Kuva

miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Jopo
Viestit: 534
Liittynyt: 26.6.2005

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Jopo » 17.3.2007 5:05

Vanhemmat tietää. Kesti n. 6kk kertoa parille keverille, kun olin ensin asiaa sivunnut muutaman kerran varovaisesti puheissa. Odotin jopa heidän aloitetta keskustella aiheesta ensimmäisellä kerralla. :foil:

cawh

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja cawh » 21.9.2007 14:49

Paras kaveri tietää ja kun sai ekan kerran kuulla niin se oli sellaista ihmettelyä, että "miten sä sellasta!". Ollut aika hiljainen asiasta, en siis oikein tiedä tämän kantaa/mielipidettä asiaan. :think: Vanhemmat taas on tän asian suhteen niin ehdottomia (ovat vanhanaikaisia ja tietämättömiä), että ei auta kertoa. Eipä se kyllä heille kuulukaan. Sisarukset tietää ja suhtautuu hyvin. :) Katsonut parhaaksi olla puhumatta mitään koko asiasta tiettyjen kanssa. Parempi näin niin pysyy rauha maassa. :evil:

Avatar
Lion of Judah
Viestit: 385
Liittynyt: 13.9.2007

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Lion of Judah » 21.9.2007 15:51

Vanhemmat ja sukulaiset eivät tiedä, sisaruksia lukuun ottamatta. Tiedän, että vanhemmillani on siihen erittäin negatiivinen suhtautuminen, ja muilla sukulaisilla vielä negatiivisempi. Konservatiiveja ovat. En tykkää salailusta, mutta ainakin toistaiseksi tuntuu olevan molemmin puolin parempi etteivät vanhempani tiedä siitä. Aion kyllä kertoa heille kantani aikanaan, mutta nyt on vielä ehkä vähän liian aikaista.

Ystävilleni puhun siitä hyvin avoimesti. Moni polttaa itsekin tai on ainakin kokeillut, ja suurin osa suhtautuu melko myönteisesti. Muutamia negatiivisesti suhtautuvia kavereitakin on, enkä puhu heidän kanssaan siitä juurikaan. He tietävät minun polttavan kannabista, mutta en keskustele heidän kanssaan siitä, lähinnä sen takia että nuo keskustelut vituttavat suuresti itseäni. Aikaisemmin on tullut muutaman kerran kuultua kaverin suusta sitä tavallista "Jos ei päätä saa tarpeeksi sekaisin viinalla..." ja "Joo, mut se aiheuttaa hallusinaatioita ja siitä saa skitsofrenian" -tilitystä. :doh:
"Layer cake. Have you seen it? Fucking good weed with Daniel Craig."
~Matisyahu

nzo
Viestit: 397
Liittynyt: 27.1.2006

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja nzo » 21.9.2007 16:23

Kaikki tietävät! En ole salaillut pitkään aikaan, Ihan pikkuveljestä mutsin kautta mummoon!
You never get to heaven if you're scared of getting high. -Kylie Minogue

Avatar
Bajanderos L.
Viestit: 325
Liittynyt: 21.12.2005

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Bajanderos L. » 21.9.2007 19:36

En salaile, oon pajauttanu niin anopin kuin äitini eessä.
Työkaverit tietää, pomo taatusti arvaa.
Kaikki tärkeimmät ihmiset tietää,eivätkä anna sen häiritä.
ulkona palaa.

cawh

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja cawh » 21.9.2007 20:22

Lion of Judah kirjoitti:Aikaisemmin on tullut muutaman kerran kuultua kaverin suusta sitä tavallista "Jos ei päätä saa tarpeeksi sekaisin viinalla..." ja "Joo, mut se aiheuttaa hallusinaatioita ja siitä saa skitsofrenian" -tilitystä. :doh:


Tää ärsyttää itseäni tosi paljon. :doh:

Keke-
Viestit: 401
Liittynyt: 16.10.2006

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Keke- » 22.9.2007 0:02

C-unit kirjoitti:Lopetin alkoholin käytön ja siirryin polttelemaan kannabista. Samalla itsestään kaverit vaihtuivat viinalla läträäjistä hamppuveljiksi ja -siskoiksi. Elämä on valintoja. :mrgreen:


Pakko mainita: Mielestäni on melko kapeakatseista ja turhamaista valita ystävänsä päihteen mukaan! Tottakai jos tapaa ihmisiä, joita kiinnostaa sama kulttuuri ja sama harrastus, voi niistä saada uusia ystäviä, mutta itse en kyllä mistään hinnasta luopuisi ystävistäni, jotka eivät käytä kannabista! Mielestäni ei se ei ole oikeaa ystävyyttä, jos pystyt tuosta vain valita, että "Tuo on mun kaveri, se polttaa pilveä, kun taas tuo ei, se läträä alkoholilla!" Aivan samasta syystä kannabista vastustavat tuomitsevat sinun toimesi, kun sinä tuomitset alkoholin ja sen käyttäjät! Tuo viestisi saa sinut vaikuttamaan jotenkin kylmältä ihmiseltä :? Mielestäni olisi pelottavaa, jos jollain päihteellä olisi noin suuri vaikutus elämässäni. Päihteiden pitää olla mauste elämään, ei pääruoka!

Itse aiheeseen: Kannabiksen käytöstä en kerro heille, joiden arvelen tuomitsevan sen ilman suurempaa syytä. Enkä myöskään heille, joilta se saattaisi levitä useamman ihmisen tietouteen.

Avatar
C-unit
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1940
Liittynyt: 13.4.2004

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja C-unit » 22.9.2007 2:07

Keke- kirjoitti:Mielestäni on melko kapeakatseista ja turhamaista valita ystävänsä päihteen mukaan!

Ohan se vähän. Mut ei kaduta silti.

Tuo viestisi saa sinut vaikuttamaan jotenkin kylmältä ihmiseltä :?


Se vaikutelma on aika lähellä oikeaa.
:mrgreen:
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"

Avatar
pothead
Viestit: 190
Liittynyt: 23.3.2004

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja pothead » 22.9.2007 4:00

Nykyään olen asiasta aika avoin. Porukoille se tuli vahingossa aikoinaan ilmi ja eikä nyt sitä jaksa niille mitenkään salailla. Vähän aikaa sitten muutin soluun ja kyllä nuo kämppäkaverit tietää mun polttelusta eikä se onneksi näytä niitä häiritsevän. Jos on vähän nauttinut alkoholia(siihen on joutunut viime aikoina tilanteen pakosta turvautumaan, kun tykkään olla välillä sekasin, eikä oo savuja saanut), niin asia tulee helpommin puheeksi. Muistan kyllä ne alkuaikojen kuumottelut, piti mennä aina johonkin metsän keskelle polttamaan :).

nzo
Viestit: 397
Liittynyt: 27.1.2006

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja nzo » 22.9.2007 4:23

Voi helvetti (Kyllä, olen pahan ja vaikutus valtaisen ALKOHOLIN alaisena, siis mitä te jätkät jauhatte!!111!!ZxXzXXXzzXXQ!) Siis määrittyykö teidän kaveripiirinne kannabiksen polttelu-porukoitten mukaan?!!!XXzzZxxZ! (kelatkaa nyt oikeesti miltä toi kuulostaa!) !Olemme yhteiskunnan aktiivisia jäseniä? ja yritämme vaikuttaa positiivisesti tähän ympäröivään _paskaan_ !! Njoo, en ite ainakaan, mut kelatkaa nyt oikeesti.

(noin 1min) Ihan vitusti liikaa välimerkkejä ja viestiä en suostu sensuroimaan!

(noin 1,3min) AAAH Sensuuri senkun vaan iskee
You never get to heaven if you're scared of getting high. -Kylie Minogue

Avatar
Idän Pikajuna
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 1087
Liittynyt: 13.7.2007

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Idän Pikajuna » 22.9.2007 5:09

Itse en valitse kavereitani sen perusteella miten he suhtautuvat hamppuun, mutta tuomitsen kyllä kyseisten henkilöiden älylliset lahjat mikäli vahvojenkin argumenttien jälkeen mielipiteenä on "jyrkkä ei hUUmeille!". Itse en salaile enkä mainosta omaa käyttöäni, vaikka välillä heitänkin ns. inside vihjauksia jotka jokainen ymmärtää omalla tavallaan jos ymmärtää lainkaan. Mikäli minulta tullaan suoraan kysymään, hieman riippuen henkilöstä ja tilanteesta vastaan joko suoraan myöntäen tahi annan vastauksen jonka voi ymmärtää monella tavalla. Valehtele en kuitenkaan. Pidän sitä suorastaan naurettavana että joku on sinun kaveri mutta kun käyttö paljastuu yhtäkkiä ollaankin vihamiehiä, ei semmoinen ihminen ole ollut sinulle todellinen ystävä alkuunkaan.

Suurin osa ihmisistä jotka ovat tunteneet minut pidemmän aikaa tietävät että olen ainakin joskus käyttänyt vaikkeivat itse käyttäisikään ja mikäli en sellaisena kelpaa niinkuin olen niin pitäkööt tunkkinsa.

Anteeksi hieman sekava postaus, kello lähenee kuutta ja unettomuus vaivaa.
Lehemiä sioille.

Avatar
Kehäkettu
Viestit: 32
Liittynyt: 19.9.2005

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Kehäkettu » 22.9.2007 19:47

en muuten millään tavalla. :point:
jUsT häStLinG ARoUnd...

Avatar
aertsih
Viestit: 141
Liittynyt: 18.5.2007

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja aertsih » 23.9.2007 17:58

Suurinosa kavereista tietävät, tyttöystävä tietää, sisarukset + vanhemmat + suku ei tiedä. Töissä kannabiksesta olen mieluiten hiirenhiljaa. :foil:

Insanick
Viestit: 528
Liittynyt: 21.2.2006

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Insanick » 23.9.2007 19:15

Kaikki tietää, paitsi ne joiden ei tarvitsekaan tietää. :mrgreen:
"Hyvä matemaatikko heti, jos on synnin tuoksuakaan ilmassa, tarkistaa." -Armo Pohjanvirta

KoBa
Viestit: 156
Liittynyt: 26.10.2006

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja KoBa » 23.9.2007 21:17

Pidin lähestulokoon täysin salassa tuttaviltani ensimmäiset pari vuotta. Tuskimpa äitini ja kahden-kolmen kaverin lisäksi kukaan muu poltteluistani tiesi kun vielä yläasteella olin. Vuodet vierivät ja nykyään koko tuttavapiiri taitaa tietää; tosin taitaa lähes koko tuttavapiiri poltella tätä nykyä. Ja enää ei pahemmin jaksa kuumotellakaan että joku tuosta tietää, mitä sitä suotta peittelemään.

LuiGi
Viestit: 403
Liittynyt: 29.12.2005

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja LuiGi » 24.9.2007 20:53

En salaile. Eikä se ilmeisesti onnistuisikaan, moni täysin vieras ihminen tulee kysymään et poltaksä. Ja kun kysyy miten niin, ni vastaukseks saan et sä vaan näytät siltä..
Noh, kai mä sit näytän.

Sekavaa tekstiä, oon kuumeessa.. Kyl koht helpottaa :mrgreen:
Minun ajatukseni ja kokemukseni johtavat väistämättä henkilökohtaisiin totuuksiini, joihin tämä sisältyy. Sinun totuutesi ovat minulle vain mielipiteitä.

Piski^
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 228
Liittynyt: 4.1.2006

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Piski^ » 25.9.2007 13:07

Hittoako tuota salailemaan. Takapihalle vaan jopo suuhun, paristakymmenestä ikkunasta näkee varmasti mitä siellä puuhataan, jos jollain kiinnostusta sattuu olemaan. Tässä talossa kaikki jolla ikkuna on auki varmaan haistaa (ja yläpuolelta välillä isketäänkin ikkunoita kovaäänisesti kiinni). Lehdenjakajat naureskeli ohikävellessään kuinka opiskelijakylässä tuoksuu "pilvi".

Vanhemmat tietää, sisarukset tietää, kaverit tietää, emännän porukat ei varmaan vielä, ellei sit aavistaneet kun kerran törmäsivät minuun ollessani pienessä pöhnässä (poppivehkeistä tuli Learyn haastattelu ja satuin just kuulemaan sanat "marihuana and LSD", jolloin piti vaihtaa biisi).

Jos joku tulee sanomaan, tulkoot, kysyjälle vastattakoot. En ole rikollinen, minulla ei ole pelättävää. Baarissakin tullut bluntti hiisattua, ei tullut kukaan sanomaan. Juna-asemalla varmaan joku ohitse kävellyt nainen rupesi soittelemaan poliisille.

"Täällä juna-asemalla on pari tyyppiä jotka polttaa huumeita"
"Aijaa, kiitoksia soitosta, kirjataan ylös"
"Entäs tuntomerkit?"
"Ei tarvitse"

On niillä parempaakin tekemistä kuin ajella ympäri kaupunkia jotain julkipolttelijaa jahtaamassa. Vaikee saada puhaltamaan, jos jalan on liikenteessä.
-piski-

Avatar
NikeMan
Viestit: 45
Liittynyt: 18.9.2007

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja NikeMan » 25.9.2007 14:56

Kaikki paitsi vieraat ja puol tutut. Ja kysymällähän se aina selviää :P

Avatar
Greenmile
Viestit: 147
Liittynyt: 6.12.2006

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Greenmile » 25.9.2007 21:10

Pyrin pitämään matalaa profiilia, joskin parhaat kaverit ja äitini ovat perillä asiasta :D viimeksimainitulta jopa tullut positiivista palautetta kun alkoholi ei minulle tunnu sopivan ja erilaisia ongelmia sen liiallisesta käytöstä aikaisemmin tuli.
The truth is out there.

Avatar
Lehtor
Viestit: 110
Liittynyt: 22.1.2007

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Lehtor » 25.9.2007 21:20

Kaverit tietää. Porukat ei tiedä, koska eivät ole kysyneet. Jos kyselevät ni en ajatellut valehdella. Duunikavereiden ei tarvitsekaan tietää.
miltä teist tuntuu?


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa