Tunnustusten topic!

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 1.9.2007 14:02

- olen syönyt mässyissäni kavereitteni ruokia
- olen joskus helvetin kateellinen kauniille ja sosiaaliselle, (parhaalle) ystävättärelleni, koska hän saa aina miehen baarista minun ollessa se rumempi ja pienitissisempi, (vaikkakin ehkä fiksumpi)
- edellä mainitusta syystä juon itseni joko liian känniin tai poltan niin paljon pilveä että uskallan edes mennä puhumaan miehille
- olen yrittänyt itsemurhaa unilääkkeillä lukion ensimmäisellä luokalla, seuraavana aamuna menin kouluun sienissä ja lääkepöhnässä
- vihaan töitä ja sitä, ettei opiskelusta makseta palkkaa
- vihaan sitä että kaikki itseriittoiset ja "oikeassa olevat" kusipäät yrittävät pakottaa minua tekemään asioita joita en pidä ollenkaan tärkeänä
- usein tunnen itseni yksinäiseksi, mutta silti jaksan esittää etten muka tarvitsisi seurustelukumppania ja ahdistus rinta-alassani vain kasvaa
- olen ollut ihastunut ainakin kahteen (tietämättäni) homoseksuaaliseen mieheen ja minua hävettää se aivan helvetisti enkä ole kertonut asiasta kellekään
- valehtelen vanhemmilleni ja perheenjäsenilleni jatkuvasti
- minulla on ollut pitkään syömishäiriö mutta kukaan ei tiedä siitä
- esitän olevani vitunmoinen jeesustelija ja varsinainen buddha, mutta oikeasti olen täysi nolla joka ei edes vaivaannu kierrättämään mutta silti paasaa veganismista, eläinten oikeuksista yms. paskasta josta ei oikeasti välitä vitunkaan vertaa
- kiroilen liikaa ja liian kovaa
- häpeän vartaloani niin paljon, että aina seksiä harrastaessani pidän päälläni rintaliivejä
- edellisestä aiheesta johtuen olen salaa harkinnut rintojensuurennusleikkausta
- vihaan pakollisia sukulaisvierailuja
- vihaan puhelimessa puhumista
- vihaan kaikkia ernuja ja pörristeinejä kun ne luulevat erottuvansa edukseen katukuvasta mutta heitä katsellessani he näyttävät lähinnä pelokkailta ja säälittäviltä koiranpennuilta
- minua vituttaa tampiot, jotka yrittävät todistaa minulle kristinuskoon liittyviä faktoja argumentilla "se vain on niin"
- olen äärettömän ujo ja arka, mutta on helpompaa olla kova kuin pehmeä
- olen tosissani harkinnut aseen/veitsen hankkimista
- minua vituttaa se, ettei meitä naisia oteta useinkaan vakavasti Näistä Asioista puhuttaessa ja miehet vain naureskelevat ajatukselle esim. kotikasvatuksesta
- sama pätee musiikintekoon
- kahdesta aikaisemmasta johtuen, joskus toivoisin kovasti olevani mies jotta minua kuunneltaisiin eikä minun tarvitsisi koko ajan todistella kovuuttani
- aina kaupassa käydessäni minusta tuntuu siltä että vartijat seuraavat minua ja kaupan muut asioijat tuijottavat minua
- joskus yllätän itseni haaveilemasta keskiluokkaisesta kotiäitielämästä
- olen nauranut liian usein itseni ulos kirkosta
- pidän suurimpaa osaa ihmisistä ympärilläni ärsyttävinä teeskentelijöinä, ja häpeän itseäni kun huomaan ajattelevani niin sillä olen joka tapauksessa samanlainen dorka kuin kaikki muutkin
- omistan liikaa sonic youthin levyjä joita en ole koskaan edes kuunnellut
- olen huomannut nykyään esittäväni liian usein mukavaa ihmistä vain miellyttääkseni tuntemattomia ihmisiä vaikka oikeasti minua vain vituttaa ja haluaisin pitää turpani kiinni ja mököttää nurkassa

Taidan rakastaa itseäni liikaa <333 :doh: :|

Avatar
Idän Pikajuna
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 1087
Liittynyt: 13.7.2007

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Idän Pikajuna » 1.9.2007 16:18

Minussa on varmasti kasapäin huonoja piirteitä mutta en itse osaa tiedostaa niitä ja siedän hyvin huonosti kritiikkiä vaikka uskottelen itselleni että hyvinhän minä sitä siedän. Päältäpäin näytän nieleväni kritiikin kuin ilman, mutta todellisuudessa hyvinkin mitättömät kommentit voivat vaivata minua päiviä.

Avatar
PsyComa
Viestit: 211
Liittynyt: 13.2.2006

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja PsyComa » 3.9.2007 8:41

Kiinnostun uusista ihmisistä liian helposti ja liikaa, tuota vieraan kirjoittamaa tekstiä lukiessakin heräsi heti ajatus "kuinka saan häneen yhteyden".
En osaa yhdyssanoja, ja siitä on turha huomautella, sillä en niitä ikinä opi.

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 25.9.2007 20:57

Olen sosiaalisesti aivan säälittävä tapaus. En osaa olla ihmisten kanssa. Ja sekös mua kovin vituttaa

jokotai

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja jokotai » 25.9.2007 21:45

Elikkä joo tässä kai sitten tunnustukseni joksenkin lyhyt.
- Ahdistunut
- Juon liikaa
- Liikun liian vähän ulkona
- En pidä siitä jos minulle soitetaan kännykällä
- Mikään ei kiinnosta
- Unelmoin liika

Avatar
blueberry
Viestit: 168
Liittynyt: 20.9.2007

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja blueberry » 28.9.2007 1:01

-Varastan töistä wc-paperia :oops:
-syön liikaa panacodeja
-nyysin kukkakauppojen pihoista kukkasia
-kusen parvekkeelta.
Silmieni väristä näette tomaattien tuoreuden.

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 29.9.2007 3:40

- poltan kannabista
- en ole eläessäni maistanut tupakkaa
- en ymmärrä uskossa olevia
- olen sosiopaatti tai joku psykopaatti tai joku vastaava
- en tunne myötätuntoa muita kohtaan
- sain tyttöystäväni masennuksen ja burnoutin partaalta tappamaan itsensä mutta en ole sanonut kenellekkään
- esitän työpaikalla roolia
- en ymmärrä tunteita ja olen yrittänyt salaa ottaa selvää
- valehtelen psykiatrille
- käytän kannabiksen lisäksi myös lääkkeitä
- valehtelen itsellenni päivittäin lupaamalla tehdä jotain vaikka en tee
- valehtelen ympäristölle (perhe, suku, ystävät) päivittäin

Onhan näitä mutta tuossa muutama...

Avatar
Karstafa
Viestit: 192
Liittynyt: 8.2.2004

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Karstafa » 29.9.2007 10:15

mä haluaisin peräänkuuluttaa että nyt on todella huono olo...
KOMBUCHAA!

Avatar
Monty
Viestit: 305
Liittynyt: 13.4.2006

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Monty » 29.9.2007 11:10

Oon rakastunut, ollut jo kauan enkä halua sitä. Haluan elää omillani, haluan mennä omaa polkua. Rakkaus on hupsuille. Jaa kortit.

Author, silly one.

Avatar
Lepa
Viestit: 176
Liittynyt: 4.8.2007

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Lepa » 29.9.2007 15:59

en osaa pelaa.

Avatar
Lehtor
Viestit: 110
Liittynyt: 22.1.2007

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Lehtor » 29.9.2007 16:40

Pitikin lukee tää ketju. :cry:
miltä teist tuntuu?

Avatar
janero
Viestit: 41
Liittynyt: 24.9.2007

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja janero » 29.9.2007 18:32

-Olen tajuttoman utelias.
-Vihaan sellaisia piirteitä muissa mitä näen itsessäni.
-Vihaan että tyhmempiä sorretaan vaikka en niitä itsekään siedä.
-Vihaan epäloogisia ihmisiä.
-En tiedä ilmansuuntia.
-Sieluni rakastaa mustaa huumoria.. Sellaista missä muut kiljuvat "ei noin saa tehdä" minä yleensä nauran. esimerkki:http://www.liveleak.com/view?i=da1_1188857539

RUmPSA

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja RUmPSA » 29.9.2007 19:31

- En osaa kasvattaa ja minulla on 110w esli. Silti esitän että olisin parempikin kasvattaja. Neuvon myös muita.
- Haukun aina BB ohjelmaa muille, vaikka se on ainoa tv-ohjelma jota pyrin seuraamaan säännöllisesti
- Pidän yllä helvetinmoista ylisuorittaja, menestyjä ja pelimieskulissia. Oikeasti olen laiska mulkero ilman oikeita ystäviä.
- Tissit eivät kiihota minua juuri lainkaan. (olen mies)
- Valehtelen vanhemmilleni, enkä edes häpeä.
- Minulla ei ole minkäänlaista kontrollia raha-asioissa.
- Siemeneni ovat loppu

Avatar
eleKieli
Viestit: 344
Liittynyt: 27.4.2004

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja eleKieli » 30.9.2007 11:41

RUmPSA kirjoitti:- Tissit eivät kiihota minua juuri lainkaan. (olen mies)


Tässä vaiheessa kannattaa jo miettiä vakavasti omaa elämäänsä ja sen suuntaa. Muista, ei yksi kerta homoa tee!
one hand washes the other

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 7.10.2007 5:12

En ole ikinä tehnyt oikeita töitä. Ikää on yli 20vuotta.
Minua ei ikinä ole huvittanut tehdä töitä.
Minua ei kiinnosta mikään työpaikka, vaikka olen yrittänyt "löytää" itseäni jo usean vuoden ajan.
Minua ärsyttää tyhmät ihmiset. Siis sellaiset, jotka eivät osaa käyttää mahdollisuuksiaan oikein. Kuten maahanmuuttajat jotka vain rähisee. Silti en itse ole tehnyt elämässäni juurikaan mitään, vaikka suomi antaa hyvät mahdollisuudet opiskelulle(opiskelen kuitenkin täysin itselleni sopimatonta alaa.)
Pelkään, että kasvava maahamuuttovirta ja islamilaiset tuhoavat eurooppaa pala palalta. Tukirahat eivät vain voi riittää tarpeeksi kauan.
En ole uskovainen, mutta en kiistä jonkun suuremman voiman olemassaoloa(En pidä järjestäytyneestä kirkosta)
Myös kasvava Islamilaisen väestön prosentuaalinen osuus huolestuttaa kristityissä maissa. Joku väistämättä alkaa rähisemään.
Pariisin mellakoissa toivoin, että poliisit ottaisivat kovat panokset käyttöön ja tuhoisisivat mellakoitsijat täydellisesti.
Vihaan kuitenkin roturasisteja, ja useat muuten hyvät jätkät näitä ovat. En jaksa enää puhua asiasta, vaan olen kommentoimatta ärsyttäviä fraaseja. Se kuitenkin ärsyttää, että en voi olla oma itseni tälläisten ihmisten seurassa.
Näen oman maailmankatsomukseni lähes täydellisen oikeudenmukaiseksi, ja on vaikea ottaa osaa keskusteluun jossa vihaan toisen mielipidettä.
Tämä on minun ensimmäinen tunnustus-posti Internetissä.
Tekstini on agressiivista, mutta olen rauhallinen enkä toivo pahaa hänelle, joka on toimissaan vilpittömästi tahtonut olla tekemättä pahaat toisille.


Enempiki olisi varmasti tullut mut eiköhän noi riitä alkuun.

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 8.10.2007 13:35

-välitän huonolaatuista hasista, en tosin suurissa määrissä.
-vituttaa kun miulla on rastat pääsä mutta kaikki pitävät minua jonki moisena hippinä. tosiasiassa en todellakaa oo. kuuntelen konemusaa ja heviä eikä vois kasvissyönti,kierrätys,elikoiden oikeuvet kiinostaa.
-valehtelen muille ittestäni liikaa, oon muka oikee kasvattelu hullu ja musiikkimies. oikeesti en osaa kasvattaa enkä soittaa mitää
-poltantupakkaa vaikka valehtelen itselleni että voin lopettaa millo mie haluun.
-monesti luulen asioiden olevan huonommi mitä ne on. silloin kanssa kärnkkäränkkäilen,angstaan ja teen muuta tyhymää mikä on varmasti omiaan parantamaan imagoani.
-oon valehellu äiteelle ja kavereille häpeämättä, usein ja paljon.
-valehtelen edelleen
-valehtelen ittelleni ihan liian usein, sitten ku joku todistaakki pointtinsa oikeeksi nii väitän sinnikäästi vastaan vaikka hävettää aivan perkeleesti olla väärässä.

tässäpä ekat mitkä tulee mieleen, taas tuli paskafiilis. kiitti vitusti.

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 8.10.2007 15:04

-Haluisin olla lähes koko ajan pilvessä.
-Pilvi on päällimmäisenä mielessä lähes joka tilanteessa.
-Olen teisti
-Välillä tulee tarve/tekee mieli lyödä/hakata/kuristaa/tappaa joku henkilö ilman mitään syytä vaikka en edes tuntitisi henkilöä. :x En kylläkään kertaakaan ole vielä tehnyt niin.

pässi

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja pässi » 9.10.2007 1:19

-olen ateisti ja eronnut kirkosta. kaikki muut tietävät sen paitsi isä ja äitini.
-vihaan kristinuskoa.
-vihaan hihhuleita.
-vihaan kirkossa käyntejä joita oli aina kouluissa.
-uskon osan raamatusta.
-yritän noudattaa kymmentä käskyä. rikon suurinta osaa.
-jeesus oli bi ja heitä oli useita.
-en halua töihin.
-olen murtautunut useasti hyötymättä paskan vertaa.
-haluan opiskella mutta olen liian laiska.
-haluan paljon mutta en jaksa nähdä siihen vaivaa.
-olen pasifisti mutta silti joudun tappeluihin koska
olen alkoholisti ja sekakäyttäjä. kännissä idiootti. ryynikänneissä kusipää. onneksi vähentänyt juontia ja polttanut enemmän lähiaikoina.
-olen masentunut ja mielialani vaihtelevat ihan vitusti. en syö lääkkeitäni.
-olen matemaattisesti lahjakas mutten käytä lahjojani.
-älykkyysosamäärälläni pääsisi mensaan, mutta tuhlaan mahdollisuuteni.
-vihaan yhteiskuntaa ja kaikkea sitä mitä se edustaa.
-haluan pyytää läheisiltäni anteeksi ja vihaan itseäni koska en tee niin.
-siskoni yritti itsemurhaa ja olen osasyyllinen, vihaan itseäni.
-tulin ulos kaapista ja olen edelleen hetero.
-jätin kihlattuni vaikka rakastan häntä edelleen.
-olen savuissa.

Hanko

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Hanko » 9.10.2007 3:02

"-älykkyysosamäärälläni pääsisi mensaan, mutta tuhlaan mahdollisuuteni. "

Mitä helvettiä? Minkä mahdollisuuden? Tiedätkö edes mikä mensa on tai mitä sen toimenkuvaan kuuluu? Repesin pikkasen! Oot ilmeisesti aika nuori...

stunttih
Viestit: 129
Liittynyt: 3.5.2007

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja stunttih » 9.10.2007 8:40

En vihaa mitään enkä ketään ja hyvin menee! :lol:
Rauhaa ja rakkautta kaikille! :D


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa