Hämeenlinnasta?
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Re: Hämeenlinnasta?
Kyllähän täällä puistoja/rantoja riittää joissa ottaa lepposesti ja sit yks hyvä klubi käydä kattoo vaikka bändejä. Mukava ois vaikka joskus törmätä uusiin tuttavuuksiinkin.
"What`s So Funny About Peace, Love And Understanding?"
Jep. Taidankin arvella mistä klubista puhutaan; OtSiUs...??

On hämptönissä ainakin yks kiva hotelli ja golf rata siin vieressä jossa on kiva pelata jopo huulessa
Anyone here?
Anyone here?
Aristokraatti Mr.C
Sehän se. Sen harvan kerran kun satun yöjalkaan lähtemään niin yleensä tieni vie juurikin Suistolle/Voutiin parille tai Birgeriin nauttimaan erikoisemmista juomista ellei sitten Sirkuksessa ole joku helvetin hyvä bändi. Suisto on oikeastaan ainoa klubi jossa soi hyvä musa ja jossa porukka ei ole sitä Iskelmä-klubin ördääjä idiootteja (johon en muuten jalallani astu enää koskaan). Muutenkin yöelämä Hämptonissa melko paskaa. Kesäkaupunkina ihan jees.
Juu tuo on kyllä totta tuo yöelämän laatu.
Tykkäsin käydä siinä panimossa, oli mun mielestä mukavan "rauhallinen"(alakerta), sekä listalta löytyi myös erikoisempiakin juomia.
Tykkäsin käydä siinä panimossa, oli mun mielestä mukavan "rauhallinen"(alakerta), sekä listalta löytyi myös erikoisempiakin juomia.
Zilokki kirjoitti:Asa suistolla 10.5!!
SCHEITT!!! Meni täysin ohi... nyt valoja vähän päällä tähän osoitteeseen.
Mitäpä kummempia. Toppatakki päällä valmistaudutaan kesäkuuhun... 
Ganjanedustaja