Kuva

Kuumottavia ammatteja

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
omaapu
Viestit: 39
Liittynyt: 13.7.2016

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja omaapu » 13.3.2017 12:41

Olipa mielenkiintoinen ketju :) En kaikkia lukenut läpi, mutta hirveän moneen yrittäjään en törmännyt. Itse siis pyöritän omaa valokuvastudiota, ja kevyttä viihdekäyttöä. Eipä juuri kuumottele :)

Muutama risu!

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja Muutama risu! » 22.3.2017 19:01

Katsastusmies. Eräässä aiemmassa työpaikassa valtaosa oli ainakin joskus pajautellut, eikä ollut mitenkään harvinainen puheenaihe.

esa

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja esa » 26.3.2017 1:40

Mestis pelaaja, yleensä kun testit on ohi niin pelaajat pajauttelee. Tiedämpä myös muuan liigamiehen jolle pajari maistuu lomalla.

Avatar
alibaba8
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1478
Liittynyt: 11.11.2006

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja alibaba8 » 26.3.2017 5:32

Tuttu on työmaanosturin kuljettaja. Voi pikkasen kuumottaa pajareissa kokemattomampaa sadassa metrissä. :foil: Testien puolesta ilmeisesti aika kuumotusvapaa työpaikka.
Parasta aikaa on se, kun unohtaa koko kyseisen käsitteen olemassaolon.

Annukka
Viestit: 6
Liittynyt: 29.12.2016

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja Annukka » 31.3.2017 19:02

Jorbe kirjoitti:Hohooh tähän väliin pakko sanoo et tiedän useampia tyyppejä juuri päihdetyössä olevia jotka hiisaa.. Ja sit seuraavana päivänä saarnaa sen pahuudesta. :twisted: :twisted:



Itse olen tehnyt päihdetyötä, mutta en koskaan sillä asenteella, että saarnaisin aiheesta. Vaan asiallista keskustelua. Mutta kukin tyylillään :yes:


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija