Kuva

miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Avatar
neural_rust
1 tähti
1 tähti
Viestit: 2914
Liittynyt: 27.5.2008

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja neural_rust » 20.5.2018 13:24

En pidä, lähinnä huudan kovaan ääneen..
Mun hatsittelu on kylän julkinen salaisuus,
Talkkari tietää, kuten poliisikin.

Itseasiassa en ole ikinä kieltänyt käyttööni, vaikka kuka ois kysynyt..

Locker
Viestit: 424
Liittynyt: 18.10.2010

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Locker » 1.8.2018 21:36

Locker kirjoitti:Se salassa pitäminen on henkkoht yksi suurimpia minua painavia asioita... Ei kuitenkaan ole pokkaa tulla huutaen "kaapista".

    Kuitenkin taannoin yksissä kaverin kotibileissä olin tullut paikalle pössyissä ja siinä sitten näön vuoksi nautiskellut pullollisen. Kun pilvi kääntyi laskuun, rohkaistuin kahteen pienimuotoiseen kaapin raottamiseen :) .

    1) Kysyin asunnossa majailevalta kaveri 1:ltä, josko parvekkeella saa polttaa kukkaa.
    2) Parvekkeella oli muutama muukin polttelustani tietävän kaveri 2:n lisäksi, joista eniten kysymyksiä herätti yksi pitkäaikainen suhde, kaveri 3. Sytytin agentin. Kaveri 2 tiesi mistä on kyse, kaveri 3 puolestaan huomattuaan "tupakan" hämmästeli, että olenko (ainiaan savuton hyvis) alkanut polttamaan!

    Tuoksu levisi hetkessä ja uusi paljastunut puoleni kuitattiin mukavassa hengessä: "Täällähän onkin tällainen kukkaistuoksu!"

Lähimmiltä ystäviltäni en ole asiaa salaillut, joiltain heistä kun asiasta aikanaan varsinaisesti kuulin muuta kuin mitä terveystiedon tunnilla kerrottiin. Toiveenani ja tavoitteenani olisi jokin päivä (toivottavasti jo pian) kertoa asiasta vanhemmille, ainakin toiselle.


Ohhoh! Olipas hauska törmätä tähän vanhaan viestiini 5 vuotta sitten ja todeta, että olen saanut jättää kyydistä paljon tuosta painolastista!

Suurin osa kavereista on kuitenkin vähintään kokeillut eikä oikein kukaan piireissäni suhtaudu kannabikseen tuomitsevasti, joten käyttöni ei ole minut tunteville nykyisin mikään salaisuus.
Olen kertonut myös vanhemmilleni (mikä tuntui todella hyvältä), jotka suhtautuivat asiaan kaiken kaikkiaan rennosti. En muuta odottanutkaan. Isäni on itsekin jokuset pössyt poltellut omassa nuoruudessaan ja kertoikin historian havinaa huokuvia tarinoita niiltä ajoilta. Haluaisin vielä joskus polttaa savut, kun olen heidän seurassaan.

Salailun piiriksi taitaa sitten jäädä vain työelämä.

Avatar
weed420
Viestit: 1562
Liittynyt: 11.12.2010

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja weed420 » 2.8.2018 23:51

ennen salasin, kielsin ja piilotin käytön. nykyään yritän vain piilottaa sen niiltä joiden ei tarvitse tietää siitä.

Avatar
221x25
Viestit: 130
Liittynyt: 7.11.2017

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja 221x25 » 3.8.2018 20:48

Älä pakota mua kuselle
https://youtu.be/uK0kencE0fw

Avatar
asspounder
Viestit: 356
Liittynyt: 29.6.2013

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja asspounder » 30.3.2020 17:01

Viinaa juodessa tuli kannettua mm. asiasta tietämättömiä naisia kämpille, nykyään on varovaisempi meininki. Kaverit tietävät, veli tietää. Jos joku kysyy, en asiaa kiellä ja vastaan kyllä kysymyksiin. En ole nähnyt mitään erikoisen hyvää syytä huudella tästä harrastuksesta muuten. Muutama vuosi sitten tuli tarjottua tutuillekin, mutta lokeilta loppui mielenkiinto kanssakäymiseen heti kun purkit tyhjenivät. Tämä on normaalia, mutta silti surullista ja mikä tärkeintä, heinän hukkaamista. Kyllä multa savut edelleen irtoaa pitkäaikaisille kavereille. Positiivista tässä asiassa on se, että hyvin harvaa pohjimmiltaan kiinnostaa, moralisointia en ole kuullut keneltäkään.
"Why is pot against the law? It wouldn't be because anyone can grow it, and therefore you can't make a profit off it, would it?" - Bill Hicks

rxsted
Viestit: 1670
Liittynyt: 12.2.2019

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja rxsted » 30.3.2020 20:51

About tämän verran:

Kuva

Ei nyt asiasta tule joka seurueessa huudeltua, mutta olen 24/7 pilvessä ja jotkut sen huomaa.
“That’s what plant breeders do — we grow 100,000 plants, keep 100 of them, and trash all the rest. I love to kill. I’m getting rid of everything that’s imperfect.”
David "Skunkman" Watson (2004)

Avatar
Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 2437
Liittynyt: 29.1.2008

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 31.3.2020 10:57

Viime vastauksen jälkeen vanhemmat ovat saaneet tietää harrastuksesta. Eivät tykkää, mutta eivät ainakaan vasikoi. Äiti joskus sanoi "jos sun on pakko polttaa niin polttaisit edes vaan tupakkaa", joka on niin jäätävän typerä lausunto niin monella tasolla että aivoni leikkasivat kiinni ja häkellyin typeryyden määrästä. Sitä paskaa en kehooni laita.
sativa to change the things I can
indica to accept the things I can't

Avatar
lizzy
Viestit: 732
Liittynyt: 31.8.2014

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja lizzy » 1.4.2020 14:03

Tapionpoika kirjoitti: Äiti joskus sanoi "jos sun on pakko polttaa niin polttaisit edes vaan tupakkaa"

Kamalaa :lohtu: Koita nyt ihmeessä valistaa häntä. Vaikka Hererin kirja luettavaksi.
Sans logique

Avatar
Iamnumber
Viestit: 1301
Liittynyt: 8.12.2015

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Iamnumber » 1.4.2020 16:52

lizzy kirjoitti:
Tapionpoika kirjoitti: Äiti joskus sanoi "jos sun on pakko polttaa niin polttaisit edes vaan tupakkaa"

Kamalaa :lohtu: Koita nyt ihmeessä valistaa häntä. Vaikka Hererin kirja luettavaksi.

malli esimerkki propaganda koneiston vaikutuksesta!

Jos hän pystyy yhtään ottaan vastaan niin netistähän löytyy aika hyvin graaffeja joissa rankattu koukuttavuuden, vahinko yksilölle ja vahinko yhteiskunnalle. Tossa kertomisessa pitää olla tosi varovainen että toinen on edes jossain määrin valmis kuuntelemaan eikä tuputa liikaa.

Tärkein hänelle lienee että pidät oman elämän kuosissa.
^ viestin sisältö on kolmen joukon rajaama. Yhteiskunnallinen vaikuttaminen kohti parempaa TAI Yksilön toiminta kohti +elämän laatu ja +toimintakyky. JA (rajaus) yk ihmisoikeuksien julistuksella. (A || B) && C.

Chiller
Viestit: 1338
Liittynyt: 20.3.2016

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Chiller » 1.4.2020 17:33

Asiaa voi ajaa mutta pitää salassa, kun puhuu asiasta yleisesti. Ei henkilökohtaisesti. Kun ottaa riittävästi selvää tutkituista faktoista niin pitäis onnistua.
Ei ole vaikeaa sanoa että hei, ei puhuta cannabiksesta koska se ei ole mahdollista. Pitää päättää puhutaanko indicasta, sativasta, cbd kasvista vai hybridistä.
Onko Suomessa muka valtaosa homoja kun homot sai kaikki oikeudet? Oletko sinä homo kun liputit niitä sateenkaaren värejä?
Yleensäkin on tyhmää puhua katsomalla peiliin tai jopa omaan napaan. Tätäkin pitäis muistaa tuoda esiin. On järkyttävää katsoa ja kuunnella, kuinka joillakin se menee siihen "valtio olen minä" tilanteeseen asti.
Joten zekatkaa ensin että onko tyyppi riittävän mieliterve objektiivisuuteen, ihan itsenne takia ennen kuin alatte "livertelemään". Muuten saatatte vain saada vihollisia. Jotkut oikeasti haluaa monistaa itsensä ympäri maailmaa ja hallita demokraattisesti diktaattorina, niin sairasta on väki yleisesti.

Avatar
Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 2437
Liittynyt: 29.1.2008

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 2.4.2020 16:18

lizzy kirjoitti:
Tapionpoika kirjoitti: Äiti joskus sanoi "jos sun on pakko polttaa niin polttaisit edes vaan tupakkaa"

Kamalaa :lohtu: Koita nyt ihmeessä valistaa häntä. Vaikka Hererin kirja luettavaksi.


Anton Vanha-Majamaan Kannabiskirjaa ajatellut itseasiassa.
sativa to change the things I can
indica to accept the things I can't

submit
Viestit: 4
Liittynyt: 11.11.2019

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja submit » 3.4.2020 20:29

Valitettavasti hyvin salassa. Työ lasten parissa on senlaatuinen että menee ura jos tieto leviää. Valitettavasti asenteet on sellaiset kuin on ja leppoisa aine kriminalisoitu. Alkoholia saisi vetää ihan miten paljon vain omalla ajalla. Vituttaa kun olen nähnyt mitä runsas alkoholi tekee perheissä ja lapsille. Sekä kansanterveydelle.
Alkoholiin en siis itse koske ollenkaan. Kannabiksen käytän salassa. Auttaa rentoutumaan ja nautiskelemaan. Nuorempana omissa porukoissa polteltiin avoimesti, nyt on uudet kuviot eikä tiedon voi antaa levitä. Mielelläni kertoisin omissa ammattiympyröissäkin aineen positiivisista vaikutuksista ja miten keskiluokkainen asiantuntija-kouluttaja käyttää pelottavaa huumausainetta eikä ole katuojaan kaatunutkaan.

New Eleusis

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja New Eleusis » 24.4.2020 19:24

Käytän kahvia, pilveä ja sieniä, ja koko ystäväpiirini tietää asiasta. Alkoholiin en koske enää. Töissä tietävät, että olen kannabisaktivisti, mutta aiheesta ei puhuta. Kaikki varmaan duunissa silti arvaavat, että olen pössyttelijä.

Avatar
300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1751
Liittynyt: 16.5.2012

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 24.4.2020 19:56

Kaikki tutut tietää, sen verran on järkeä etten röyhyyttele ostarin aukiolla olevan kukkaistutuksen penkeillä, ja sen verran hienotunteisuutta, etten laita palamaan vanhempien edessä. Töissä ei ole ketään kiinnostanut, asiasta ollut jotain läppää kahvilla joskus. Poltellut vain viikonloppuisin ja työt hoitanut skarpisti aina.
"Jokainen kuollut harsosääski on 300-400 munaa vähemmän mullassa". -Martat

goshjeepers
Viestit: 235
Liittynyt: 9.4.2019

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja goshjeepers » 25.4.2020 11:40

Riippuu. Lääkäriltä ja viranomaisilta salaan, muille asia selviää hyvin nopeasti, jos ollaan yhtään tekemisissä. Ilmeisesti ei ole ketään kiinnostanut ainakaan vasikoida(vielä :foil:).
Sisu syttyy, kun viimeinenkin toivonkipinä on hiipunut.

CFL_Closet
Viestit: 770
Liittynyt: 21.12.2012

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja CFL_Closet » 27.4.2020 23:10

En juurikaan salaa käyttöäni, paitsi työkavereilta ja pomolta. Käyttöni on melko vähäistä, harvaa suurimmaksi osin ja myöskin fiksua. About kaikki sukulaiset siitä tietävät ja ystävät myös. Perheelle ja läheisille asia on täysin ok.

Monesti ihmiset jotka saavat tietää käytöstäni sanovat olevansa yllättyneitä, koska en kuulemma millään tavalla vaikuta siltä että käyttäisin kannabista.

Havina
Viestit: 269
Liittynyt: 24.3.2019

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Havina » 28.4.2020 10:25

error9 kirjoitti:Ihmiset joihin luotan tietävät. En ota kantaa puolesta tai vastaan kannabikseen liittyvistä asioista somessa, duunissa etc.



Samoin. Tämä on täysin turvallisuusasia. Kasvatuspuuhistani ja kannabiksen käytöstäni tietää suunnilleen kourallinen ihmisiä, ja olen pitänyt periaatteena sitä, että jokainen heistä vähintään itsekin on joskus myssytellyt kanssani eli he ovat ns. rikoskumppaneita. :D Eipähän synny kiusausta ruveta juoruilemaan, kun voisi itsekin saada poliisilta huutia.
Kyllä taksi porsaan kotiin ajaa.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa