Kuva

Tunnustusten topic!

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Avatar
weed420
Viestit: 1562
Liittynyt: 11.12.2010

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja weed420 » 8.4.2020 15:39

yhdessä vaiheessa kärsin ylivilkkaasta aineenvaihdunnasta tai jostain vastaavasta, eli siis kusetti aivan jatkuvasti, eivätkä ne lirut olleet mitään niin pieniä - aina

hetken mielijohteesta tilasin silloin kusipullon, tai oikeastaan putken, ja löysin sen jokunen aika sitten jostain rojuista aivan käyttämättömänä. pitihän se tietysti korkata, ja nyt - kyllä -, se pelastaa hankalatkin hetket tuoden helpotuksensa.
juuri heränneenä on nautinnollista lorotella rakko täysin tyhjäksi, ilman että täytyisi nousta pikaisesti ylös sieltä lämpimän peiton alta. toimii hyvin myös sohvalla, jos koko ilta on tullut lussuteltua ja vähän sen ylikin.














:lol:

Mari jane

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Mari jane » 30.4.2020 9:04

Sam 1 kirjoitti:
Kukkaistypy kirjoitti:Haaveilen miehestä joka haluaa naida usein.

Oon kuullu huhuja, että Trolli-Pekka Bluffendahl on kova jätkä höyläämään. :yes:
Mistä noita Trolli-Pekkoja löytää ? :think: :laugh:

Arite
Viestit: 28
Liittynyt: 21.11.2019

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Arite » 30.4.2020 15:28

Mari jane kirjoitti:
Sam 1 kirjoitti:
Kukkaistypy kirjoitti:Haaveilen miehestä joka haluaa naida usein.

Oon kuullu huhuja, että Trolli-Pekka Bluffendahl on kova jätkä höyläämään. :yes:
Mistä noita Trolli-Pekkoja löytää ? :think: :laugh:


Joka aamu ra kastelisin naisen,
joisin ra:ni naisen päältä, mahalta, tisseiltä, selältä, pakaroilta.

Ei saunasolmua tai kuppikättä tarvi mihinkään, jos on nainen, jota ra kastella.

Nimenomaan aamulla, voi päivälläkin, tai illalla, mutta silloin ra:sta saatava energia tulee väärään aikaan vuorokaudesta ja voi olla vaikeaa nukkua yöllä.

Joskus kuullu kysymyksen, johon vastaan nyt kirjoittamatta kysymystä.
Naisessa kiertää mahla.
Miehessä kiertää sperma.
Yhteiseltä nimeltään ra, joka on myös kuu.

Arvatkaa

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Arvatkaa » 16.11.2020 20:59

Kannan työssäni kaikkia voimankäyttövälineitä sekä otan ihmisiä kiinni ja selvitän rikoksia. Olen foorumilakin aktiivinen. Katson pikkuasioita sormien läpi liian usein.

En ole vartija

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja En ole vartija » 16.11.2020 21:44

En ole vartija


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa