Kuva

Tunnustusten topic!

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Avatar
son of sam
Viestit: 214
Liittynyt: 11.8.2005

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja son of sam » 9.10.2007 12:01

tiputin justiisa jugurtin lattialle,sysäsin vaa kirjahyllyn alle ennenko kämppis pölähti sisään. :D
"Kaapissa on vaarallinen kasvi!"

pässi

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja pässi » 11.10.2007 16:51

Hanko kirjoitti:"-älykkyysosamäärälläni pääsisi mensaan, mutta tuhlaan mahdollisuuteni. "

Mitä helvettiä? Minkä mahdollisuuden? Tiedätkö edes mikä mensa on tai mitä sen toimenkuvaan kuuluu? Repesin pikkasen! Oot ilmeisesti aika nuori...


Sitä helvettiä, että:

Mahdollisuuksia on miljoonia ja käsissäni on yksi, sillä ei ole mitään tekemistä sinun kanssasi, enkä aio sitä kanssasi jakaa.

Ikäni taas ei kuulu tähän mitenkään, mutta jos se helpottaa niin vähän alle 30.

Topic on avautumista varten ja näin myös tein. Henkilökohtaiset asiani julki tuotuani sinä tulet minulta kyselemään, mutta miksi? Saat epäillä kertomaani ihan vapaasti, mutta täytyykö sinun siitä tänne kirjoittaa? Vaikka joku täällä suoraan valehtelisi, niin miksi kiinnität siihen edes huomiota?

Ja repeile vapaasti, ei se ole minulta pois.

Anna ihmisten avautua rauhassa.

Avaudun lisää: Vituttaa sinun kaltaisesi ihmiset jotka kyseenalaistavat toisen henkilökohtaisen elämän. Hanki oma ja ole hiljaa, kiitos.

Avatar
pexi
Viestit: 1529
Liittynyt: 21.4.2005

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja pexi » 11.10.2007 17:21

Mensa on liitto tms johon voi liittyä (jos tarpeeks korkea ÄO). Eihän siitä paljoa ole vaivaa jos liittyy siihen. Vai onko tässä pointtina että fiksu mies (vai nainen?) muttei käytä aivojaan johonkin järkevään. Eli kyse ei olisi ollenkaan mensaan liittymisestä. Vain että älykysosamäärä riittäis mensaan. Mikä sen raja muuten on? Joskus tein nettitestin ja oli ihan rajoilla pääsiskö mensaan.
Jos yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa niin kuinka montaa sanaa elokuva vastaa?

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 15.10.2007 18:28

Olen ihastunut.
Asun avoliitossa.
En ole ihastunut puolisooni.
Kaipaan hellyyttä.
En saa sitä nyt.
Minua kontrolloidaa.
En saa käyttää muita päihteitä kuin alkoholi, kahvi ja kannabis.
Minua uhkaillaan että suhde loppuu mikäli käytän muita.
Toisaalta toivon että suhde loppuu.
Ihastukseni kosketti tänään niskaani.
Sisälläni alkoi kehräämine, lämpimät sormet lähettivät niskani kautta positiivisia väreitä ympäri kehoa.
Hymyilin.
Leveästi.
Nautinnosta.
Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan.
Mitä tekisin.
Tahtoisin, hypätä ja yrittää.
Pelkään, että hyppy ei kanna ja putoan.
Putoan alemmas kuin mistä hyppäsin.
Pitäisikö.
Hypätä.
Ja koittaa.
Vai.
Pitäisikö.
Jatkaa.
Ilman.
Todellista nautintoa?

Avatar
MetsänNeito
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1198
Liittynyt: 14.6.2006

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja MetsänNeito » 16.10.2007 9:02

^ anna palaa vaan! (; ja jätä se kontrolloija. uus ihana elämä ja suhde oottaa, et voi koskaan tietää mistä ehkä jäit paitsi
jos et hyppää! tee niinkuin sydän ja intuitio sanoo. kaikkea hyvää sinulle. (=
"It is your mind that creates this world"
The Buddha

Heat

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Heat » 17.10.2007 15:21

Pakko tunnustaa, että olen ollut Helsingissä noin reilu vuoden ilman hamppua, kuumotusten takia. Monen monta hampuusia olen nähnyt, mutta aina vaisto sanoo, että joku koti-slurkki katselee. Toivottavasti pääsen heateista eroon ja saan edes hetken olla rentona. Suomi, mikä kuumotusten maa :eiei:

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 3.7.2008 10:56

-en osaa enää sanoa pidänkö tyttöystävästäni sen takia etten saa hiisailla kun tekisi mieli. valehtelen aina etten ole polttanut pitkiin aikoihin.espanjan reissunkin poltin melkein koko ajan.
-valehtelen äitille ja mummoille etten ole polttanut yli 3-4 kuukauteen
-olen varastanut rahaa useamman sata euroa äitiltäni ja ostanut niillä polttoa.eikä hävetä yhtään.
-teen yllämainitun asian toistekkin.
-olen vitun vainoharhainen
-olen aina sanonut ettei autoa pitäisi ajaa jos on edellisenä iltana ollut juomassa tai polttamassa paljon.silti ajoin autokoulussa useammankin tunnin ajanut melko kovassakin krapulassa.
-olen myös liian kiltti vaikkei sitä uskoisi.
:)

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 3.7.2008 20:10

Kannatan salaisesti eräänlaista sosiaalidarwinismia. Selvennettynä:

- Erittäin vanhat ihmiset (ihmiselle riittää pari vuotta eläkeaikaa) pitäisi tappaa.
- Vakavasti sairaat ihmiset (työkykynsä pysyvästi menettäneet) pitäisi tappaa.
- Pysyvästi työkyvyttömät vammaiset pitäisi tappaa.
- Erittäin vakavan, suunnitelmallisen rikoksen (mm. murha, lapsen raiskaus ja/tai pitkäaikainen hyväksikäyttö ym.) tehneet sekä toistuvasti vähän lievempiin rikoksiin (useaan kertaan vankilassa olleet) langenneet pitäisi tappaa. Heistä ei enää saada toimivia yhteiskunnan jäseniä.
- Yhtään pahemman perinnöllisen sairauden omaavat ihmiset eivät saisi lisääntyä, pilaamaan "geenipoolia".

Samalla ratkeaisi maailman ylikansoitusongelmat, ja valtava taloudellinen taakka siirtyisi terveiden, työtätekevien ihmisten harteilta. Olen myös itsekseni lueskellut eri itsemurhaoppaita ja miettinyt useita eri vaihtoehtoja miten tappaa itseni, jos esim. onnettomuuden takia menettäisin pysyvästi työkykyni. Missään nimessä en kuitenkaan nyt harkitse itsemurhaa.

Lisäksi:

Sosiaaliturvatuet pitäisi lopettaa lähes täysin lapsettomilta, työkykyisiltä ihmisiltä (poislukien opinto- ja siihen liittyvät tuet, joita sen sijaan pitäisi korottaa puolella). Ainakin Suomessa jokaiselle kyllä riittää työtä, ja sossutuilla eläminen kertoo vain sellaisesta laiskuudesta, mitä vihaan.

Ihmisten pitäisi ehdottomasti panostaa enemmän biotekniikkaan. Yksi tulevaisuuden visioni on, että ihmiset jo syntyessään olisivat täysin muokattuja erityiseen, yksilölle jo ennen syntymää määrättyyn yhteiskuntarooliin.

Näistä en kuitenkaan omalla nimelläni kenellekään puhuisi, ja luultavasti mieleni tuleekin täysin muuttumaan iän tästä karttuessa.

Avatar
ordo
Viestit: 211
Liittynyt: 18.2.2008

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja ordo » 3.7.2008 22:40

Vieras kirjoitti:
- Erittäin vanhat ihmiset (ihmiselle riittää pari vuotta eläkeaikaa) pitäisi tappaa.
- Vakavasti sairaat ihmiset (työkykynsä pysyvästi menettäneet) pitäisi tappaa.
- Pysyvästi työkyvyttömät vammaiset pitäisi tappaa.
- Yhtään pahemman perinnöllisen sairauden omaavat ihmiset eivät saisi lisääntyä, pilaamaan "geenipoolia".



... Ei näin. Sairasta. :roll:

Sinut pitäisi tappaa. :?
"It's called the American dream because you have to be asleep to believe it."
-George Carlin

Avatar
Tepsteri
Viestit: 262
Liittynyt: 3.7.2006

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Tepsteri » 3.7.2008 23:12

ordo kirjoitti:...

... Ei näin. Sairasta. :roll:

Sinut pitäisi tappaa. :?


Ei näin.
Ketään ei pitäisi tappaa.

Tottakai tuo on sairasta, ja mielelläni
sulkisin tuollaiset darwinistit pysyvästi
jemmaan. Miettimään tekosiaan.
Ihmisellä ei kuitenkaan ole missään
tapauksessa oikeutta tuomita toista
kuolemaan. Ei missään.
cannabush does not kill
georgewbush does

che guerava

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja che guerava » 3.7.2008 23:19

Tepsteri kirjoitti:Ketään ei pitäisi tappaa.


Kaikki Ihmiset pitäisi tappaa
minut sinut hänet meidät teidät heidät
Ihmiskunta on maapallon syöpä.

Avatar
BoJangles
Viestit: 281
Liittynyt: 5.5.2007

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja BoJangles » 3.7.2008 23:54

- Haluaisin perustaa elämäni lähimmäisen rakkaudelle, mutta tätä nykyä vihaan melkein koko ihmiskuntaa
- Vihaan rasisteja ja romaaneja :doh:
- Vihaan luonnon saastuttamista ja ostin perheeseemme toisen auton
- Vihaan pettäjiä/avionrikkojia ja katselen joskus sivusilmällä vieraiden naisten perseitä
- Olen basisti

Tällaisia tunnustuksia nyt ensimmäisenä tuli mieleen.
"What`s So Funny About Peace, Love And Understanding?"

Avatar
Idän Pikajuna
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 1087
Liittynyt: 13.7.2007

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Idän Pikajuna » 4.7.2008 10:15

- Olen laiska ja nautin siitä täysillä. En jaksanut kirjautua ulos tätä postausta varten, tosin en nähnyt sille tarvettakaan. Olen jo pienestä pitäen ollut niin laiska että yksi kaunis kesäpäivä ollessani jotain väliltä 6-10 vuotta kävin hakemassa postia omakotitalomme pihalta (kymmenisen metriä matkaa etuovelta) ja minulle tuli kusihätä, pohdin vain että "meh" ja päästin menemään housuihini tyylikkäästi lennosta naapurin pojan naureskellessa minun helpotukselleni :laugh:.

- Toisaalta saan myös vastapainona valtavia maanisia energiapurkauksia jolloin laiskuudella rästiin jääneitä hommia yleensä kompensoidaankin, mutta tämä maanisuus aiheuttaa impulsiivista käyttäytymistä. Nautin myös siitä, vaikka se on ilmeisesti jokin pahe? Ainakin minun psykiatrini näin väittää. Olen siis laiska penninvenyttäjä (suurimmalta osalta siksi koska en vain jaksa käydä kaupassa joka sijaitsee noin 100m päässä) joka tekee kalliita impulsiivisia ostoksia.

- Poden lievää insektofobiaa.

- Suhtaudun moniin asioihin kohauttamalla olkapäitä tai muuten vain yleisellä evvk asenteella vaikka olisivat - ainakin mukamas - tärkeitä ja vakavia.

- Olen nisti. Hedonisti nimittäin, ainakin jollain tasolla.

- Kaapistani löytyisi lisää menneisyyden luurankoja, olen varma siitä, mutta mieleni ilmeisesti alitajuisesti koittaa blokata näitä muistoja.

... Ai niin, kerran joskus arviolta kaksitoista vuotiaana tai siinä tienoilla itkin kun joulupöytään päätyvä kala (karppi) tapettiin. Tuli vissiin chillailtua muutama tunti liikaa sen vieressä kun se oli kylpyammeessa majoitettuna muutaman päivän ajan lasten iloksi :laugh:. Ei siis mitään melankolian kyyneleitä vaan täysivaltaista itkua ja suremista joka kesti pitkään, kalan takia jonka olin tuntenut alle viikon. En voi sietää tappamista tositilanteessa. Mielikuvitusmaailmoissa eli ns. leikisti kuitenkin väkivaltaviihde maistuu. Puskienkin niittäminen tekee henkisesti kipeää. Ulkopuolisille se ei näy. Lapsuuden jälkeen olen avoimesti purskahtanut kyyneleisiin ainoastaan kahdesti, toinen oli kun minut määrättiin hoitoon vasten tahtoani suljetulla osastolla ollessani 17 vuotias (huom en pidä itseäni mitenkään varhaisaikuisena vaan pikemminkin ihmisenä jolta on riistetty lapsuus liian aikaisin) ja toinen kerta oli kun luulin että minut määrättiin hoitoon vasten tahtoani ollessani vapaaehtoisella kuntoususosastolla 18 vuoden iässä.

Hieman offtopicina kuitenkin lisäisin että päihteillä ei juuri ollut osaa mielenterveydelliseen tilaani nuoruudessa, aloitin päihteidenkäytön huomattavasti myöhemmällä iällä ja vähemmällä määrällä kuin henkisesti "terveemmät" ikätoverini. Hmm, jotenkin huojentuneempi olo kuin mitä ennen postauksen aloittamista.

Yksi asia vielä: tunnustan että minua ärsyttävät ihmiset jotka anonymiteetin takaa laukovat aivan uskomatonta skeidaa, vaikkapa "tunnustusten" muodossa. Vihaan siis trolleja, niin kauan kun en itse ole osallisena trollaukseen, jota en kuitenkaan oikeastaan edes osaa sillä minulla on jokin pakonomainen tarve rehellisyyteen, väittäisin että en valehtelisi koskaan mutta valitettavasti olen liian kiltti etteikö minulta pääsisi muutama "valkea valhe" joskus. Olen kuitenkin taitava puhumaan ja onnistunkin monesti välittämään väärää tietoa valehtelematta, tai ehkäpä olisi viisaampaa sanoa että osaan kiertää kysymyksiä hyvin niin että kysyjälle ei jää mitään konkreettisia todisteita minua vastaan. Useimmiten kuitenkin sanon vain melko suoraan että en halua vastata johonkin kysymykseen, esimerkiksi sanomalla että se on yksityisasia (mikä on monesti tapaus kun en halua vastata kysymykseen).

Kylläpä tämä maailma ja yhteiskunta saa aikaan hulluja ihmisiä :point:

EDIT: Typo. Harvoin laiskuudeltani niitä jaksan korjata tai kirjoituksiani oikolukea.
Lehemiä sioille.

Avatar
Tsaikovski
Viestit: 333
Liittynyt: 6.4.2008

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Tsaikovski » 4.7.2008 11:28

Meikä diggaa Idän Pikajunaa.
Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem

uskonsa menettänyt

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja uskonsa menettänyt » 4.7.2008 22:20

- syön liikaa mässyjä.
- ennen elin tosi-ystävyydestä ja rakkaudesta kunnes huomasin ettei niitä ole olemassa, siitä asti ihmiset ja niiden ongelmat sekä heidän saavutukset ovat olleet kuin tyhjää ilmaa, tunteet on mutta tiukasti pannassa.

- olen kokeillut useita asioita jotka ehkä "muiden" mielestä ei ole moraalisesti hyväksyttäviä perusteella että kerran sitä vain eletään.
- jankutan itselleni ettei muiden mielipiteet vaikuta minuun enkä kaipaa kenenkään hyväksyntää, tavallaan huijaan itseäni, mutta vain kun asia unohtuu.

- minulla ei ole ystäviä enää enkä halua tehdä uusia, en usko ystävyyteen.
- joudun tekemään useat asiat kahdesti koska tylsistyneellä mielellä tulee usein tehtyä asiat huitaisemalla.
- luulen omaavani hyvän muistin ja opin asiat todella nopeasti mutta mielenkiinto ei riitä opettelemaan mitään mistä en varsinaisesti hyödy ensikatsauksella.

- en usko että kukaan todellisesti välittää minusta perheen lisäksi, jos ei sääliä oteta lukuun.
- uskon että jokainen ihminen elää jollain tapaa valheessa, ja kiinnittyy toiseen ihmisen vain halutessaan jotain.
- en juo tai käy baareissa, poltan harvoin mutta paljon kerralla.
- en suostu tekemään mitään muuta töitä kuin ammattia jonka olen opiskellut, ja siihen asti elän sossun rahoilla ilman moraalista estettä.
- asiat jotka ärsyttää = - ihmiset jotka "pätee" aivan liikaa ilman että omaisivat kyseisestä asiasta oikeata tietoa - ihmiset jotka näkee omaavansa oikeuden tuomita toisia ihmisiä/eläimiä/kasveja ajatuksissaan tai puheellaan. tiedän itsekki tekeväni tätä toisinaan suutuksissani ja se arsyttää myös itseäni.

- joskus vain vituttaa koko päivän jos on tapahtunut sarja mitättömiä kömmähdyksiä useamman kerran päivässä.
- josku tuntuu siltä että ihmiset ansaitsee täys hävityksen sen takia mitä ovat tehneet tällä eko-systeemille, varsinkin nämä teollisuus "rahan kerääjät"

- vituttaa kun byrokratia syö nykyään niin paljon ihmisten vapaa-ajasta, systeemi haisee, varsinkin kun päättäjät kerää osan ihmisten rahoista omaan taskuihinsa eikä silti kanna vastuuta päätöksistään.

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 6.7.2008 14:39

- Olen impannut enemmän kuin 10 kertaa.
- Olen vetänyt amfetamiinia enemmän kuin 5 kertaa.
- Pelkään psykedeelejä.
- Esitän kavereilleni hamppu-tietäjää vaikka en ole vielä ikinä kasvattanut edes omaa kasvia.
- Minulla on paniikkihäiriö mutta poltan silti pilveä vaikka se pahentaa vain oloa.
- Vedän melkein joka vloppu tajun pois viinalla.
- Haaveilen seksistä vanhempien naisten kanssa.
- Suurin osa kavereistani ärsyttää minua.

- Olen varastanut useasti jopa äidiltäni
- Katson outoja fetissi videoita ja runkkaan.
- Luulen osaavani soittaa kitaraa hyvin vaikka en oikeasti osaa.
- Nauran homoille ja hintahtaville miehille.
- Esitän jotain hyväntekijää vaikka olen itse se joka tarvitsisi apua.
- Tunnen oloni usein sekavaksi vaikka en ole ottanut mitään päihteitä.
- Minulla on vain pari hyvää kaveria.
- En ole harrastanut seksiä ainakaan vuoteen.
- Olen kiinnostunut vain nuorista tytöistä jotka ovat helppoja.
- Pelkään itsenäistymistä vaikka olen 24v ja asun äitini luona.
- Vihaan kotipaikkakuntaani ja sen ihmisiä järjettömästi.
- Olen tehnyt ilkivaltaa useammin kuin kerran.
- Ajan autolla humalassa.
- Tykkään harrastaa sekakäyttöä silloin tällöin.
- Saan melkein aina turpaan kun tappelen.
- Olen laiska
- Pelkään ukkosta kovasti
- Pelkään monia asiota

Olisihan noita vielä vaikka kuinka...

Avatar
yrmeli
Viestit: 151
Liittynyt: 24.8.2006

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja yrmeli » 7.7.2008 13:52

Näin viimeyönä seksiunia ja laukesin kalsareihin,se oli ihan vitun siistii :lol:
Kalsarit voi aina pestä.
osoitan tämän tekstin lukemiseni ja ehtojen hyväksymisen sillä, että valitsen sivun alalaidasta abc inns -linkin.

Avatar
Tepsteri
Viestit: 262
Liittynyt: 3.7.2006

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Tepsteri » 7.7.2008 14:34

Täytyy tunnustaa,
et en oo koskaan lauennu
eroottisten unien takia
housuihini. Tai mihinkään
muuallekaan.
Siis ensimmäistä märkää
unta odotellessa :lol:
cannabush does not kill

georgewbush does

jäätelöauto
Viestit: 75
Liittynyt: 11.2.2008

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja jäätelöauto » 7.7.2008 22:13

Olen laiska ja saamaton :lol:
Ja käyttänyt alkoholia liikaa
nii ja ehkä nettiriippuvainen, ainakin se on syynä tekemättömyydelle, enemmän ku möyhy.

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 8.7.2008 2:00

+En ole kiinnostunut suurimmasta osasta ihmisistä
+En pidä suurimmasta osasta ihmisistä
+Olen ollut jo vuosia masentunut
+En pärjää yksin
+Omaan sairaita unelmia joiden toivoisin toteutuvan
+Olen suunnitellut ala-arvoista tienaustapaa josta ei tietäisi kuin vain minä itse
+Kärsin syömishäiriöstä
+Haluaisin irtautua jokaisesta ihmisestä jonka tunnen
+Saan aika ajoin ymmärtämättömiä pelkotiloja
+On lukuisia asioita mitä sydämeni kyllyydestä haluan, mutta mihin en kykene -
+Tämä masentaa minua.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa