Huumetestejä tekevät työpaikat/oppilaitokset Suomessa?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
ano:Hampuusi ; )

Re: Huumetestejä tekevät työpaikat Suomessa?

ViestiKirjoittaja ano:Hampuusi ; ) » 10.8.2006 23:57

Jos katsoin Toissa aamuisen HUOMENTA SUOMEN! ELI,8-9.8kun tili lähetys huumetesteistä..En vapaalle kirjoita sitä!.......
Mutta on kieroa touhua! :eiei: Kun joskus(20v sitten)olin työ elämässä ei ollut testejä olen jäävi vastaamaan tähän... :doh:
Mutta toivon että katsoit ko.ohjelman se kertoi puoli totuutta!Asiasta jota en ole tienny ja tuskin moni muukaan... :pimp:

Hmmm..Tuohon maksa asiaan en puutu,henkilökohtaisista syistä!Valitan vaikka on tietoa kun sairastan maksa sairautta.. :wanha: Ja kipeä jo... :guru:
THC lääkkeenä edes elämä hymyilee hetken..Lisää Lupia suomeen...

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 12.8.2006 21:29

Näin anonyymisti tekee mieli kertoa omasta työpaikastani. Työsuhteeni aikana huumetestejä on tehty lukuisia ja oleellista on se, ettei testejä tehdä minulle, vaan itse määräilen niitä toisinaan toisille...heh.

Ihan hoidollisessa mielessä tosin, en mie ketään käräyttele tai sellaista…

Tässä nyt voin ylpeänä muistuttaa ja opastaa nuorempia, eli että kannattanee opiskella ja hankkia sellainen koulutus, että työnantajat palkkaavat jos saavat palkattua, eivätkä mitään inise, simputa tai teetä testejä, kunhan palkattu tekee työnsä kuten pitää ja työssään, ainakin suurin piirtein, kunnioittaa yhteiskunnan normeja, eikä sekoile epäammatillisesti esim. tulemalla päihtyneenä töihin tai muuta sellaista... :D

Kura

ViestiKirjoittaja Kura » 14.8.2006 1:17

Tai sitten kouluttautuu hyvin siihen mistä tykkää ja tekee sitä eikä vain koita kouluttautua älämäänsä johonkin parempi palkkaisempaan ja valtaiseen työhön. Tai no voi niinkin tehdä jos se on sitä mistä tykkää.

Partyboy

ViestiKirjoittaja Partyboy » 26.8.2006 0:52

Stora ensol saat kusta purkkiin :lol:
What is your aura color?

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 26.8.2006 1:17

Torniossa Outokummun palveluksessa olin kesän eikä tietääkseni ketään testattu..

bam bam

ViestiKirjoittaja bam bam » 26.8.2006 14:11

Mitenköhän isoimmissa kaupungeissa (Tampere, Helsinki etc) ravintola-alaa ollaan testattu?

ebatiitti

ViestiKirjoittaja ebatiitti » 3.9.2006 20:19

suomen posti oyj testaa kaikki töihin tullessa ekaa kertaa töihintulo terveystarkastuksessa, jos testi positiivinen ni työt loppuu siihen :eiei:
can you have in bed, but I'm going there to sleep... alone ;(

V1ERAS

ViestiKirjoittaja V1ERAS » 7.9.2006 12:07

Jah-Jah kirjoitti:juttuhan on niin (ainakin ravintola-alalla työnantajani mukaan) että alkoholin takia työntekijää voidaan ainoastaan "ohjata" hoitoon, mutta esim kannabiksen takia työnantaja saa antaa potkut persuuksille ilman mitään sen kummempia selittelyjä.

korjatkaa jos olen väärässä

Kouluissahan asia on toisinpäin. Alkoholista tulee potkut samantien, ja huumeista joutuu "vain" vieroitukseen, jos on jo huonossa tilanteessa.

Pellon Pekko
3 tähteä
3 tähteä

ViestiKirjoittaja Pellon Pekko » 7.9.2006 20:59

suomen posti oyj testaa kaikki töihin tullessa ekaa kertaa töihintulo terveystarkastuksessa, jos testi positiivinen ni työt loppuu siihen

Hmmm... Enpä nielisi purematta - ellei käytäntö ole muuttunut n. 1,5 vuoden sisään. Labratestit eivät automaattisesti tarkoita huumeseulaa, eivätkä mielestäni saa tarkoittaa laisinkaan, ellei siitä erikseen mainita.

CyberJesus

ViestiKirjoittaja CyberJesus » 1.11.2006 3:26

Mites jos meinaa Taksia ajamaan? Onko kellään tietoa?
"That being so, the orderly thing to do, under our form of governance, is to abolish a law which cannot be enforced, a law which the people of the country do not want enforced." - Fiorello H. LaGuardia

jetli

ViestiKirjoittaja jetli » 15.11.2006 23:37

^^ Ainakaan pikkukaupungeissa ei kysytä eli +30000-70000 ei ole kukaan kysynyt ku isännältähän siinä rengin paikkaa kysellään ja jos olet siististi pukeutunut ja asiallinen ei varmaan kysytä lupaa mihkään pissa testeihin. :wink:
ganja whip your ass some power!

schenk

ViestiKirjoittaja schenk » 16.11.2006 6:56

ebatiitti kirjoitti:suomen posti oyj testaa kaikki töihin tullessa ekaa kertaa töihintulo terveystarkastuksessa, jos testi positiivinen ni työt loppuu siihen :eiei:

Monta hatsipääkaveria ollu postissa duunissa, eikä kukaan oo kyllä kosahtanut(eikä ees maininnu testeistä). Älähän kuumottele ku oon tänää menossa postin duuni-infoon ja pitäis varmaa ens viikolla aloittaa :lol:

nukkake

ViestiKirjoittaja nukkake » 22.11.2006 23:25

Miten on terveys- ja sosiaalialan työpaikkojen laita, kuten sairaalat, terveyskeskukset yms. vastaavat?

astro

ViestiKirjoittaja astro » 23.11.2006 22:42

varmasti testataan. itse olen kuullut useammilta tahoilta että kun on mennyt töihin nuorisotaloon nuoriso-ohjaajaksi niin kusemaan on joutunut ja muutenkin päiväkodit tms. ei halua todellakaan ihmisiä jotka tekee elämällää mitään tällaista foorumin aihepiirin mukaista. Paska lainsäädäntö mutta hyvä maa IMO :mrgreen:
PURple for ASTROculture now and the future.

MetsänNeito
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja MetsänNeito » 24.11.2006 11:41

Itse kyseiselle alalle opiskelemassa, ja oikeastaan edes tietoa ei seuloista ole..
Mutua ja huhupuheita kuitenkin, eli aika paljon niitä taidetaan tehdä. Riippuu kai vähän alasta..
Mutta yleisesti ottaen taitaa olla aika tarkkaa siis.. :|
Onneksi valmistumiseen menee vielä aikaa itsellä. :?
"It is your mind that creates this world"
The Buddha

schenk

ViestiKirjoittaja schenk » 24.11.2006 12:46

Ei noissa sosiaali- ja terveysalankaan mestoissa hirveästi testejä tehdä..tietysti eroa on esim. vanhus/päihde paikkojen välillä, mutta vierestä seuranneena tiedän ettei päihdemestatkaan automaattisesti testaa!

mattola

ViestiKirjoittaja mattola » 29.11.2006 19:08

Kellään tietoa rautakaupoista?Esim k rauta, starkki jne.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 24.12.2006 21:38

mattola kirjoitti:Kellään tietoa rautakaupoista?Esim k rauta, starkki jne.

En tiedä juuri noista putiikeista, mutta ainakaan eräässä suht kuuluisassa rautakaupassa, jossa olen ollut jo useamman vuoden ajan, niin ei ole testejä ollut..

maripilvi

ViestiKirjoittaja maripilvi » 2.1.2007 14:26

Ennen kuin HOK:sta tuli HOK-ELANTO, niin ainakin siellä testattiin terveystarkastuksen yhteydessä heti työn alettua. Tuskinpa meno on muuttunut, eli varmasti testaavat vieläkin...

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 11.1.2007 14:58

nämä mustankullan jalostajat teettää HUUMEtestin!!!

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”