Sydämentykytys?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Osmo

Re: Sydämentykytys?

ViestiKirjoittaja Osmo » 1.10.2012 3:35

kuraattori kirjoitti:ja tässäkään ei kuolinsyy tosissaan oo SE HUUME HAMPPU vaan ne sairaudet ja laukaisijanahan ois voinu toimii mikä muukin vaan esim. mäkin triplajuustotuplakebabhäränkullimajoneesi ateria.


Lisään tuohon että kanjan nostama syke on verrattavissa enintään johonkin mietoon urheilusuoritukseen, esimerkiksi jokin astetta raskaampi urheilupläjäys kuormittaa pumppua paljon enemmän kuin hamppu, ainakin sen sykkeen osalta, sitähän ei voi tietää aiheuttaako se jotain muuta rasitetta.

Aina välillähän noita nuoria urheilijalupauksia kuupahtaa kentällä kun on sydänvikaa taustalla. Muistan ainakin sen yhden jalkapalloilijan ja pari jääkiekkoilijaa.

qmies

Re: Sydämentykytys?

ViestiKirjoittaja qmies » 2.10.2012 16:44

Kannabiksen käytön yhteydessä esiintyvä psyykkinen tai fyysinen oireilu aiheutuu useimmiten siitä, että kannabis herkistää aivot kofeiinin vaikutuksille. Kehoon kertyneet kofeiinijäämät vaikuttavat sydämen lyöntitiheyteen ja verenpaineeseen, sekä aiheuttavat ahdistusta ja paniikkia.

Itselläni esiintyi kofeinistina ahdistusta ja rytmihäiriöitä, ja välillä tuli perkeleellinen puristava tunne päähän ja rintaan paukkujen jälkeen. Nykyään poltteluun ei liity enää mitään noista, enkä saa aikaan "övereitä" vaikka polttaisin kuinka ison sätkän tahansa.

Nyt on muuten tullut kuluneeksi 40 vuotta täyteen ganjan kanssa hääräillessä. Oli kiva ajaa Saksasta Suomeen ja poltella kaikessa rauhassa kun on resepti taskussa. Ruotsin tulli pysäytti ja kysyi, onko ilmoitettavaa. Kerroin, että on pikku purkillinen lääkekannabista. Ukko kysyi, onko resepti, sanoin, että on. Tulli toivotti hyvää matkaa, eikä edes pyytänyt nähdä lääkkeitä tai reseptiä. Olo oli jotenkin pöllämystynyt kun lähdin tullikopilta. Olin polttanut stydin jopon juuri vajaa tunti aikaisemmin Tanskan puolella. Saman rajan yli tultiin 70-luvulla kilojen kanssa ihan eri fiiliksillä.

Vieras

Re: Sydämentykytys?

ViestiKirjoittaja Vieras » 25.10.2012 16:09

Itellä ainaki positiivinen vaikutus toi et alkaa pumppu lyömään miljoonaa :D siitä ite yleensä tien et nyt mennään eli hyvää ququa. :pimp:

landmark
Viestit: 5
Liittynyt: 14.5.2013

Re: Sydämentykytys?

ViestiKirjoittaja landmark » 15.5.2013 13:24

Mullakin yleensä kun poltan niin alkaa pumppu hakkaamaan normaalia lujempaa,tosin nykyään ei läheskään niin paljon kun ennen. Silloin kärsin tosin muutenkin pahoista hatsiahdistuksista,pyörtyilin yms mut onneksi niistä on päästy nyt yli. Mut sen oon huomannu että propral on mua noihin sydämentykytyksiin kyl jeesannu tosi hyvin. Vuos sit määrättiin sosiaalistentilanteiden pelkoon viemään just tota tykytystä pois.

Avatar
alibaba8
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1478
Liittynyt: 11.11.2006

Re: Sydämentykytys?

ViestiKirjoittaja alibaba8 » 18.5.2013 5:52

Itsellä ei pumpun hakkaamiseen vaikuta huomattavasti, mutta kaverit naureskelevat,
että tietävät koska olen pilvessä.
Otsan verisuonet turpoaa "kahdeksi sarveksi". :laugh:
Eli otsalle ilmestyy pari verisuonta.
Liekö verenpaineen muutosta??
Parasta aikaa on se, kun unohtaa koko kyseisen käsitteen olemassaolon.

spiralmind
Viestit: 265
Liittynyt: 24.2.2005

Re: Sydämentykytys?

ViestiKirjoittaja spiralmind » 23.5.2013 13:12

Hehe, mulla on semmonen tapa tuola puistoissa kesäsin ku pajauttaa joiperista, notta ku tuntee et nyt alako sydän hakkaa ja lujjaa, ni on saanu sopivasti ja on hyvä passata seuraavalle toverille. :)
Demokratia = Enemmistö voittaa parhaimmiston


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa