Antaako naiset helpommin savuissa? :)

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
C-unit
1 tähti
1 tähti

Re: Antaako naiset helpommin savuissa? :)

ViestiKirjoittaja C-unit » 19.12.2004 17:17

tyttoe kirjoitti:Ehkei ole ollut vielä tarpeeksi vetovoimaista äijää messissä

Meidän pitää nähä joskus...
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"

hauki

ViestiKirjoittaja hauki » 19.12.2004 20:38

En usko antavani helpommin savuissa, vaikka joskus annakin helpommin savuissa. eiku... Siis pointti oli, että ei se johdu niistä savuista vaan siitä toisesta ihmisestä ja ihan vaan omista fiiliksistä.
luulisin.

dagga
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja dagga » 19.12.2004 20:54

Antaako naiset helpommin savuissa... ? Antaahan ne, jos ne otetaan. :think:

jade

ViestiKirjoittaja jade » 19.12.2004 21:18

Pimpin "antamisesta" :roll: en kommentoi,mut halu pitkään ja ihanaan rakasteluun kasvaa :P
paskantärkeys on perseestä

C-unit
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja C-unit » 19.12.2004 21:35

jade kirjoitti:Pimpin "antamisesta" :roll: en kommentoi,mut halu pitkään ja ihanaan rakasteluun kasvaa :P

"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"

bubblegum

ViestiKirjoittaja bubblegum » 19.12.2004 23:40

C-unit kirjoitti:
jade kirjoitti:Pimpin "antamisesta" :roll: en kommentoi,mut halu pitkään ja ihanaan rakasteluun kasvaa :P

C-unit asuu liian kaukana :) lähempääkin olis :D

(offtopic, ei tää ollukkaan hamppudeitti)

edit: menipä ronskiksi, vähä rauhallisemmin.

jade

ViestiKirjoittaja jade » 20.12.2004 0:05

hassuja poikia :D
paskantärkeys on perseestä

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 20.12.2004 15:45

Kylläpä hyvinkin, mutta sillon tarvitsee olla liukastetta lähellä... Polttelusta kuivuu muutkin paikat kuin suu...
[/b]

satunnainen sankari
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja satunnainen sankari » 20.12.2004 16:02

tän keskustelun runsaus viittaa kyllä vakavasti siihen, et hamppudeitti on vaan ajan kysymys :lol:

bubblegum

ViestiKirjoittaja bubblegum » 20.12.2004 21:51

satunnainen sankari kirjoitti:tän keskustelun runsaus viittaa kyllä vakavasti siihen, et hamppudeitti on vaan ajan kysymys :lol:

http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=11857

merris

ViestiKirjoittaja merris » 21.12.2004 4:45

joskus poikaystäväni poltti hiukkasen, ja kolahti kovasti koska hän ei yleensä. Oli sitten niin kiimassa, että pelkästä hipaisusta päästeliu semmosia aika traagisia voihkasuja X) Mun mielestä homma oli vaan tosi huvittavaa mutta hmm toisellä näytti olevan kivaa.
minä olen munamies
minä olen munamies
minä olen mursu
kukuukkutsuu

bajamaja

ViestiKirjoittaja bajamaja » 22.12.2004 3:10

Yep antaahan noi.
Mutta paras päihde silti on se ensimmäinen ihastusvaihe,
joka kestää sen 3 kk. Sen jälkeen pelkkää alaspäin menoa... :cry:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 22.12.2004 20:44

bubblegum kirjoitti:
satunnainen sankari kirjoitti:tän keskustelun runsaus viittaa kyllä vakavasti siihen, et hamppudeitti on vaan ajan kysymys :lol:

http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=11857

eli oli vaan ajan kysymys millon se aukee mulle. tack :wink:

Polermon

ViestiKirjoittaja Polermon » 3.1.2005 1:32

En pysty sanomaan antaako helpommin, voisin kuvitella että pienissä savuissa kyllä. Aistithan siinä tuntuvat herkistyvän, sopiva kädellä sipaisu tuntuu esim. aivan erinlaiselle.

Mielestäni alkoholia ja thc ei voi verrata keskenään, on huomattavasti törkeämpää koittaa juottaa jotakuta humalaan seksin toivossa kuin tarjota savut, koska en voi sanoa nähneeni ihmisten menettävän hampun kanssa kontrolliaan koskaan niin kuin alkoholin.

Tietty jos joku polttaa itsensä tajuttomaksi ja sitten käytetään hyväksi niin raiskaushan se on.

Mutta seksi yleensä on lähtöisin molemmista osapuolista, en kyllä ole koskaan kenenkään naisen kuullut sanovan seksin olevan inhottavaa, enkä myöskään ymmärrä miksi ihmiset pitävät irtosuhteita niin pahoina asioina (siis jos ovat turvallisia)

Mutta se on fakta että minä annan helpommin savuissa. :laugh:
Oi! Kaunis näky, piipussa on täky. Vettä riittää, saan siitä tuplavesisuodatusta kiittää.
Savuna suuhun, mieli puuhun. Mieli on soma, sen tuottaa oma.

Ps. Kyseessä oli kuituhamppu :foil:

Nakuttaja

ViestiKirjoittaja Nakuttaja » 3.1.2005 3:24

Vaikka tyttösten kanssa olenkin poltellut... noh meno ei ollut lähellekkään samanlaista kuin baarissa / bileissä jotka ainakin minulla menee herkästi liiankin rankkaan juomiseen. Että näin, vähäisen kokemuksen perusteella en voi tietenkään sanoa mitään varmaan.

Siihen asti, nakuttakaa muutama :pimp:

aurinkohappo

ViestiKirjoittaja aurinkohappo » 4.1.2005 22:15

Itsellä ainakin joulun pyhinä onnistuin hurmaamaan tyttösen baarista ja oli jo varma homma kunnes kaveri houkutteli ensin paukuille, lajike oli Shiva Shanti 2 (huonointa kukkaa mitä koskaan poltellut ja sitä tuli 3 puskaa :doh: ),
tytön kanssa pääsimme sitten sängyn puolelle kunnes häntä alkoi skitsottaa ja ilmeisesti vainoharhat heräsivät, ei siinä sitten oikein mikään auttanut
noh, tyttö sitten alkoi jossain vaiheessa lämmetä uudestaan mutta itse olin niin tutkalla että tuijotin vain kattoon silmät auki eikä tehnyt mieli seksiä ollenkaan :shock: (ja aamulla oli vielä helvetin kipeä pää :eiei: )
kyseinen lajike vaikutti kuin olisi aivan liian vanha kaikkeen :guru: , ja kaverin kanssa sitä naureskelimmekin kun menimme savuissa vierailemaan tyttökommuuniin jossa vain istuimme hiljaa nurkassa 4 tuntia varsinaisina seuramiehinä :guru:

toinen "hieno" kerta oli viime ilosaaressa kun olin jo aikamoisissa paukuissa ja eräs tyttö kutsui minut isoon telttaan polttelemaan jointtia, huomasin jossain vaiheessa istuvani alastoman tytön vieressä joka laittoi käteni hänen reidelleen mutta ainut asia mikä sillä hetkellä vangitsi katseeni oli jointin kierto :doh:

mutta noin yleensä tyttöjen kanssa polttelu on kyllä varsin mukavaa hommaa :lohtu:

C-unit
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja C-unit » 4.1.2005 22:48

aurinkohappo, mä oon sun fani.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 5.1.2005 1:29

1. antaako naiset helpommin savuissa ?

antaa todellakin, mutta riippuu hyvin paljon lajikkeesta ja naiset jotka antaa savuissa antaa aika helposti muutenkin eikä suhteella ole tulevaisuutta :cry:

2. haluttaako enemmän savuissa?

haluttaa aivan perkeleesti enemmän mitä selvinpäin ja se kestävyys mikä siitä tulee 5-10min muuttuu 1-2h :shock:

3. aiheuttaako polttelu noloja tilanteita ?

onhan tuota monesti jäänyt saamattakin kun on 1. kikatellut väärään aikaan :eiei:
2. tippunut ennen varsinaista aktia :o 3. seisonut kanki pystyssä keskellä huonetta ja miettinyt että mitä sillä pitäisi tehdä :doh:

4. vakituista suhdetta boostaisi varmasti ihan kivasti, mutta varmaksi en voi sanoa kun kukaan pidempiaikainen seurustelukumppani ei ole poltellut..

junou

ViestiKirjoittaja junou » 5.1.2005 14:43

Haha, kyl ainakin viime yönä heru savujen(?) takia.. :mrgreen:

C-unit
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja C-unit » 5.1.2005 14:45

junou kirjoitti:Haha, kyl ainakin viime yönä heru savujen(?) takia.. :mrgreen:

Savujen takia herui? No okei...
...Etpä sä ulkonäkös takia saiskaan. :x

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”