Kuva

Kannabista alkoholista eroon pääsemiseen?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
SeOikeaMinä
Viestit: 203
Liittynyt: 28.11.2005

Re: Kannabista alkoholista eroon pääsemiseen?

ViestiKirjoittaja SeOikeaMinä » 16.5.2011 21:12

Surre_ kirjoitti:...

Niin onko sulla mitään realiteettejä hei? Mitä väliä on olla skidisti riippuvainen kannabiksesta jos on parantunu alkoholismista joka on kyllä melko enemmän tai vähemmän suoraan helvetistä? Ymmärrätkö että alkoholissa on aivan tosi paljon isompi koukku kun kannabiksessa.
Lääkinnällinen kannabiksen käyttö luulisi vaan paremmaksi menevän pitkällä juoksulla pienillä annoksilla.
Ymmärrän kyllä pointtisi ja samalla puolella tässä ollaan, että otetaas nyt ihan rauhallisesti. Itsekkiin mieluusti näkisin kyllä tohtorien suosittelevan kannabista enneminkin kuin jotain kemiallisia korvaushoitolääkkeitä.

En missään sitä suoraan sanonut, että etteikö hampulla vois olla jotain korvaushoidollista hyötyä, mutta niinkuin aikaisemmin kirjoittelinkin, niin oma epäilykseni on se että, ihmiset jotka ovat helposti taipuvaisia käyttämään päihteitä niin se luultavastikkin johtuu liian vilkkaasta aivojenvälittäjäaine tuotannosta, ja päihteiden käyttö vain vilkastuttaa tuota välittäjäaineiden määrää. Ja liian suurimäärä välittäjäaineita voi johtaa siihen, että harkintakyky pettää ja pystyy perustelemaan itselleen uskottavasti, että: Ok tänään voi tässä hatsien äärellä vaikka ottaa pari bissee, mut se jää sit siihen, ja seuraavalla kerralla : ehkä jos yhen päivän tässä nyt vaan kuosais ottas vähän kossuu ja polttas muutamat pajarit, ja ehkä jos tän viikonlopun ryyppäis ja ois vaikka pajauttamatta vähemmän, ja siten mahdollisestikkin olisikin sekakäyttökierre valmis.

Ja mitä realiteetteja itsellä tuohon lähipiirin päihdekäyttöön on, niin sitä että muutama tuttuni on joutunu olemaan lataamossa muutaman kuukauden sen vuoksi kun he tietämättömyyttään koittivat hoitaa ongelmiaan pilvellä. Ja myös muutama koulun ala-aste ajoilta oleva tuttuni on päässyt päihteiden vuoksi hengestään, verrattenkin nuorella iällä ja pajari kyllä kuului heidän repertuaariin, mutta kuoleman toi kuitenkin pääasiassa alkoholi ja lääkkeet liian suurena kertaannoksena. Joten tämän vuoksi itselläni on hieman kriittinen suhtautuminen päihdeongelman hoitoon toisella päihteellä.
Ruoka orgiat <3 !

sdsdsd

Re: Kannabista alkoholista eroon pääsemiseen?

ViestiKirjoittaja sdsdsd » 17.5.2011 12:20

Minä olen päihderiippuvainen.
Alkoholi on minun nro 1 päihde.
En dokaa kuin noin joka toinen kuukausi, mutta silloin aina menee pari päivää ja muisti.
Dokausten välillä en ota mitään, en edes yhtä kaljaa. Tämä siksi koska yksi johtaa toiseen jne, kuten alkoholisteilla yleensä.
Kaipaan kuitenkin jonkinlaista irtautumista normikuvioista useamminkin, kuin joka toinen kuukausi.
Olen testannut hamppua tähän tarkoitukseen, mutta minulle se ei siihen sovi.
Miksikö näin?
Minulle tulee pajautellessa suorastaan pakonomainen tarve ottaa alkoholia.
Olen koettanut pajautella ilman alkoholia, mutta siitä ei tule yhtään mitään. Vaikea sanoa miksi näin, mutta minulla sekä mieli, että kroppa suorastaan huutaa alkoholia pajareissa.
Pidän polttelusta ja nykyisin sitten sen parin kuukauden välein olen tuhannen päissäni ja pilvessä.
Sen pari kuukautta(noin) välissä sitten puuhailen normi juttuja ja odottelen, että pääsis taas dokaamaan ja pajauttelemaan.
Mulla näin. Koetin hampulla päästä viinasta, mutta tulikin vain uusi päihde rinnalle.
No ei siitä hampusta haittaakan ole ja saattaa jopa olla, että juon hieman vähemmän kun olen viihteellä.

Surre_

Re: Kannabista alkoholista eroon pääsemiseen?

ViestiKirjoittaja Surre_ » 17.5.2011 13:50

SeOikeaMinä kirjoitti:... Ymmärrän kyllä pointtisi ja samalla puolella tässä ollaan, että otetaas nyt ihan rauhallisesti. Itsekkiin mieluusti näkisin kyllä tohtorien suosittelevan kannabista enneminkin kuin jotain kemiallisia korvaushoitolääkkeitä.

En missään sitä suoraan sanonut, että etteikö hampulla vois olla jotain korvaushoidollista hyötyä, mutta niinkuin aikaisemmin kirjoittelinkin, niin oma epäilykseni on se että, ihmiset jotka ovat helposti taipuvaisia käyttämään päihteitä niin se luultavastikkin johtuu liian vilkkaasta aivojenvälittäjäaine tuotannosta, ja päihteiden käyttö vain vilkastuttaa tuota välittäjäaineiden määrää. Ja liian suurimäärä välittäjäaineita voi johtaa siihen, että harkintakyky pettää ja pystyy perustelemaan itselleen uskottavasti, että: Ok tänään voi tässä hatsien äärellä vaikka ottaa pari bissee, mut se jää sit siihen, ja seuraavalla kerralla : ehkä jos yhen päivän tässä nyt vaan kuosais ottas vähän kossuu ja polttas muutamat pajarit, ja ehkä jos tän viikonlopun ryyppäis ja ois vaikka pajauttamatta vähemmän, ja siten mahdollisestikkin olisikin sekakäyttökierre valmis.

Ja mitä realiteetteja itsellä tuohon lähipiirin päihdekäyttöön on, niin sitä että muutama tuttuni on joutunu olemaan lataamossa muutaman kuukauden sen vuoksi kun he tietämättömyyttään koittivat hoitaa ongelmiaan pilvellä. Ja myös muutama koulun ala-aste ajoilta oleva tuttuni on päässyt päihteiden vuoksi hengestään, verrattenkin nuorella iällä ja pajari kyllä kuului heidän repertuaariin, mutta kuoleman toi kuitenkin pääasiassa alkoholi ja lääkkeet liian suurena kertaannoksena. Joten tämän vuoksi itselläni on hieman kriittinen suhtautuminen päihdeongelman hoitoon toisella päihteellä.


Hamppu laittaa itselläni nimenomaan miettimään asioita ja ei voi ummistaa silmiä omilta ongelmilta joten itseni ja käsittääkseni monen muunkin kohdalla se ei ole johtanut sekakäytön lisääntymiseen. Monella on ollut käyntiä lepäämössä, mutta en itse koe että se olisi lähtökohtaisesti hampusta kiinni, vaan monesti pohjimmiltaan jostain aivan muusta. Yhteiskunnassa jossa nyt eletään on monella todella vaikeeta ja ahdistavaa ihan vaan systeemin takia.

Avatar
Idän Pikajuna
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 1087
Liittynyt: 13.7.2007

Re: Kannabista alkoholista eroon pääsemiseen?

ViestiKirjoittaja Idän Pikajuna » 17.5.2011 15:37



Paitsi että yksinkertaistat asioita huomattavasti tarkastelemalla asiaa pelkästään yhden yksittäisen välittäjäaineen (dopamiinin) vinkkelistä taitavat epäilyksesi mennä aivan päin honkaa. On olemassa tutkimuksia, joista voidaan päätellä että se on se dopamiin vähyys aivoissa mikä ajaa ihmisen riskikäyttäytymiseen/impulsiivisuuteen/päihderiippuvuuksiin.

http://fi.wikipedia.org/wiki/ADHD#Dopam ... sell.C3.A4
Lehemiä sioille.

SeOikeaMinä
Viestit: 203
Liittynyt: 28.11.2005

Re: Kannabista alkoholista eroon pääsemiseen?

ViestiKirjoittaja SeOikeaMinä » 18.5.2011 15:42

Idän Pikajuna kirjoitti:...

Paitsi että yksinkertaistat asioita huomattavasti tarkastelemalla asiaa pelkästään yhden yksittäisen välittäjäaineen (dopamiinin) vinkkelistä taitavat epäilyksesi mennä aivan päin honkaa. On olemassa tutkimuksia, joista voidaan päätellä että se on se dopamiin vähyys aivoissa mikä ajaa ihmisen riskikäyttäytymiseen/impulsiivisuuteen/päihderiippuvuuksiin.

http://fi.wikipedia.org/wiki/ADHD#Dopam ... sell.C3.A4
Olet kyllä oikeassa. Kiitos tuosta linkistä, itellä on mennyt ihan ohi tuollainen tutkimus. Kääntää kyllä tuon minun ajatusteorian ihan ympäri. Äkkiä kun googletin dopamiinin ylituotannon aivoissa, niin se korreloikin adhd:ta ja aspergerin syndroomaa. Joten enpä enää enempää offtopicoi tässä, vaan vetäydyn bittiavaruuteen seinäksi miettimään tekojani.
Ruoka orgiat <3 !

Vieras

Re: Kannabista alkoholista eroon pääsemiseen?

ViestiKirjoittaja Vieras » 30.8.2018 0:14

Vastaanpa tähän anonyyminä, vaikka ketjuun ei ole vuosiin kukaan kirjoitellutkaan.

Olen siis itse alkoholisti, ja päiväannokset ovat olleet pitkään luokkaa kymmenen tuoppia päivässä ja viikonloppuna vähintään lava olutta per päivä. Tuohon sitten usein päälle vielä väkeviä.

Aamuyöt saatan aloittaa oluella tai jos sängyn vieressä on vodkaa, niin sekin käy. Töissä sama homma pitkin päivää, ja pitäähän sitä illalla oluella vielä käydä.

Huomasin kuitenkin, että jos viikonloppuna otti alkoholin kera paljon pilveä, niin se alkoholin kulutus laski merkittävästi. Jos sitten sunnutaina poltin pilveä heti aamupäivästä, niin en välttämättä juonut illalla välttämättä mitään.

Päätin googlata aiheesta ja toden totta, marijuana maintenance on ihan olemassaoleva metodi.

Tilasin samantien postimyynnistä (en asu Suomessa) itselleni pari laatua kukkaa. Sour Tsunami (50%/50% Indica/Sativa) CBD 11% ja THC alle 10%. Sugar Shack (60%/40% Indica/Sativa) THC 19%.

Olen nyt toista viikkoa vedellyt molempia päivittäin. Tuo jossa on CBD 10% toimii hyvin päivällä tai alkuillasta. Ei mene pää sekaisin. Sitten taas ennen nukkumaan menoa tuo Sugar Shack, ja siitä menee pääkin sekaisin, mutta eri toten uni maistuu pari tuntia polton jälkeen.

Ensimmäinen viikonloppu oli koetinkynnys. Ostin kuitenkin six-packin olutta ja pullon viiniä. Joinkin ne kaikki, mutta eipä ollut sunnuntaina krapulaa.

Muutoinkin on tullut melkein joka päivä juotua jotain, eilistä lukuunottamatta. Mutta vain pari tuoppia sen 10 tuopin sijaan. Tänään tulee alkoholiton ilta, ja taidan jättää Sugar Shackin väliin.

Onnistuin hankkimaan itselleni sietämättömän selkäkivun ja tuo Sour Tsunami on kyllä auttanut siihen tavattomasti.

En nyt tietysti näin lyhyellä kokeilulla voi sanoa muuta, kuin että ainakin pystyin helpostin tiputtamaan juomiseni täysin tolkuttomasta murto-osaan.

Nyt tietenkin kiinnostaa, miten ruohon kanssa käy. Jääkö se päivittäiseksi osaksi arkea ja juhlaa? Minua ei häiritsisi vaikka vetäisisin yhdet päihdyttävät paukut joka ilta, koska silti se on parempi kuin alkoholi. Tietty mitään 24x7 polttelua en kaipaa.

Yksi juttu vielä. Jos edellisenä iltana on polttanut pilveä, voi hyvin mennä aamulla lenkille. Pilveä voi sitäpaitsi polttaa tai muutoin nauttia myös juoksun aikana. Tuttu juttu pitkän matkan juoksijoille.

sorvari
Viestit: 168
Liittynyt: 23.4.2013

Re: Kannabista alkoholista eroon pääsemiseen?

ViestiKirjoittaja sorvari » 8.9.2018 9:04

Itsellänikin oli ongelma alkon kanssa siten, että tuli yleensä juotua perjantai ja lauantai ilta sammumiseen asti ja olot sen mukaiset. :o Sitten kun aloin polttelemaan kannabista, niin jäi kuin taikaiskusta huikka pois, en sen paremmin tiedä syytä siihen, mutta ei vaan tehnyt enää mieli. Kukasta saa vaan paremman vasteen rentoutumiseen ja ei tule niitä järkyttäviä krapuloita, sen verran menee vielä kaljaa, että saunoessa tulee pari purkkia juotua, mutta ei enempää. Tulee kyllä yleensä poltettua viikonloppuisin molempina iltoina, mutta näen sen parempana kuin alkoholin. Sen verran vielä lisään, että näin on mennyt jo noin viisi vuotta. :D https://youtu.be/8XBEBOT_Pxs
En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin!

Avatar
pexi
Viestit: 1529
Liittynyt: 21.4.2005

Re: Kannabista alkoholista eroon pääsemiseen?

ViestiKirjoittaja pexi » 23.5.2019 13:23

ctrl kirjoitti:olisko ajatuksia?


Miehelle krapulaan sienimunakas ( :wink: ) ja alotat keskustelun juomisen järkevyydestä tunnin-parin päästä.
Jos yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa niin kuinka montaa sanaa elokuva vastaa?

Kukkamies1973

Re: Kannabista alkoholista eroon pääsemiseen?

ViestiKirjoittaja Kukkamies1973 » 29.9.2019 19:34

Minä join ennen pullon jallua joka perjantai ja olin ihan sekaisin. Voin huonosti ja unensaanti kärsi paljon.

Nyt polttelen kukkaa perjantaina aina klo 18 ja joskus myös lauantainakin. Voin hyvin ja en ole juonut pisaraakaan viinaa sen jälkeen kun aloin polttaa kukkaa. Kiitos, kannabis... :)

Misty_
Viestit: 241
Liittynyt: 29.8.2019

Re: Kannabista alkoholista eroon pääsemiseen?

ViestiKirjoittaja Misty_ » 30.9.2019 1:05

Lähes 10 vuotta tullut tissuteltua 6-10 kaljaa joka päivä, viikonloppusin tuplana. Välillä ollut päivän tai pari väkisin juomatta ja sitten taas korkki auki.

Tänä vuonna huomasin omassa alkoholinkäytössä sen että lähtee hanskasta joka kerta vaikka kuinka menis vaan yhelle. Alkaa heti napsumaan ja se on aina menoa, sitten on rahat tuhlattu älyttömyyksiin ja perseilty kännissä yms sitä rataa.

Nyt pari kk päivittäin pilveä nauttinut pieniä määriä syömällä pysyen täysin toimintakykyisenä ja ei mitään ongelmaa ottaa yksi kylmä olut ja jättää se siihen. Humalan puolelle kun menee tulee vaan epämiellyttävä olo.

Täyttä lääkettä tämä on jos kaltaiseni ongelmakäyttäjän saa ilman tuskia jättämään alkoholin arjesta pois.

Tämän päälle oma hyvinvointi noussut paljon korkeammalle prioriteetille kuin ennen ja pysyy koti siistinä.

5/5

Avatar
300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1751
Liittynyt: 16.5.2012

Re: Kannabista alkoholista eroon pääsemiseen?

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 30.9.2019 9:53

WeedDog kirjoitti:Nämä kaksi edellämainittua elämän tositarinaa lämmittää mieltä. Kannabis syöttää vielä katkeraa kalkkia alkoholiteollisuudelle ja alkoholipolitiikalle. Joku vielä ihmettelee miksi nuorten aikuisten alkoholinkulutus on kääntynyt laskuun ? :D


Kaksi viimeistä kyllä kuulostavat hyviltä, mutta. Alkoholismi on todellisuuspakoa, ja kannabis käy siihen yhtä lailla, tosin vähäisin sivuvaikutuksin jos käyttö pysyy kohtuullisena. Kyse on valitettavasti vain yhden ongelmien turruttajan vaihtaminen toiseen. Sama jos vaihtaisi vaikka bentsoihin tai masennuslääkkeeseen. Tai kuntoiluun, terveelliseen ja säännölliseen elämänrytmiin ja syömiseen. En kategorioisi mitään näistä toistaan paremmaksi tai huonommaksi, paitsi alkoholin terveyshaittojensa takia äärimmäisen vaaralliseksi, ja tuulipuku-elämäntapa olisi se terveellisin. Jokaisessa on vaikeutensa. Keinonsa kullakin, ja hyvä tietysti jos kaikista vaihtoehdoista löytyy se itselle mieleisin.

En sitten jeesustele tässä mitään, kunhan kelailin itse törmäämiäni ja toisten syöttämiä vaihtoehtoja.

Uskon että nuorten alkoholinkulutus on kääntynyt laskuun koska huumeita ja lääkkeitä on helpompi hankkia, ei tarvitse kytätä siwan kulmalla hakijaa, pari pilleriä taskussa on pajon diskreetimpi kuin joku bissekassi, jonka siat kaatavat maahan ja ilmoittavat kotiin ja tekevät lastensuojeluilmoituksen.
"Jokainen kuollut harsosääski on 300-400 munaa vähemmän mullassa". -Martat

Misty_
Viestit: 241
Liittynyt: 29.8.2019

Re: Kannabista alkoholista eroon pääsemiseen?

ViestiKirjoittaja Misty_ » 30.9.2019 13:22

Jep, alkoon vuosia kehittynyt fyysinen ja psyykkinen addiktoituminen tekee elämästä suoraan sanottuna kurjaa. Ihmisestä tulee aivan täys nuija kun se on kännissä, yritä sellasen kanssa puhua tai saati sit elää. Juoppo on itsekäs, sitä ei kiinnosta, se ei jaksa eikä se ymmärrä.

Tämän huomasin omassa peilikuvassa. Moneen kertaan yritin olla kokonaisen viikon dokaamatta kun tiedostin juuri nämä lieveilmiöt mitä se aiheuttaa itselle ja ympäristölle, en kertaakaan pystynyt siihen on vaan pakko vetää vaikka en haluaisi.

Vaikka se olikin vain päihteen vaihtaminen toiseen en ole enään koukussa. Jääkaapissa on sixpäkki kaljaa ja siitä riittää varmasti tämän viikon tarpeisiin jos tulee saunassa käytyä. Nyt kun tällä tiellä ollaan takaisin ei ole paluuta, ei ikipäivänä.

Kuten mainittu, alkoholi on erittäin huono päihde, ei ainoastaan sen takia että se on terveydelle haitallinen.

Kääntyy se kuppi toiseenkin suuntaan, nyt olen yhteiskunnan silmissä rikollinen.

Avatar
weed420
Viestit: 1562
Liittynyt: 11.12.2010

Re: Kannabista alkoholista eroon pääsemiseen?

ViestiKirjoittaja weed420 » 30.9.2019 21:19

alkoholi on liian pitkälle vietyä ja sitä tulisi välttää. itse en juo enää lainkaan, paitsi ehkä yhden jossain paratiisimaisessa ranta-miljöössä sitten vanhoina päivinä. pilveä en lopeta ikinä, mutta saattaa olla että tulee esimerkiksi jokin 10 vuoden pituinen tauko siitä. elämä näyttää.
pillerit vetäkää pöntöstä alas, jos ei ole aivan pakko syödä niitä. mikäli vaikka arjen muutokset eivät ole auttaneet vaivoihin ja muuten sairaus etenisi nopeasti tappaen tai muuten hankaloittaisi elämässä toimimista.
oikealla ruokavaliolla voi vaikuttaa todella paljon omaan hyvinvointiinsa. en ole mikään paras sitä sanomaan, koska aika-ajoin lipsun siitä ja alan passivoitumaan ruoan valmistuksen ja muun suhteen. toki tähän vaikuttaa moni asia, kuten yksinkertaisesti arjessa väsyminen, mahdollinen kiire, ihmissuhdeongelmat sekä rahatilanne jne.

78SG

Re: Kannabista alkoholista eroon pääsemiseen?

ViestiKirjoittaja 78SG » 3.11.2019 13:21

Passivoittava känni vai optimismia lisäävä jointti?
Paremman seurauksen saa kun yrittää elää tässä yhteiskunnassa ilman sääntöjä. Tällaista elämäntapaa voisi myös kutsua anarkistiseksi. Anarkisesti erityisesti sen asian puolella, jota voi sanallisesti internetissä puhua.

chrisjo
Viestit: 140
Liittynyt: 6.11.2013

Re: Kannabista alkoholista eroon pääsemiseen?

ViestiKirjoittaja chrisjo » 3.11.2019 20:01

weed420 kirjoitti:
pillerit vetäkää pöntöstä alas,


Mistä ne päätyvät luontoon tai vesijohtoverkkoon muiden riesaksi.
Audentes fortuna iuvat

Vieras

Re: Kannabista alkoholista eroon pääsemiseen?

ViestiKirjoittaja Vieras » 12.1.2020 12:18

mulla ainakin vähentyi alkoholinkäyttö ihan itsestään kun rupesin polttamaan kukkaa uudestaan monen vuoden tauon jälkeen. lopetin myös röökin seinään koska tajusin että saan riittävästi nikotiinia päivän aikana poltetuista 3-6jointista.

Vieras

Re: Kannabista alkoholista eroon pääsemiseen?

ViestiKirjoittaja Vieras » 12.1.2020 15:41

Johtuu varmaan alkoholismin muodosta että mikä muu huume on paras korvaushoitoon.
Jotkut tykkää heittää aivot narikkaan, niin silloin on paras kai hallusinogeenit joista onkin tehty tutkimuksia.
Joillekin taas tulee alkoholiriippuvuus siitä hulluttelusta josta seuraa morkkis ja ahdistus selvinpäin, eikä halua enää selvitä. Silloin varmaan mukavasti rauhoittaa jokin hyvä cbd 2+% indica. 0%cbd sativaa en suosittelisi.
Täytyy tosiaan myös muistaa tässä erilaiset kannabis laadut. KANNABISTA EI SAA YLEISTÄÄ.
Kun minä olin nuori ja join liian kovia kännejä ja olin silloin yllytyshullu, niin ihan perus katulätkä oli taivaanlahja. Siihen loppui sekoilut. Katulätkässä on usein korkeahko cbd pitoisuus, koska se on tullut niin pitkän matkan ja thc muuntuu ajan kanssa cbd muotoon.
Nykyään on ongelma kun väki saa mitä tahansa siiduja tilattua ja sit yllyttyyvät tilaamaan korkeimpia thc kukkia ilman cbd jarruja ja sit pölähtää ne psyyken rippeetkin joita alkoholistilla on, taivaantuuliin.
Kompromissina pitäisin jotain hyvää kushia. Niissä on 2-4% cbd usein, ja miehekäs määrä thc:tä niin ei tarvii hävetä.
Ei sellainen jurokki juopottelija voi parhaita tilata, liian hapokasta.
So... Hold up, wait a minute, let me put som Kush up in it... :pimp:

Avatar
300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1751
Liittynyt: 16.5.2012

Re: Kannabista alkoholista eroon pääsemiseen?

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 15.1.2020 17:53

Komppaan myös korkean (1-1,5%) cbd:ta ja kohtuudella thc:ta (~15%) sisältävän indican puolesta. Vaikutus kestää jopa 2 pv, sopii työpäivän jälkeen unilääkkeeksi, ja on turvallinen krapulassa kun on kamala nestehukka ja tuntuu että pumppu tulee rinnasta läpi. 12v kasvatushistoriani aikana paras tällainen on ollut Greenhousen White Rhino.
"Jokainen kuollut harsosääski on 300-400 munaa vähemmän mullassa". -Martat

pothead50
Viestit: 1
Liittynyt: 18.11.2019

Re: Kannabista alkoholista eroon pääsemiseen?

ViestiKirjoittaja pothead50 » 16.1.2020 6:07

minä olin sikakännissä 25 vuotta ilman kannadista aluksi todella runsasta käyttöä ei olisi tullut juomisen lopettamisesta mitään, monet täysin hyödyttömät katkaisuhoidot takana jossa vaan syötetään vahvoja lääkkeitä esim, neuroleptejä eikä niistä ole mitään apua mutta hamppu auttoi minut irti viinasta, nykyään voi kyllä ottaa saunakaljan mutta humalaan en edes pysty itseäni juomaan tulee inhoreaktio yäk ei taas tätä oloa (humalaa), kyllä voin vakuuttaa että tuo alkoholi on runsaasti käytettynä kauhea myrkky joka tuhosi sosiaalisen elämäni ja perhesuhteeni pahasti muine lieveilmiöineen väkivalta ym ym, varokaa viinaa se on skeidaa, nykyään en voi ymmärtää että valtio sitä diilaa vaikka lieveilmiöt on valtiolla hyvin tiedossa ja se että viinasta saadut tulot kattavat vaivoin viinan aiheuttamat haitat jos edes kattavat, todettakoon vielä että on suorastaan ihme että selvisin hengissä tuosta viinaputkesta


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija