Kuva

Tunnustusten topic!

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Don Huono

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Don Huono » 7.5.2007 21:01

-Puhun paskaa
-Olen itsekäs
-Ajattelen vain pelkästään hamppua
-En osaa kasvattaa.
-Vihaan ystäviäni, (KIEROJA ROTTIA!!!!) :evil:
-Itseluottamus nollassa
-En tunne itseäni (kai)
-Olen huonomuistinen
-Vihaan perseen nuolijoita (Kuolkaa!)
-Inhoan manneja!
-Vihaan arabeja!
-Vihaan demokratiaa
-Kekkonen oli diktaattori
-Suomalaiset naiset ovat rumia
-Kannustan ruotsia ja suomea jääkiekossa
-Kuuntelen joskus poppia
-Vihaan 1. kerroksen ja 2. kerroksen vanhoja ukkoja (saisivat kuolla pois, valittaa joka asiasta)
-Vihaan Pääkaupunki seutua (PALA VITUN PASKA)
-Koulu menee päin persettä
-Olen VAHINGONILOINEN (Nauroin teidän tunnustuksilleni!)
-Vihaan näsäviisastelijoita
-Vihaan hamppufoorumin näsäviisastelijoita!!!!!!!!!!!!!!!!! (Imekää munaa)
-Olen masentunut
-Masturboin 1-3 krt päivässä
-Luulen tietäväni kaiken
-Nauran lökäpöksyille
-Nauran räppäreille
-Nauran ja vihaan fruittareita


P.S Nikkiäni en kerro....
Helpotti suunnattomasti :yes:

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 8.5.2007 22:14

En osaa arvostaa vanhempiani lainkaan. Olenhan jo elänyt enemmän kuin he ikäisenäni ja varsinkin äitini 'jeesustelut' tietyistä elämänvalinnoista ottavat liikaa päähän, sillä mikä hän on alempana yksilönä mitään sanomaan.
Tälläinen ajattelu häiritsee itseänikin, sillä kuitenkin mielestäni vanhempiaan tulisi kunnioittaa..

Olen pettänyt, varastanut, valehdellut jne.

En koskaan nuole kenenkään persettä, olen kuitenkin usein ollut asemassa, jossa muut ovat nuolleet omaani, se ei ole haitannut tippaakaan.

Tämän hetkiseen elämääni olen täysin tyytymätön, ihmissuhteeni menevät päin seiniä ja vieläkin huonommin.

Perusluonteeltani olen mukava, kiltti ja avulias, mutta otettuani henkisesti turpaan liian usein olen muuttunut kylmäksi idiootiksi.

En usko, että voisin olla koskaan onnellinen.

Avatar
MetsänNeito
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1198
Liittynyt: 14.6.2006

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja MetsänNeito » 9.5.2007 8:52

Tunnustan, että oon melkeen järkyttynyt joidenkin tunnustuksista.
Kusipäisiä rasiseja, ällöttäviäkin. Morkkaa muita muttei viitti tietenkään omalla nimellään sitä tehdä..
Todella hienoa että meillä on "Hauku foorumilaisia/ulkomaalaisia ja kerro likaisia juttuja yksityiselämästäsi anonyymisti!"- topic.
:eiei:
"It is your mind that creates this world"
The Buddha

Avatar
Horsma
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 578
Liittynyt: 6.6.2001

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Horsma » 9.5.2007 9:15

Jep mäkin olen katsonut että onpa rehdin ja mukavan oloisia kavereita täällä voorumilla. Tämä ketju on erittäin hyvää mainosta hampulle ja sen käyttäjille. Täällä rauha ja rakkaus kukoistaa.

Avatar
C-unit
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1940
Liittynyt: 13.4.2004

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja C-unit » 9.5.2007 12:23

Kaikil on paheita. Kaikil on juttui mitkä järkyttää ihmisii, joku luuranko kaapissa. Enkä käsitä miten rauha ja rakkaus liittyy hamppuun ja hamppuforumiin?
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"

Mallioppilas

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Mallioppilas » 9.5.2007 12:52

MetsänNeito kirjoitti:Tunnustan, että oon melkeen järkyttynyt joidenkin tunnustuksista.
Kusipäisiä rasiseja, ällöttäviäkin. Morkkaa muita muttei viitti tietenkään omalla nimellään sitä tehdä..
Todella hienoa että meillä on "Hauku foorumilaisia/ulkomaalaisia ja kerro likaisia juttuja yksityiselämästäsi anonyymisti!"- topic.
:eiei:


Sehän se on että taitavat nuo ulisijat itsekin tietää kuinka idiootteja ovat, rasismi on raukkamaista, eipä ihme että rasistit anonyymisti avautuvat.

Comfortably Numb

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Comfortably Numb » 9.5.2007 13:25

Vieras kirjoitti:Näen ihmisten sisimpään ulkokuoren läpi (kuvainnollisesti tietysti) enkä aina pidä näkemästäni, enkä aina edes haluaisi.

Ihmiset ymmärtää minut usein väärin, enkä jaksa oikaista.

Sisälläni on kiehunut enemmän tai vähemmän lapsuudesta asti ja on ihme että olen järjissäni ja pystyn joten kuten hillitsemään itseni.

Joskus toivon olevani tyhmempi ja tietämätön kaikesta paskasta.


Toisia kohtaan tätä vihaa ilmentyy todella harvoin.

Hamppuun en ole edes koskenut

Seksi ei kiinnosta oikeastaan millään tasolla

En löydä elämästäni mitään tapaa löytää kicksejä

Olen suunnitellut itsemurhaa jo 10v lähtien, tähän päivään asti. Suunnittelen yhä.

Päihteet eivät ole ongelma, alkoholiakaan ei tule nautittua kuin kerran kuukaudessa(jos silloinkaan) humalaan asti.

Yhteiskunta kaikkine epäkohtineen vaan painostaa minua jo 10vuotiaana tekemääni päätökseen.

Olen suunnitellut tapoja tuhota ihmiskunta.

Toivon että kaikki ihmiset kuolisivat.

Silti osaan olla positiivinen

Uskon uudellensyntymiseen (jollain tasolla, laaja käsite)

Olen indigo lapsi

Olen myös vanha sielu ja täten en ihmettele asennettani elämääni ja sitä että miksi en saa mistään kicksejä

Olen jo 10v asti lukenut ihmisiä kuin avointa kirjaa.. Näen pelkistä kasvoista liikaa.

Ymmärrän ehkä liikaakin asioita

Isoveli ja äiti ovat syy jatkaa + oman kämpän hankittua, hamppuilu ja sienet.

Life is and endles journey to your mind.

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 9.5.2007 13:33

^ Jatkoa

Silti rakastan ajoittain elämää!

Rakastan kevättä.. Kaikki kuollut siirtyy ja elämä alkaa uudestaan.

Rakastan itkubiisejä

Rakastan naisia, mutta en uskalla sitoutua enään jatkuvien epäonnistumisien jälkeen

Neuvon toisia aina, AINA. Silti itse toimin liian usein omia periaatteitani ja puheitani vastaan.

Olen vain ihminen, mutta silti pidän itseäni toisia viisaampana? Saan myös kuulla asiasta, että olisin viisaampi kuin toiset.

Silti olen epävarma, enkä uskalla sanoa asioita ääneen. Ellei kyse ole pelleilystä.

Miksi edes avaudun? Sitä en tiedä.

+ Vituttaa tämä topic. Kai tästäkin otetaan joku screenshot mtv3 uutisiin täksi illaksi.

"HAMPUUSIT OVAT VAARALLISIA JA AGRESSIIVISIA PETTÄVIÄ RASISTEJA."

Avatar
Matkaaja
Viestit: 23
Liittynyt: 20.4.2007

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Matkaaja » 9.5.2007 15:31

Inhoan väkivaltaa yli kaiken, mutta lyödessäni ihmistä tunnen erilaista jumaluutta kuin muulloin.
Rikon lakia, asetuksia ja yleisiä moraalisääntöjä, jos se tuntuu hyvältä sillä hetkellä.
Tykkään flipata ilman aineita.
Minuun ei oikein voi luottaa, olen aika itsekäs.
Tunnen vihaa heikkoja ihmisiä kohtaan (jotka pelkäävät tai vihaavat), ja luulen että he vahvistuvat jos aiheutan heille pahaa.
Aiheutan itselleni pahaa.
Välillä tunnen itseni jumalaksi, välillä haluaisin mahdollisimman kauas kaikesta, mielellään maan alle.

En saa tunnustamisesta oikeastaan mitään irti.
Tulipahan kokeiltua.

Ai niin, ehkä tämä, olen kussut usein housuun.
Ja kerran sain naisen baarista, kun tulin pyllypesulta vessasta.
Kalsarit piti laittaa roskiin, ei niitä voinut pestä.
Oli tullut kakkoshätä. Ja vessassa ei ollut paperia. Ja ihmiset kääntyivät heti vessan ovelta pois, kun yritin kuivattaa persettäni sellaisella puhallinkoneella.
Ei mutta tämäkin oli vain erilainen ilta. Eikä huono ollenkaan.

Jep. Ei tunnustettavaa. :yes:

ärsyyntynyt

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja ärsyyntynyt » 9.5.2007 21:12

-vituttaa ihmiset jotka eivät uskalla uhota kuin pienemmälle/heikomalle
-vituttaa tää nykyajan äijäily: uuh mää oon kova jätkä uuh
-vituttaa kovikset (teinikovikset mukaan lukien)
-vituttaa pelkurit ja ihmiset jotka eivät puollusta itseään
-vituttaa kaikki ihmiset jotka luulevat olevansa parempia
-vituttaa nää suomen mannet, painukaa sinne mistä tulitte, ei tarvi tulla pilaamaan suomeakin niin kuin pilasitte oman kotimaannekin. painukaa mannet vittuun täältä

Avatar
hmp_
Viestit: 98
Liittynyt: 29.12.2004

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja hmp_ » 10.5.2007 7:15

En koskaan muista kijauduttua ulos täältä enää postata tähän triidiin niin tehään se nyt sitten omalla nimimerkillä.

Tää on hamppufoorum - käsitellään lähinnä päihdettä ja sen käyttöä päihteenä/(lääkkeenä), sekä kasvatusta. Oikeesti vituttaa kaikki ekologiset ympäristöjutut mitä tänne suolletaan ja kaikki luonnonystävälliset "näin säästät luontoa" -vinkit ym.

Esimerkiksi tää: http://hamppu.net/index.php?option=cont ... &Itemid=35
+ monet muut keskustelut täällä foorumilla.

Miten vitussa nää liittyy päihteen/huumeen käyttöön? Monelle cannabis on vaan päihde siinä missä muutkin päihteet. Onhan se tietenkin hienoo että on tämmösiä ajatuksia, mutta ei täällä kuitenkaan kaikki mitään hippejä ole.

Helpotti.

Toisena asiana tässä triidissä jo mainittu tää "rauhaa ja rakkautta" juttu.. mitä vittua?

Avatar
Horsma
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 578
Liittynyt: 6.6.2001

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Horsma » 10.5.2007 7:49

Just niin mitä vitua?!?

Avatar
hmp_
Viestit: 98
Liittynyt: 29.12.2004

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja hmp_ » 10.5.2007 8:46

Sit viä vituttaa semmoset jotka vittuilee siitä jos oikeesti joskus joku asia kyrpii.

Avatar
Hissin Appi
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 726
Liittynyt: 22.3.2006

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Hissin Appi » 10.5.2007 9:12

NYT JOKA JÄTKÄ OMAKSUMAAN SITÄ PEACE N' LOVEE TAI TULEE POMMII!!

Tunnustan täten vieroksuvani ja lähes alitajuisesti vihaavani ja vastustavani yksioikoisia anti-intraseption malliesimerkkejä. Onhan se helppo tässä synkässä maailmassa synkistellä, mutta ei se meininki sillä parane.
Vituttaa myös kaikki heikkotahtoiset luovuttajat jotka pelkää mielipiteidensä puolesta. Jengi ei jaksa enään taistella...

Tosiaan, eivät kaikki hamppua polttavat mitään hippejä ole. Parikin kertaa käyny imuttelemassa savut tossa kaverin kaverilla missä roikkuu mm. helvetin iso suomenlippu seinällä 'Third reich' -kirjan kanssa...
En ole vielä viittinyt avata sanaista arkkuani..
Mundus vult decipi.

No more running.

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 10.5.2007 14:41

Ihan kiva topic. :D

- Olen monta tuntia koneella päivässä
- Luen todella usein, melkein päivittäin kannabiksesta, ja haluaisin kokeilla sitä. En ole vielä mistään saanut, mutta kavereiden kanssa suunitellaan että laitetaan oma puska kasvamaan. Luulen, että saadaan pian sitä ostettuakkin :) kavereiden kautta.

Hoopopoo

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Hoopopoo » 11.5.2007 12:05

-Minulla on hasista 5g mutta ei ole aikaa polttaa. ja pelkään että se on jotain muuta
-Olen varastanut kaupasta röökiä about 20 kertaa ja myynyt kavereille
-En saa alkoholia kurkusta alas
-Pöllin kaupasta samalla kun ostan jotain
-Käytän masennus lääkkeitä vaikka en ole masentunut
-Nukun tahallaan koulun yli
-En osaa laskea yhtäkään tehtävää koulun matikan kirjasta
-Tarjoan aina ruokaa/hamppua kaverille vaikka se sanoo että voi maksaa

Tume-O
Viestit: 111
Liittynyt: 24.4.2006

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Tume-O » 11.5.2007 12:30

-mulla on tapana poltattaa kavereille liikaa budia, että näkisin ne mahdollisimman pihalla
-yritän hyvittää vanhoja tekojani olemalla nykyään liian kiltti
-saan aina sairaat agressiot,kun juon alkoholia (siksi en juo enää)
-yritän näyttää varakkaammalta, kuin olen
-en myönnä koskaan olevani väärässä (ainakin tosi harvoin)
-päästelen liikaa "valkoisia" valheita
-olen laiska saattamaan asioita ajallaan valmiiksi / olen aina myöhässä.

munkki

Arvio syntikuluista

ViestiKirjoittaja munkki » 11.5.2007 14:41

Arvio syntikuluista tähän mennessä.

ganja 1000 euroa
alkoholi 1000 euroa
tupakka 300 euroa
huorat 350 euroa

jytinä-pauli

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja jytinä-pauli » 11.5.2007 22:49

Poltan jonkun mielestä ehkä hivenen liikaa.
Mutta eipä se juuri minua haittaa. kunhan kukaan ei saa tietää. vai tietääkö?

Olen murtautunut autoihin, kioskeihin sekä venäläiseen vesitorniin.

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 12.5.2007 10:08

Pidän ruotsinkielestä ilman syytä, mutta esitän vihaavani jos joku sanoo että "vittu se pakkoruotsi oli perseestä".
Tällöin en uskalla kertoa opiskelevani ruotsinopettajaksi.
Ensimmäisellä kasvatuskerralla kaikki kolme kasviani olivat miehiä. 5 viikon jälkeen jokainen niistä oli kuollut. Sisäkasvatuksessa siis.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa