Kuva

Tunnustusten topic!

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Avatar
komeropoika
Viestit: 96
Liittynyt: 17.7.2006

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja komeropoika » 12.5.2007 10:42

Olen vain ihminen. :foil:
epävarmaa varmuutta.

Ei kukaan

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Ei kukaan » 12.5.2007 11:49

-Mulla on ehkä sitoutumispelko.
-Haluan sekstailla mahdollisimman eri monen kanssa.
-Oon riippuvainen pillusta
-Ajattelen toistuvasti asioita
-Oon huippu-urheilija (jopa yksi suomen parhaimpia)
-Tahdon aina voittaa
-Alkoholi ei sovi minulle
-Tuntuu että ymmärrän paremmin naisia kuin yleensä miehet.

syyhky

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja syyhky » 21.7.2007 21:32

-Olen polttanut portsarin mersun, poistin ihan hyvät stereot ja kaiuttumet ennen sytkyä.
-Olen vittuillut ihmisille joista pidän
-Olen Vittuillut ihmisille joista en pidä
-Minua on puukotettu, kolmesti
-Olen puukottanut takaisin, yhden kerran
-Olen ajanut autoa kännissä useita kertoja, useita satoja kilometrejä kerrallaan
-Olen turhan herkkä tarttumaan tilaisuuteen
-En arvosta pomoja
-Arvostan hyvää pomoa
-Olen lyönyt poliisia nyrkillä(pelastaakseni ihmisen) ja paennut onnistuneesti
-Olen pettänyt kaveriani hänen vaimonsa kanssa, useasti
-Nuorena varastin paljon alkoholia
-Olen ollut kuoseissa kuoseissa olevan taksikuskin kyydissä ja yllyttänyt häntä suurempiin suorituksiin-->metsään mentiin
-Arvostan mukavia vanhoja juoppoja
-Olen rikkonut lukemattoman määrä ikkunoita, ihan kuullakseni kilinän
-Olen ollut hakattavana, pelkästään sen takia että ei tuntunut missään
-Nyt on hyvä olla

plop

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja plop » 17.8.2007 15:15

-runkkailen joskus salaa suihkussa ja kumppanini ei tiedä sitä
-haluaisin rakastella tummaihoisen miehen tai/ja naisen kanssa, tai vaikka molempien
-haluaisin rakastella vaaleaihoisen miehen tai/ja naisen kanssa, tai vaikka molempien
-himoitsen erästä tuttavaani
-olen hoikka mutta haluaisin laihtua silti
-poltan lähes päivittäin ja silloin kun en polta mieli tekisi kuitenkin
-vituttaa edellinen kasvatus kun ei onnistunut
-suunnittelin tekeväni töitä koko kesän mutta en tehnyt päivääkään
-toisinaan ärsyttää kun elämän kumppanini on niin läheinen äitinsä kanssa...
-haluaisin ampumaan aseilla vaikka haluaisin myös olla täysin aseista kieltäytyjä(mutta en ole)
-en pidä ihmisistä joilla on homofobia tai ongelmia hyväksyä erilaisia ihmisiä
-en pidä ihmisistä joiden pitää saada nyt heti ja kaikki ja jotka luulevat olevansa keskipisteitä
-en pidä ylpeilystä ja kerskunnasta
-yritän olla ei materialisti mutta haluaisin ostaa kaikkea kivaa kodin täyteen
-olen sitä mieltä että rakkaus voittaa rahan mutta haluaisin paljon molempia
-saan liian vähän seksiä kumppaniltani
-vituttaa ihmiset jotka tekevät ohareita tai lupaavat soittaa mutta eivät soita
-tekopyhyys ärsyttää

Qmotus
Viestit: 132
Liittynyt: 28.4.2007

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Qmotus » 17.8.2007 20:26

Ihmiset on pelottavia.
En luottaisi henkeäni kenenkään kaverini/ihmisen käsiin. (Äitiä ei lasketa :D )
Turhat egoilijat vituttaa.
Haluaisin miljoonia, jotta voisin muuttaa suomesta ja keskittyä kasvatukseen ja risteyttämiseen loppuelämäni.
Ajattelen hamppua monta kertaa tunnissa.
En ajattele seurustelua/seksiä juuri ollenkaan. (vaikka olen mies?)
Seksi on mielestäni yliarvostettua.
En luota muihin kuin itseeni.
Uskon, että jos ihminen tarpeeksi haluaa jotain sen myös saa. Siksi haluan paljon asioita ja ajattelen niitä tunteja päivittäin.
Pidä Liekkis!

Cannabaali

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Cannabaali » 17.8.2007 21:47

-olen kerran lapsena sanonut tarhatoverille ikävästi.
-armeijassa ajattelin vihaisia ajatuksia alikessuista, kun kerran simputtivat meitä.
-olen nähnyt unessa rikkovani avioliittovalaani.

Siinapa ne olikin sitten.

jopotijopotijoo

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja jopotijopotijoo » 17.8.2007 21:50

huoh... :oops:

Luen hamppuforumia lähes päivittäin ja kirjoittelenkin jonkin verran, vaikka olen alaikäinen.

Niin kauan kuin olen ollut rekisteröityneenä, on omatunto kolkutellut asiasta. Tiedän osaavani arvioida lukemaani sen verran, ettei tämä foorumin lukeminen elämääni pilaa. Se vaan painaa mieltä, että riknon ilmapiirin pilaamiseen.
Olen monta kertaa meinannut jossain tuhkakupissa tunnustaa asian ja lopettaa foorumin käytön kunnes täytän 18 vuotta. Tekisin oikein oman viestiketjun tunnustukselle, tarkoituksena saada muut alaikäiset on foorumin ikärajaa, vaikka mielestäni sen olemassaolo on hyvinkin perusteltua. Se myös häiritsee paljon, että täällä kohtaa paljon reiluja ihmisiä ja hyvää meininkiä, ja silti valehtelen kaikille ikäni ja siten omalta osaltani osallistun hiefoorumilaiset ajattelemaan asiaa hieman. Sekä myös pyytääkseni anteeksi foorumilaisilta. 18-vuotis syntymäpäivä lähestyy, joten en sitä tunnustusta nimimerkilläni tee, mutta pyydän nyt tässä anteeksi hamppuforum-tovereilta.
Ja koitan ihan oikeasti nyt rajoittaa foorumin käyttöä kunnes minulla on tarpeeksi ikää tänne.

Ehkä teen kärpäsestä härkäsen, mutta oli vaan pakko tunnustaa kun joku nosti tuon foorumilaisten ikä-äänestyksen, ja tulokset oli aika huolestuttavat.. Vaikka oltaisiin kuinka kypsiä ja tiedostavia 17-vuotiaita, niin koitetaan kuitenkin kunnioittaa tämän hienon foorumin sääntöjä - se on osoitus henkisestä kypsyydestä. Sovellan tässä asiassa Kantin kategorista imperatiivia(vaikkei Kant lempifilosofejani olekaan): mun pitää miettiä tekojeni oikeutusta siltä kannalta, että haluaisinko elää yhteiskunnassa jossa kaikille olisi luvallista toimia näin vastaavassa tilanteessa. Tässä tilanteessa meinaan sillä lähinnä sitä, että onko oikeutettua, että kaikki 17 vuotiaat jotka itse kokevat itsensä henkisesti kypsiksi, saavat käyttä foorumia ja täysin sivuuttaa ikärajan?

Noh, sellasta.. Pahoittelen että olen tälläinen pelle että kirjoitan tän anonyyminä. Tä olis varmaan vakuuttavampi jos kirjoittaisin tän nimimerkilläni viimeisenä viestinäni...
...nyt jäädyin. en enää keksi mitään perustetta puolustella tätä...

jopotijopotijoo

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja jopotijopotijoo » 17.8.2007 22:00

Okei tuo viestini meni jostain syystä aivan sekaisin, joten lähetän sen nyt uudestaan korjattuna.
Lue tämä, älä edellistä:

huoh... :oops:

Luen hamppuforumia lähes päivittäin ja kirjoittelenkin jonkin verran, vaikka olen alaikäinen.

Niin kauan kuin olen ollut rekisteröityneenä, on omatunto kolkutellut asiasta. Tiedän osaavani arvioida lukemaani sen verran, ettei tämä foorumin lukeminen elämääni pilaa. Se vaan painaa mieltä, että en kunnioita foorumin ikärajaa, vaikka sen olemassaolo on mielestäni hyvin perusteltu. Se myös häiritsee paljon, että täällä kohtaa paljon reiluja ihmisiä ja hyvää meininkiä, ja silti valehtelen kaikille ikäni ja siten omalta osaltani osallistun hienon ilmapiirin pilaamiseen.
Olen monta kertaa meinannut jossain tuhkakupissa tunnustaa asian ja lopettaa foorumin käytön kunnes täytän 18 vuotta. Tekisin oikein oman viestiketjun tunnustukselle, tarkoituksena saada muut alaikäiset ajattelemaan asiaa. Sekä myös pyytääkseni anteeksi foorumilaisilta. 18-vuotis syntymäpäivä lähestyy, joten en sitä tunnustusta nimimerkilläni tee, mutta pyydän nyt tässä anteeksi hamppuforum-tovereilta.
Ja koitan ihan oikeasti nyt rajoittaa foorumin käyttöä kunnes minulla on tarpeeksi ikää tänne.

Ehkä teen kärpäsestä härkäsen, mutta oli vaan pakko tunnustaa kun joku nosti tuon foorumilaisten ikä-äänestyksen, ja tulokset oli aika huolestuttavat.. Vaikka oltaisiin kuinka kypsiä ja tiedostavia 17-vuotiaita, niin koitetaan kuitenkin kunnioittaa tämän hienon foorumin sääntöjä - se on osoitus henkisestä kypsyydestä. Sovellan tässä asiassa Kantin kategorista imperatiivia(vaikkei Kant lempifilosofejani olekaan): mun pitää miettiä tekojeni oikeutusta siltä kannalta, että haluaisinko elää yhteiskunnassa jossa kaikille olisi luvallista toimia näin vastaavassa tilanteessa. Tässä tilanteessa meinaan sillä lähinnä sitä, että onko oikeutettua, että kaikki 17 vuotiaat jotka itse kokevat itsensä henkisesti kypsiksi, saavat käyttä foorumia ja täysin sivuuttaa ikärajan?

Noh, sellasta.. Pahoittelen että olen tälläinen pelle että kirjoitan tän anonyyminä. Tä olis varmaan vakuuttavampi jos kirjoittaisin tän nimimerkilläni viimeisenä viestinäni...
...nyt jäädyin. en enää keksi mitään perustetta puolustella tätä...

ksv

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja ksv » 17.8.2007 22:25

Mul on menneisyydes niin paljon tunnustettavaa, et hyvä jos murto-osan muistan, ja eipä sen tunnustus mua enää tässä vaiheessa pelasta...


Mut joo, ettei mee off-topiciks niin tunnustetaan nyt jotain ajankohtaista:
Oon ollu täs jo pari päivää 'myötätunto'-tauolla kunnes omista puskista saan polttoo, koska hyvän kaverin on 'pakko' kusta puhtaat purkkii, ja koko illan oon miettiny karstojen väsäämist bongist ku kaveriki o vkl pois :twisted:

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 21.8.2007 11:29

1) Polttaisin kannabista joka päivä, jos voisin
2) Poltan liikaa jo valmiiksi
3) Mutta polttaisin mielelläni lisää
4) Poikaystäväni ei pidä tästä, hänen mielestään poltan "aina ja liikaa"
5) Vihaan manneja ja poliiseja
6) Olen viinakänneissä täysin sekopää, joka joutais osastolle
7) Edellä olevan takia olen ollut putkassa
8) Esitän kaikille olevani kiltti tyttö joka on hyvä koulussa, mutta todellisuudessa olen aikalailla kaikkea muuta
9) Vihaan liian pinnallisia ihmisiä
10) Olen lintsannut töistä pariin otteeseen koska olin vain liian meiningeissä polttamisen takia
11) Onneksi otin loparit
12) Ajan ylinopeutta melkein koko ajan ja kiroilen liikaa, ääneen ja kovaa
13) Ja kävelen punaisia päin, eikä kiinosta tippaakaan, onko vieressä lapsi
14) Silloin tällöin myös ajan punaisia päin
15) En välitä pysäköintisäännöistä
16) Läträän yskänlääkkeillä mutta en suinkaan vain yskän takia
17) Vihaan liian hyviä ihmisiä, ehkä oon kateellinen
18) Mut enivei näin on hyvä olla. :-)

Pottu
Viestit: 64
Liittynyt: 3.9.2002

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Pottu » 21.8.2007 12:42

Olen totaalisen pettynyt maailmaan, lähinnä ihmisiin.

Ihminen tulee tappamaan ittensä sukupuuttoon ja ainoa keino estää tämä on aloittaa puhtaalta
pöydältä. Telottaisin samantien n. 95% maailman ihmisistä ja eloon jäisi vain "järkevät".
Sama onko musta, valkonen vai täplikäs kunhan järkeä löytyy päästä. Mutta koska ei ole
mahdollista seuloa "järkeviä" ihmisiä yli 6 miljardin joukosta, olen sillä kannalla että
nuketetaan koko maapallo ja annetaan koppakuoriaisten yrittää uudelleen. Joskopa niistä
kehittyis järkevämpiä kuin ihmisistä...

Esimerkki mistä saa haulikosta naamaan:
- Kuuluu uskontoon joka kieltää naisen kättelemisen koska nainen on alempiarvoinen olento MUN
uskonnossani. Myös sellaiseen uskontoon kuuluva henkilö joka sanoo että kaikki hamppua
käyttävät ovat menossa helvettiin, tulee välittömästi toimittaa jumalansa luokse.

Ai pitikö tässä logata uloskin?

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 23.8.2007 13:05

Vieras kirjoitti:-
-Joskus mennessäni sänkyyn toivoisin että kuolisin nukkuessani.
-Katson mielelläni romanttisia komedioita.


Voisiko näillä olla jokin yhteys?

aaasa

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja aaasa » 28.8.2007 3:57

Olen vitun epäsosiaalinen ihminen ja se vaivaa minua.
Pelkään ihmisiä etenkin naisia.
Olen narkomaanin maineessa omassa junttikylässäni, mutta muuten ei voisi olla parempaa paikkaa missä asua
vihaan paikallisia känni urpoja
vihaan mopoja
vihaan työtäni
vihaan fruittareita
käytän marijuanan lisäksi taikasieniä ja unikkoteetä, tosin näitä harvemmin
olen ollut psykoosissa, varmaan parasta mitä minulle on ikinä tapahtunut
en juo
enkä myöskään polta liikaa, mutta toisaalta hiisaan aivan liian paljon
haluaisin lopettaa tupakan polton mutta ei niin vaan ei pysty
en ole harrastanut seksiä tämän vuoden puolella kertaakaan
-äyn suihkussa harvoin, koska ihminen ei saa olla liian hygieeninen

Avatar
pervert
Viestit: 247
Liittynyt: 17.5.2004

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja pervert » 28.8.2007 18:15

Olen huomannut että ikä muuttaa ajatuksia
ja haluaisin tehdä kansanousun.
Ei anarkiaa, ei kommunismia, ei porvarimeininkejä vaan se mitä on nykyään unohdettu.
Vapaus.
Vapaus päättää itse asioista ja halutessaan olla riippumaton muista.
Toisaalta olen niin mukavuuden haluinen että mitäs minä ilman nettiä tekisin :(
Vittu että olen laiska.
Olkoon saamari, olen näköjään riippuvainen kaikenlaisista nettifoorumeista.
Sinne jäi taas kapinat.
Who controls the past now controls the future
Who controls the present now controls the past
Who controls the past now controls the future
Who controls the present now?

Avatar
budious
Viestit: 346
Liittynyt: 25.8.2006

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja budious » 28.8.2007 19:45

Paskattaa, Paskapaperi on loppu.




Olen HELVETISSÄ. :|
Aatteleppa ite!

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 29.8.2007 7:30

-Olen kirjautunut tälle foorumille 15-vuotiaana. Olen tehnyt pari kasvatuspäiväkirjaa, viestejä olen kirjoittanut ainakin 230kpl ja useita topiceja oon aloittanut.
Melkein kukaan ei tiedä että olen alaikäinen muutamaa muuta alaikäistä foorumilaista lukuunottamatta.

Onko sillä nyt edes kauheasti väliä? Kyllä tekin varmasti ootte olleet asiasta kiinnostuneita nuorempina. Kasvatan ite hamppuni tai poistan kasvattajilta enkä oo varmasti sen tyhmempi kun kukaan muukaan meistä foorumilaisista.

Katsokaas kun ei kaikki nuoret ole tyhmiä teinejä jotka imuttaa peltsiä ja leikkivät hippejä. Sellasen käsityksen oon saanut että nuorista polttelijoista noin ajatellaan.

-Kävin hamppumarsseilla ja sielläkin jengi alko vinoilemaan. :(

Tällä hetkellä oon 17v

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 29.8.2007 7:41

Oho niitä viestejä oonki kirjoittanut reilusti yli 300..

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 31.8.2007 1:19

- nauran vammaisille
- olen suunnitellut tarkasti ainakin kahden kaverin murhat
- syötin kerran kasvis syöjälle lihaa
- varastan paljon
- haluan kaikkia miehiä joihin tutustun (paitsi liian vanhoja)
- poltan liikaa pilveä
- olen kokeillut 2 kertaa piriä (asia joka vituttaa paljon)
- mielestäni neekerit on rumia, vaikka en ole rasisti sinänsä
- kännissä teen mitä vaan
- luulen olevani jonkun asteisessa psykoosissa, mutta niin kauan kun pystyn elämäään sen kanssa kaikki on ok
- esitän että mulla on moraali, mutta sitä ei oikeasti ole
- epäilen että teen päätösiä tulevaisuudelle sen pohjalta, voinko sitten polttaa pilveä

Ei helpottanut yhtään.

blommon

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja blommon » 31.8.2007 7:54

Comfortably Numb kirjoitti:...

Toisia kohtaan tätä vihaa ilmentyy todella harvoin.

Hamppuun en ole edes koskenut


hei sinä!(toivottavasti luet tämän)
1.mitä sinä teet hamppu foruumilla jos et ole ikinä sitä edes kokeillut. kokeile ihmeessä. ootteko te kaikki täälläkin näin hulluja?! en sano etten itse olisi tehnyt mitään tyhmää tai väärää, sillä olen aika paljonkin. olen polttanut pilveä n.4 vuotta, joskus aktiivisemmin enkä ole IKINÄ kokeillut muita huumeita kuin nikotiini, alkoholi, kofeiini. olen syvästi addictoitunut nikotiiniin ja kofeiiniin, tupakkaan pahimmin. alkoholia juon harvoin ja vituttaa seuraavana päivänä kun on juonu. alkoholi on perseestä! kahvi on ihanaa<3<3

Avatar
john
Viestit: 70
Liittynyt: 26.8.2007

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja john » 1.9.2007 3:21

Mieli tekisi lähettää kuvia, tietoa ja jakaa pistokkaita mutta paahto pääkopassa sanoo koko ajan vahvemmin ja vahvemmin että deletoi käyttäjätunnus ja pysy poissa aktiivisista paikoista. Ei päivääkään kun ei olisi paahtoa jonkin asteista. Oli muutaman vuoden kausi kun ei paahtoa... Jeah kuin koira jota talutettiin narusta. Ei sopinut. Jokainen on hyvä jossain ainakin minä tiedän missä minä.....


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa