin, itelläkin on käynyt se mielessä, mulle nimittäin tapahtuu aivan outoja juttuja päivittäin, jotka ovat ehkä vielä vähän liian uskomattomia tänne, en halua tulla leimatuksi trolliksi. Se minun psyykelääke on sen verran hullua ainetta että sekin laittaa ajatukset lentoon, luin siitä lääkkeestä netistä ja luin että sitä annetaan yleensä minua vanhemmille henkilöille, luin myös että joku joka oli alkanut kyseistä lääkettä nauttimaan, meni aivan sekaisin. (abilify). Ability tarkoittaa kykyä, lahjaa, taitoa, tiä sitten miten tuon abilifyn suomentais. Meinaan sanoa lääkärille kun on seuraava tapaaminen, että haluan lopettaa sen syönnin.
Mutta kun kävin viimeksi hoitokokouksessa niin ne sanoi että jotkut tarvitsevat verenpainelääkettä, toiset insuliinia jne. Ja miksen minä voi hyväksyä sitä että tarvin psyykelääkettä, minusta olis kuitenkin tärkeää pärjätä ilman lääkkeitä. Se piikki olis taas ylihuomenna edessä, siitä menee moneksi tunniksi töppyrään, aika vahvaa ainetta. Tai 2 piikkiä ne aina pistää, cicordinol depotia ja akinetonia, myrkkyjä sanon minä. Mulla vaihtuu nyt lääkäri kun entinen joka uhkasi laittaa minut suljetulle osastolle jos en käy piikillä, jää eläkkeelle. Toivottavasti tämä uus lääkäri ymmärtäis minua paremmin.
Pakkohan se on jokin päihde olla, ainakin vielä tässä vaiheessa. En ole kyllä koskaan ollut kova juomaan alkoholia, olin muuten eka kertaa päissään rippileirillä

Join 3 kaljaa putkeen ja olo oli aivan mieletön, mutta se ensimmäinen alkoholikokeilu oli ainoa kerta kun alkoholista tuli niin hyvä olo. Nykyisin tuntuu että on aivan turha juoda mitään kun ei siinä saavuta oikein minkäänlaista hyvää oloa. Ennen inhosin oluen makuakin mutta nyt se maistuu ihan hyvälle, varsinkin lapin kulta.