Kuva

Tunnustusten topic!

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Avatar
Vilis
Viestit: 43
Liittynyt: 7.2.2008

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vilis » 8.7.2008 7:43

- Kun luen eri foorumeita netissä ja näen kieliopillisesti huonon viestin, niin ensireaktioni on oletus, että kirjoittaja on huonosti koulutettu tai tyhmä. Tämä vaikka itse olen aina ollut huono äidinkielessä.
- Valehtelen muille pärjääväni hyvin koulussa.
- Olen laiska.
- Varastin kämppikseni jääkaapista siiderin humalassa enkä korvannut sitä takaisin.
- Minua ärsyttävät ihmiset jotka pitävät Suomea paskana maana vaikka keskimääräinen suomalainen elää äärettömässä yltäkylläisyydessä.
- Pidän aina mukana pientä punaista vihkoa johon piirtelen ja kirjoitan ajatuksiani odottaessani jotain.
- Valehtelen aivan käsittämättömän turhista asioista.

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 8.7.2008 20:29

...katselen joskus sivusilmällä vieraiden naisten perseitä


Nuolen jokaisen naisen perseen katseellani. Aina.

Naisten perseet ovat nam. Muistan tarkasti noin sadan pillun maun. Nyt on muuten tv:ssä yksi joka maistuu ihan mangolle. Mmmm...

Avatar
Smoking Ace
Viestit: 254
Liittynyt: 9.4.2008

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Smoking Ace » 14.7.2008 15:58

vihaan noin80% ihmisistä jotka tunnen
olen agressiivinen ja tyhmä :D
vihaan ruotsia
käytän kannabista usein lääkkeenä unettomuuteen tenoxien kanssa
tunnen usein vihaa ja raivoa joka uhkaa räjähtää ulos päästäni ja tuhota kaiken jonka olen onnistunut hankkimaan.
oikeinkirjoutuksenitakkuileeusein.
You can't change the past, but you can ruin the present by worrying too much about the future.

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 14.7.2008 19:27

Olen harrastanut seksiä niin usean kanssa alaikäisenä, etten edes määrää muista. En ole koskaan puhunut tästä kenellekään.

Tuff Gong
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1119
Liittynyt: 15.1.2005

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Tuff Gong » 15.7.2008 0:57

Mun kikkeli on vino. Se "katsoo" vasemmalle.
Tulen kyllä toimeen pikku vaivani kanssa.

Avatar
Pulitrukki
3 tähteä
3 tähteä
Viestit: 741
Liittynyt: 30.8.2007

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Pulitrukki » 15.7.2008 1:37

Tuff Gong kirjoitti:Mun kikkeli on vino. Se "katsoo" vasemmalle.
Tulen kyllä toimeen pikku vaivani kanssa.


Eikös kaikkien kikkelit tee noin enemmän tai vähemmän? Johtunee puberteetti-iän erektioista tiukoissa brief-tyyppisissä alushousuissa. Foorumin äidit ja iskät huomio, ostakaa poikalapsillenne tarpeeksi väljät alusvaatteet! :guru:
kuumotukset ei oo kuumotuksia jos kuumottelija ei kuumotu

Tuff Gong
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1119
Liittynyt: 15.1.2005

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Tuff Gong » 15.7.2008 1:53

Minä kun olen kantanut syyllisyyttä sielussani siitä, että olisinko mahd. "vemputtanut" sitä piliä liikaa.

Avatar
Pulitrukki
3 tähteä
3 tähteä
Viestit: 741
Liittynyt: 30.8.2007

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Pulitrukki » 15.7.2008 1:58

Tuff Gong kirjoitti:Minä kun olen kantanut syyllisyyttä sielussani siitä, että olisinko mahd. "vemputtanut" sitä piliä liikaa.


Heitä pois turhat taakat, kuvaamasi juttu ei ole mahdollinen! :wink: Vaadittaisiin huomattavan suuria voimia, ja niitä ei esaria normaalisti rullailemalla saa aikaiseksi. Kyseessä ovat varmastikin joko poikavuosien telttailut tai jopa geneettiset vaihtelut. :laugh:

Kannattaa muistaa, että hieman käyrä peenis tuntuu naisesta isommalta!
kuumotukset ei oo kuumotuksia jos kuumottelija ei kuumotu

Avatar
dagga
1 tähti
1 tähti
Viestit: 505
Liittynyt: 24.3.2004

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja dagga » 15.7.2008 18:17

Vieras kirjoitti:...

Nuolen jokaisen naisen perseen katseellani. Aina.

Naisten perseet ovat nam. Muistan tarkasti noin sadan pillun maun. Nyt on muuten tv:ssä yksi joka maistuu ihan mangolle. Mmmm...


Vai tunnustuksia.. Tästä aiemmasta tulikin mieleeni, että "Nuolen jokaisen naisen perseen. Aina." (en katseellani) :D

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 16.7.2008 3:05

Pakko avautua.

-eilen petin tyttöystävääni ensimmäistä kertaa koskaan ja tuhosin elämäni kauneimman asian
-tuhoan ihmissuhteeni
-minulla ei ole kuin pari pysyvää ystävyyssuhdetta
-en siedä auktoriteettejä
-vanhempani odottavat minusta tulevan perheensä elättävä, akteemisesti koulutettu normi kokoomuslainen, mutta ajatusmaailmani ei sovi siihen
-epäilen olevani mieleltäni sairas
-käytän 70% rahoistani päihteisiin, sillä en kestä elämääni selvänä
-odotan kuolevani nuorena
-uskon nykyisten yhteiskuntarakenteiden tuhoutuvan lähitulevaisuudessa
-haluan nähdä vallankumouksen
-en ymmärrä ihmisiä jotka hyväksyvät väkivallan
-vihaan rasisteja

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 16.7.2008 8:59

-Minulla on seissyt rautakankimaisesti töissä kun laitoin EKG-elektrodeja täydelliset rinnat omaavalle muutenkin söpölle naisenalulle.

-Mies otti minulta kerran suihin yksien jatkojen loppupuolella.

-Mietin aina töissä miten minkäkin potilaan saisi nirhattua kiinnijäämättä. Lisääntynyt viime kesän jälkeen (insuliinimurhaaja on edelleen vangittuna oikeudenkäyntiä odottamassa ja kaksi muuta sai just tuomionsa.)

-Olen muutenkin erittäin/sairaalloisen kiinnostunut henkirikoksista (murha.infon selaan läpi päivittäin. En oo toistaiseksi kommentoinut.)

-Olen vapusta asti ollut joka päivä päihtynyt. Joko pöllyssä tai humaltuneena. 95-prosenttisesti pilvessä kuitenkin. Nyt ehkä pidän vähän taukoo kun tolet noussu pilviin ja keuhkot ei kestä...)

-Minut on tuomittu neljä kertaa törkeästä rattijuopumuksesta, kerran tavallisesta rattijuopumuksesta ja kerran huumaantuneena ajamisesta (THC). Nyt uskon läksyni oppineeni :think:
-Tiedän totuuden yhden hamppuforumin kokeneen konkarin taustalta. Ei ole ikinä kasvattanut eka kerran mentyä pieleen vaan ostaa muilta. Silti muka itse kasvattaa ja on meilkein "guru" hydrohommissa. Huomasin tämän pannessani gurun naista ja aamuyöllä oli pakko vilkasta konetta...) :eiei:

Vieras

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Vieras » 20.7.2008 12:43

Kyllä ihmiset ovat ressukoita mielihaluineen ja valintoineen... :eiei:

laiska rasta.

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja laiska rasta. » 22.7.2008 12:59

Olen etsinyt toisten ulkokasvatuksia nyt pitkin kesää kun ei parempaakaan teke työttömänä opiskeliana ole.
Uurastukseni onkin tuottanut tulosta, joskin aikalailla samoilta aluelta löysin jo viime vuonnakin. :mrgreen:

Tuossa viimeviikolla löysinkin oikeen mahti apajan josta sainkin nypittyä ihan hyvän kasan polttoa.
Mutta kasvattaja olikin huomannut vierailuni paikalla, ja vaikka oli jättänyt paikalle lapun "vievaan mutta anna ensin kasvaa loppuun".
Niin harmikseni sain huomata tänään että hän oli vienyt kaikki sieltä pois juuri kun aikomukseni oli niittää sieltä satoa viikonlopuksi parille kaverillekki asti.
Paikalla oli vain iso monttu enään ja lappu jossa luki "imekää paskaa!". :laugh:

mut ihan hyvää liiffii ja nuppuu oli et kiitosta vaan.
Mut onneksi vielä pari mestaa tiedossa, joten täytyy malttaa olla nyppimättä niistä ettei kasvattelia huomaa. :P

Avatar
the patient
Viestit: 433
Liittynyt: 21.5.2007

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja the patient » 22.7.2008 14:59

laiska rasta. kirjoitti:Niin harmikseni sain huomata tänään että hän oli vienyt kaikki sieltä pois juuri kun aikomukseni oli niittää sieltä satoa viikonlopuksi parille kaverillekki asti.


Inhoan kaltaisiasi ihmisiä aivan järkyttävän paljon. :evil:
Ne jotka toisinajattelee, ne vaa toisii ajattelee.

Avatar
Captain Jock
Viestit: 170
Liittynyt: 29.10.2007

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Captain Jock » 22.7.2008 15:55

Tunnustan tällaisen asian:
Toisten kasvien varastelu ärsyttää minua suunnattomasti! Siis tuollainen on todella törkeää, inhottavaa, alhaista ja erittäin paskamaista toimintaa. Eikö olisi ystävällisempää/reilumpaa/miellyttävämpää kasvattaa _OMAT_ kasvit?! Käy suututtamaan hirveällä tavalla se että jotkut oikein etsimällä etsivät muiden ulkokasveja ja pilaavat sitten nämä toisten ihmisten kasvatusprojektit. :(
Her Royal Highness

Avatar
Tsaikovski
Viestit: 333
Liittynyt: 6.4.2008

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Tsaikovski » 22.7.2008 16:00

Captain Jock kirjoitti:Tunnustan tällaisen asian:
Toisten kasvien varastelu ärsyttää minua suunnattomasti! Siis tuollainen on todella törkeää, inhottavaa, alhaista ja erittäin paskamaista toimintaa. Eikö olisi ystävällisempää/reilumpaa/miellyttävämpää kasvattaa _OMAT_ kasvit?! Käy suututtamaan hirveällä tavalla se että jotkut oikein etsimällä etsivät muiden ulkokasveja ja pilaavat sitten nämä toisten ihmisten kasvatusprojektit. :(


Komppaan tätä. Olen erittäin väkivallan vastainen ihminen, mutta jos yllättäisin jonkun ns. rysän päältä
noukkimasta kasvejani, voisi kyllä alkaa kaverin naamaa pakottamaan.
Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem

nzo
Viestit: 397
Liittynyt: 27.1.2006

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja nzo » 22.7.2008 16:34

Varastin tuntemattoman ihmisen repusta tavaraa.
You never get to heaven if you're scared of getting high. -Kylie Minogue

Avatar
Nimrida
Viestit: 26
Liittynyt: 20.7.2008

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja Nimrida » 22.7.2008 17:59

Pakko tällänen tunnustus tehdä..
Kun olin 14 minulla oli kaksi poikaystävää samaan aikaan. Ei siinä mitään ihmeellistä, mutta siinä että toinen oli 23 ja toinen 26.. :doh:
"I've been further even more decided to use even go need to do look more as anyone can. Can you really be far even as decided half as much to use go wish for that?"

satanic master

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja satanic master » 8.8.2008 12:15

Pakko myöntää. Tällä hetkellä tekisi mieli hakata entinen naisystävä. Meni muuttamaan pois muualle, enkä saa mun kämpän avainta takaisin. Aiko tulla viikonlopuksi käymään, mutta on ilmeisesti sopinut viikonlopulle menoa, ja minä olen pois kotoa huomiseen asti. Se vitun idiootti pitää puhelintaan kiinni, joten en voi sanoa että tarvitsen sen avaimen viiteen mennessä. Kun en saa avainta, niin aina on se riski, että hän menee asuntooni ja pahimmillaan vie sinne myös ihmisiä = ei niin hyvä..
Muutenkin vituttaa kun saa lukea jostain irc-galleriasta ihan ihmeellisiä syytöksiä mitä se on menyt sinne kirjoittamaan kavereilleen.
Ja miksi vitussa edes olen missään irc-galleriassa? sekin on ihan ihme juttu. Silloin kun täytin 20 oli tarkoitus mennä pois, mutta en ole vieläkään onnistunut siinä.
Vihaan koko elämää tällä hetkellä niin saatanasti, ja tekisi mieli alkaa syömään mielialalääkkeitä, mutta en silti voi. Miksi? No koska en kykene myrkyttämään itseäni. Viinaakin voisin juoda, mutta en pysty koska sitten menee vielä enemmän päin helvettiä.
ehkä vaan kerjään sääliä.

ghetto pete

Re: Tunnustusten topic!

ViestiKirjoittaja ghetto pete » 8.8.2008 12:54

Nimrida, haluatko lähteä joskus kahville? soitellaan kun olet pk-seudulla.



Tunnustus: ei ole ollut kunnon käryjä kevään jälkeen, ehkä vituttaa. on aika ankeaa olla koko ajan selvinpäin.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa